Gå til innhold

Sminkebutikk


Madam

Anbefalte innlegg

Hei folkens

jeg har veldig stor interesse for å jobbe i en sminkebutikk. Enten det er kicks, inglot mac maby. Men jeg har ikke har gått på noe sminkeskole. Har veldig lyst til å bli makeuartist, selvom jeg ikke er utdannet det. Kan mye om sminke, og kan sminke meg selv og andre. Selv om jeg ikke har så veldig stor erfaring med å sminke andre, så er det noe jeg elsker, og vil jobbe med noe jeg kan se for meg jobbe med i flere år i fremtiden. 

Har søkt litt rundt men får ikke tilbakemld, de sier de akk har ansatte noe nye, har vært innom inglot sjefen sa jeg burde komme med cv kg søknad selv om de har ny ansatt. Hva mer blr jeg gjøre. Noe jeg bør si når jeg leverer søknaden personlig? Vil ikke bare levere og stikke av etter 2sec, vil hun skal huske meg og tA kontakt. Vil hun skal gi meg en sjanse. Gi meg noen tips om dere har noen 😕 og gjerne del din erfaring

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alle har nettopp hatt runde med sommerhjelper så litt dårlig timing. Ellers er det bare levere søknaden, være ordentlig kledd og sminket pent. Være hyggelig og imøtekommende da du leverer søknad og håpe på det beste. Er ikke så mange store stillingsprosenter i parfymeri så inngangen til de fleste er sommerhjelp/julehjelp osv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...