Gå til innhold

SVINDLET??


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte en genser av en dame på Tise som virket veldig hyggelig. Jeg overførte penger rett etter hun hadde sendt pakken.. Det har gått 4 dager og har ennå ikke fått den! Det jeg synes er mest rart er at et bilde hun sendte til meg og påsto at det var genseren Fanta jeg i en annen annonse på tise.. og prøvde å Google navnet og INGENTING kom opp!! Er jeg naiv, eller har jeg gått på en real smell?? Isåfall hva burde jeg gjøre? Politianmelde det??

Anonymkode: 65a94...050

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

BE OM SPORINGSNUMMER MED ÉN GANG! 

Anonymkode: ddc51...b39

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte 

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

BE OM SPORINGSNUMMER MED ÉN GANG! 

Anonymkode: ddc51...b39

Tenkte å gjøre det i morgen tidlig! Trolig hat hun ikke sendt med sporing.. kvittering bør hun i allefall ha uansett😒

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan fort ta mer enn 4 dager å sende noe... Vent et par dager til iallefall.

Anonymkode: db34e...63d

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Gjesttt said:

Tenkte 

Tenkte å gjøre det i morgen tidlig! Trolig hat hun ikke sendt med sporing.. kvittering bør hun i allefall ha uansett😒

FÅR JO IKKE KVITTERING PÅ PAKKER UTEN SPORING - DA ER DET JO BREV! 

Anonymkode: ddc51...b39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solsmil

Hvor bor du? Pakker som sendes feks mellom Nord-Norge og resten av landet kan fort ta en uke med b-post. Jeg ville gitt net noen dager til 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, Solsmil skrev:

Hvor bor du? Pakker som sendes feks mellom Nord-Norge og resten av landet kan fort ta en uke med b-post. Jeg ville gitt net noen dager til 😊

 

Endret av Gjesttt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Solsmil skrev:

Hvor bor du? Pakker som sendes feks mellom Nord-Norge og resten av landet kan fort ta en uke med b-post. Jeg ville gitt net noen dager til 😊

Pakken ble sendt på Onsdag, i med at pakker ikke sendes på lørdag, søndag og mandag(siden de ikke sorter) så har det dog bare gått 3-4 dager. Jeg bor på Østlandet, rundt 5 timer mellom sender og meg:) 

Anonymkode: 65a94...050

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå om sommeren bør man ikke etterlyse noe før det har gått minst ti virkedager. Rett og slett utrolig dårlig distrubisjon fra posten i år. I fjor ventet jeg i uker på pakker fra post nord, nå har jeg flere ganger ventet i 14 dager før jeg får pakker og brev jeg vet er sendt.

 

 

Anonymkode: 86afa...9e3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ting går litt treigere om sommeren :) gi det et par-tre dager til 

Anonymkode: 4dbb7...25c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Forventr du virkelig å få en pakke iløpet av bare FIRE dager??  

Anonymkode: 01018...077

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Solsmil skrev:

Hvor bor du? Pakker som sendes feks mellom Nord-Norge og resten av landet kan fort ta en uke med b-post. Jeg ville gitt net noen dager til 😊

B post finnes ikke mer :)

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 Forventr du virkelig å få en pakke iløpet av bare FIRE dager??  

Anonymkode: 01018...077

Har nok av tid jeg, og forventer ikke at pakken skal ha kommet allerede😅😊 Er bare mest redd for selgerens «oppførsel», o med at h*n bruker andres bilder etc.. vi får håpe jeg bare er litt paranoid🤣

Anonymkode: 65a94...050

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare å vente i et par dager, husk at å lage en Facebookkonto(som man må ha på Tise osv) krever mye informasjon... mest sannsynlig har selger brukt andres bilder, akkurat som at andre bruker bilder fra hjemmesiden til produsenten:))

Anonymkode: 65a94...050

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør om kvitteringen til frimerkene. Der står det ihvertfall date, tid og porto

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 dager er ikke mye, særlig kanskje ikke nå i fellesferien..regner med at ting går tregere nå..

Anonymkode: 7c1e9...906

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har enda ikke fått svar fra selger, når jeg googler navnet kommer INGEN ting opp. Så det er litt vanskelig å få kontakt i nærmeste fremtid om pakken ikke kommer etc.. 

Anonymkode: 65a94...050

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville ventet i noen dager til.. om pakken ikke dukker opp og hun ikke svarer får du eventuelt kontakte posten :)

Anonymkode: 65a94...050

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Har enda ikke fått svar fra selger, når jeg googler navnet kommer INGEN ting opp. Så det er litt vanskelig å få kontakt i nærmeste fremtid om pakken ikke kommer etc.. 

Anonymkode: 65a94...050

Hvorfor er det vanskelig å få kontakt? Du må jo ha snakket med henne for å få gjennomført kjøpet. Da kontakter du henne på samme måte.

Anonymkode: f6ddc...47c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er det vanskelig å få kontakt? Du må jo ha snakket med henne for å få gjennomført kjøpet. Da kontakter du henne på samme måte.

Anonymkode: f6ddc...47c

Hun har ikke svart på 2-3 døgn😊

Anonymkode: 65a94...050

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...