Gå til innhold

Forstå aksjer og fond og sånn :)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har begynt å lese meg opp, sjekker finansportalen.no, følger med i finansaviser, leser økonominyheter, syns jeg begynner å lære litt, er ikke så kjedelig som jeg trodde. 

Men kunne ønske det fantes et kurs man kunne ta for voksne som ikke har økonomifaglig bakgrunn, som ikke tar allverdens tid, bare for å lære seg å "prate fag," har ingen venninner som er spesielt interesserte i dette tema, men skjønner etterhvert at flere av mennene i omgangskretsen til samboer kan endel, (men de henger jeg ikke så mye med.. ) Finnes det klubb/forening/kurs etc for sånne som meg -?  hvor man kan møtes og diskutere og lære, treffe likesinnede, gjerne damer... Må jo være marked for det, spesielt nå som det er mindre gunstig å investere i sekundærbolig og mange voksne damer (og menn) med romslig økonomi og sparetrang...

Anonymkode: 08dc0...4d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Look! Jeg omgås ikke kvinner, har ikke venninner. Jeg fattet interesse for økonomi da, jeg var sammen med en finansmann. Jeg lærte mye ved å følge med, lese og ta lærdom fra han. Jeg begynte å følge med på børs, tok et økonomikurs på BI. Jeg lærte mye. Jeg har ikke behov for denne kunnskapen i dag. Men interessen for økonomi, er definitivt til stedet. Du må finne ut, hva slags tilbud som finnes der du bor, eventuelt. 

Anonymkode: e4302...17c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Look! Jeg omgås ikke kvinner, har ikke venninner. Jeg fattet interesse for økonomi da, jeg var sammen med en finansmann. Jeg lærte mye ved å følge med, lese og ta lærdom fra han. Jeg begynte å følge med på børs, tok et økonomikurs på BI. Jeg lærte mye. Jeg har ikke behov for denne kunnskapen i dag. Men interessen for økonomi, er definitivt til stedet. Du må finne ut, hva slags tilbud som finnes der du bor, eventuelt. 

Anonymkode: e4302...17c

kan du si spesifikt hvilket kurs ved bi? jeg er student der; har nettopp tatt bedøk. men vil lære mer slik som ts.

Anonymkode: 23b38...286

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Look! Jeg omgås ikke kvinner, har ikke venninner. Jeg fattet interesse for økonomi da, jeg var sammen med en finansmann. Jeg lærte mye ved å følge med, lese og ta lærdom fra han. Jeg begynte å følge med på børs, tok et økonomikurs på BI. Jeg lærte mye. Jeg har ikke behov for denne kunnskapen i dag. Men interessen for økonomi, er definitivt til stedet. Du må finne ut, hva slags tilbud som finnes der du bor, eventuelt. 

Anonymkode: e4302...17c

Nysgjerrig : hvorfor har du ikke venninner ? Er du fordomsfull mot damer, eller har du blitt mobbet i oppveksten av jenter eller er det bare blitt sånn uten spesiell grunn ?

Anonymkode: 08dc0...4d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...