Gå til innhold

Det perfekte forspillet .


Gjest Anonym Bruker

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym Bruker

Forspillet har ofte synt seg å vera avgjørende for god sex.    I motsetning til menn som ofte ønsker å  gå rett på sak , så ønsker   kvinner gjerne  eit langt forspill for å få tenningen opp å gå.   

Hvor lang tid bruker dere igjennomsnittleg på forspillet,og hvem av dere tar oftast initiativet ?.    Hvor mye vekt legger du i eit perfekt forspill under innledningen til sex. ?

Endret av Anonym Bruker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Veldig situasjonsavhengig, er det ikke? Alle jeg har vært i et forhold med har satt pris på en kjappis så vel som de har likt sakte oppbygging. Hvis man går inn i det med et ønske om å ha sex med et annet menneske og ikke bare med et ønske om å ha sex, så er det ingen heksekunst, men det finnes ikke en trylleformel som alltid funker. Jeg har i hvert fall aldri tenkt «forspillet bør vare i x antall minutter og bestå av elementene y», ei heller har jeg hatt partnere med så sementerte preferanser.

Endret av Støvkost
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger bare et blikk eller en setning.

Har veldig mye med humør akkurat der og da også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Overrasket

Det kommer litt an på hva man mener forspill er. Noen tror at forspill kun er det samme som å ha sex, men uten samleie. For all del, det er moro det, men et forspill kan være så mye, mye mer enn bare litt klining og avkledning før selve akten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han trenger egentlig bare ta et godt tak i håret mitt.. Så skal ikke så mye til :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...