Gå til innhold

Bråk hos naboen, borring i stein


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har endelig fått ferie og våkner opp at naboen driver og graver og borrer i stein  hagen. Burde jeg ikke hatt varsling om at de skulle drive med slikt arbeid. Er så ille at det er umulig å sove, har blitt vekt klokken sju to dager. Og kan ikke sitte ute på min egen veranda. Ja vet jeg ikke kan nekte de det, men et nabovarsel hadde vært det minste. Det virker til at de selv er dratt bort, er noen utlendinger som jobber i hagen. 

Anonymkode: ee2a8...e58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min nabo gjør det samme, fra før halv åtte om morgenen. Jeg blir jævla forbannet. Særlig på fridager, hvor jeg kunne sovet 1-2 timer lengre. 

Anonymkode: 78bb6...3be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har det seg slik at for mange mennesker er det fortsatt vanlig arbeidsdag. Uavhengig om dere vil sitte å drikke kaffe på balkongen, eller ikke. Dra på ferie hvis dere vil nyte ferien, ikke belage dere på at den norske befolkningen skal innrette seg deres behov. 

Anonymkode: 91d96...c56

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja normalt bråk må man kanskje tåle, men når hele min leilighet rister burde man sendt et nabovarsel. Er ikke alltid man bare kan dra på ferie, har ikke ubegrensa med penger. ts her

Anonymkode: ee2a8...e58

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde du sovet om du fikk varsel? Folk må få jobbe med hus og tomt når de har fri, men enig i at kl 7 var en ukristelig tid.

Anonymkode: d1aa0...ef5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hadde du sovet om du fikk varsel? Folk må få jobbe med hus og tomt når de har fri, men enig i at kl 7 var en ukristelig tid.

Anonymkode: d1aa0...ef5

Nei, men da kunne man lagt opp sommeren andeledes. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7-23 har man med loven på sin side jobbe på hverdager, jeg har selv en nabo som kan finne på å starte motorsaga 22:45, irriterende ja, men lov har han, så lenge han avlutter kl 23, jeg på min side kan ikke gjøre noe med det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...