Gå til innhold

Menn med kanintenner?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er en mann som har kanintenner. Jeg er litt flau over disse og smiler ofte med lukket munn når vi tar bilder. Men jeg ser ellers bra ut på utseendet. Jeg vurderer å begynne med tannregulering selv om jeg er godt over 30 år.

Jeg lurer litt på hva dere synes om menn med kanintenner? Eller bør jeg satse på tannregulering?

Anonymkode: e3dba...8b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg er en mann som har kanintenner. Jeg er litt flau over disse og smiler ofte med lukket munn når vi tar bilder. Men jeg ser ellers bra ut på utseendet. Jeg vurderer å begynne med tannregulering selv om jeg er godt over 30 år.

Jeg lurer litt på hva dere synes om menn med kanintenner? Eller bør jeg satse på tannregulering?

Anonymkode: e3dba...8b8

Uffda.....du har en lang vei å gå på flere måter enn tannreguleringen. Blitt for mye gaming de siste årene huh? ...

Det at du bryr deg om det gjør det til en dealbreaker....ikke noe tannregulering vil fikse det. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puler en mann med uvanlige tenner nå. Han smiler og ler hemningsløst, får meg til å le, flørter og er interessert i å lytte. "Skavanker" overses som regel om man "har det".

Anonymkode: ee47c...64b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det hadde vært en dealbreaker for meg. få deg reggis på innsiden av tennene og fil ned tennene som er veldig lange.

Anonymkode: 520d4...8f1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker det kommer litt an på hvor avslappet du selv er ift. smilet ditt. Om du bare kniper igjen munnen, skjuler munnen med hånden din osv. gjør du det veldig tydelig at du er ukomfortabel med smilet ditt, og det kan også føre til at andre legger mer merke til det enn nødvendig. Ikke minst får de inn de usikre vibbene dine.

Personlig synes jeg at et litt annerledes smil kan være ganske så sjarmerende. Det som er, når man er trygg i seg selv og har glimt i øyet, er det ingen som legger merke til mellomrom, en skeiv tann, litt overbitt osv. En sjarmerende fyr blir ikke mer sjarmerende av et Hollywood-glis, tvert i mot er det slike små særtrekk som gjør at man skiller seg positivt ut. For er det noe verden har nok av, er det vel mennesker som gjør alt de kan for å se mest mulig like ut, og som heller setter opp en alvorlig mine enn å vise sine særegne trekk. Da vil jeg mye heller se et hjertelig smil, for DET er fint det! 😁

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, Xcase33 said:

Uffda.....du har en lang vei å gå på flere måter enn tannreguleringen. Blitt for mye gaming de siste årene huh? ...

Det at du bryr deg om det gjør det til en dealbreaker....ikke noe tannregulering vil fikse det. 

wat?

Anonymkode: 4f1eb...042

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

store tenner eller utstående tenner ? Veldig utstående tenner hadde vært uaktuelt, store tenner passer som oftest ansiktet til den som har de. Litt utstående hadde jeg vel ikke tenkt over. 

 

Anonymkode: 37341...b31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

store tenner eller utstående tenner ? Veldig utstående tenner hadde vært uaktuelt, store tenner passer som oftest ansiktet til den som har de. Litt utstående hadde jeg vel ikke tenkt over. 

 

Anonymkode: 37341...b31

Men tror aldri jeg har sett noen med veldig utstående tenner noen gang, så kanskje jeg ikke ser slikt?

Anonymkode: 37341...b31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...