Gå til innhold

"stygge og ulovlige" fantasier

Fremhevede innlegg

Gjest SværtAnonym
Skrevet

Fint med en slik anonym side...

Jeg er en voksen kvinne(med barn!), som ofte har onani-fantasier som er helt på trynet, men det er likevel de jeg blir mest kåt av.

Selv om jeg i mitt "fornuftige jeg" tar stor avstand fra voksen og mindreårig, og fullt ut støtter de strafferettslige prinsipper vi har, så tenner jeg voldsomt på "bilder" av kåt mann ca 40 år, som har sex med en jente på 12-13 år. Ikke voldelig sex og voldtekt, men "snill" sex mellom disse to, som begge nyter og blir opphisset av.

Prøver ikke å legalisere mine fantasier på noen måte, men trenger jeg egentlig å skamme meg? Dette er ikke noe som "tilhører" mitt virkelige liv, kun noe i fantasien.

Kunne vært moro å hørt synspunkter, både forståelsesfulle....og fordømmende.

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg kan ha ganske rare og merkelige onani-fantasier også. Jeg synes ikke det gjør noe å fantasere om ting som ikke ville vært moralsk forsvarlig å gjøre i virkeligheten, så lenge det forblir med fantasien. Jeg synes ikke du skal skamme deg på noen måte.

Gjest StoreSky
Skrevet

Enig med overnevnte. Du virker som at du er klar over skillet mellom fantasi og virkelighet. Mange har ulike "tenningsmekanismer" in real life og i fantasien.

Jeg kan drømme om sex med godt voksne menn (i forhold til meg), voldtekt, SM, ulik rollespill, sex på åpen plass eller med flere. Men jeg TROR ikke noe av dette vil noensinne bli gjennomført på ordentlig!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...