Gå til innhold

Min svigerfar...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

...holder på å finner frem bilder av nakne damer å viser dette til sønnen sin som er i 20 årene. Holdt på slik siden han var 18-19.. (vi har vært følger i mange år, derfor vet jeg dette). Her om dagen viste han bilde av en animert øl boks, som sank nedover, plutselig var det ei ekte dame som viste vaginaen.. det var en slags video.

Han viste den til sine døtre på 10 og 11 år, meg og min mann. Jeg sa bare "æsssssj", og snudde meg. Altså det var æsj for humoren hans.. blir ikke sjalu men KVALM. Han sa "du må jo tåle sånt da.."

Jeg blir også redd for at min mann skal bli påvirket, å bli slik som sin far. Det hadde jeg ikke taklet. Min mann ser ikke problemet.. men foreldre kan være en utrolig stor påvirkningskraft! 

Han er i 50 årene og snakker om silikonpupper, hvordan eksen er i senga osv. At "jo mer fitte lukter, jo bedre smaker det" osv. Jeg har også opplevd et tilfelle etter at faren sa dette for en stund siden.. jeg og min mann skulle ha sex, og da sa han den samme sitatet når jeg sa jeg ville vaske meg først... 

Vi var også i utlandet for noen år siden, der vi gikk forbi strippeklubber. Da sa svigerfar "vi sender jentene hjem". Greit nok, det var en spøk, men han hadde reist dit om vi ikke hadde vært der, og siden min mann er så frelst av sin far, hadde han reist på den klubben med faren sin.

Vet ikke hva jeg bør si eller gjøre? 

Anonymkode: 49b4c...909

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva er egentlig spørsmålet ditt?🤔

Anonymkode: d1d56...f76

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres egentlig ut som en ok fyr om han ikke feiler på andre omeråder da. At han er litt sånn ikke så snau av seg ang sex-humoren er ikke så farlig. Er like ille, om ikke verre, i de familier der sex Aldri er et tema. Han gjør sex i det minste noenlunde stuerent da

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde noen vist sånnt til mine døttre på når de var 10 og 11 hadde de dødd. Hadde IKKE satt spesielt pris på det jeg heller.

 

MEN sønnen/mannen din er voksen. Såpass må man tåle. 😛 Og OM de hadde gått på strippeklubb? So what. Mange gjør det.

 

At han mener du ikke trenger å vaske deg før du har sex, går mer under nasty syns jeg men ufarlig likevel.

Anonymkode: f6e1e...d86

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt at du blir kvalm ja! Er ikke normalt at man viser slike videoer til så små unger i hvert fall. Og den praten der.... Du får spørre om det er midtlivskrisa og overgangsalderen som har satt inn, og at han høres ut som en gammel tilbakestående gris når han snakker sånn.... Stakkars småjenter som må høre slike ting fra pappan sin...

Anonymkode: 47050...9fa

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har svigerfar en liten hjerneskade eller noe annet som kan forklare den umodne og grenseløse oppførselen hans?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du skrevet om han her før? Jeg ville ikke tilbrakt noe som helst tid med ham, og slett ikke latt døtrene mine være sammen med ham. Han har jo ingen grenser. Hvis mannen din ikke ser problemet med den slags oppførsel, og har tendenser til slikt selv også, ville jeg nesten revurdert hele forholdet. Ikke pga en bemerkning, eller den der ølboksen, men helheten. Slike mennesker vil jeg bare ikke omgås. Ja, jeg er prippen, snerpete, gammeldags, helt blottet for den slags humor og sur til tider hvis jeg blir utsatt for det. Det lever jeg veldig godt med, og det kan du også. Jeg vil hundre ganger heller bli kalt for ei puritansk kjerring, enn å late som ingen ting over noe slikt. Du sa ikke noe annet enn "æsj"? Du må si til din mann og dine døtre at "æsj, sånt får du IKKE lov til å vise våre barn!". Og begrense kontakten med ham. Han kan umulig tilføre døtrene deres noe godt i livet.

Anonymkode: 03d41...331

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du har havnet i feil selskap...

Dette er folk du ikke liker...Dra videre i livet uten slikt smakløst drass

Anonymkode: 70439...3f1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...