Gå til innhold

Bitcoin og etherium


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Da har jeg kjøpt meg bitcoin og etherium og er spent på å se om det blir noe profitt i løpet av de neste 6-12 mnd og videre fremover. Jeg har startet smått med $400 og vil evrntuelt kjøpe litt mer underveis. 

Noen andre som er like sene som meg til å komme seg på denne vogna? 

Anonymkode: 634af...4f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville droppet Bitcoin, den er alt for usikker og ikke egentlig bra egnet for det den ønsker å gjøre. Etherium virker greit

Finnes mange mindre coins som er lovende, så ville vurdert å kjøpe en av de istedetfor Bitcoin. 

Anonymkode: 71c01...4b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg ville droppet Bitcoin, den er alt for usikker og ikke egentlig bra egnet for det den ønsker å gjøre. Etherium virker greit

Finnes mange mindre coins som er lovende, så ville vurdert å kjøpe en av de istedetfor Bitcoin. 

Anonymkode: 71c01...4b7

Har du forslag til hvilke? Monero har jeg vurdert. 

Anonymkode: 634af...4f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar forresten! :)

Anonymkode: 634af...4f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke voksen nok til slikt!

Anonymkode: 5e7ef...007

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Du er ikke voksen nok til slikt!

Anonymkode: 5e7ef...007

Ikke voksen nok? Det tar jeg som et stort kompliment :fnise:

Anonymkode: 634af...4f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Overrasket

Jeg har et generelt investeringsråd. Dersom beslutningsgrunnlaget for en investering kun er basert på håp, drømmer og tidligere kursutvikling (og ikke noe mer enn det), lar jeg som regel være. Vet ikke om det stemmer for deg, men det kan være noe å tenke på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde du gjort dette for fem år siden hadde du blitt rik. Noe er det fremdeles mulig å tjene, eller tape, men litt sent å kaste seg på nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle eksisterende kryptovalutaer er varianter av Ponzi-svindel.

Anonymkode: 444e1...aaa

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Har du forslag til hvilke? Monero har jeg vurdert. 

Anonymkode: 634af...4f3

Er egentlig ikke spesielt villig til å dele info med fremmende på nett. For alt jeg vet kan du være en av retardsene som skriver idiotinnlegg på kg

3 hours ago, Leifern said:

Hadde du gjort dette for fem år siden hadde du blitt rik. Noe er det fremdeles mulig å tjene, eller tape, men litt sent å kaste seg på nå.

Langt ifra. Det er noen meget lovende prosjekter som har inngått avtaler med større selskap og som er i prosessen med å gjøre klart alt til "launch". Noen av de er fortsatt noe små og ukjente. Spesielt et prosjekt jeg vet om planlegger begynne markedsføring innen ca 2 mnd, men ligger lavt enn så lenge de jobber med prosjektet (eller prosjektene)

Anonymkode: 71c01...4b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Langt ifra. Det er noen meget lovende prosjekter som har inngått avtaler med større selskap og som er i prosessen med å gjøre klart alt til "launch". Noen av de er fortsatt noe små og ukjente. Spesielt et prosjekt jeg vet om planlegger begynne markedsføring innen ca 2 mnd, men ligger lavt enn så lenge de jobber med prosjektet (eller prosjektene)

Anonymkode: 71c01...4b7

Fint for deg at du er en av nesten ingen som vet om dette. Da kommer du jo til å bli milliardær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, Leifern said:

Fint for deg at du er en av nesten ingen som vet om dette. Da kommer du jo til å bli milliardær.

Det er nok "en del" som vet om det. Det er ikke akkurat skjult om man er interessert i krypto. En av grunnene til at det fortsatt er lite er nettopp fordi få er interessert i krypto, og få er interessert i å lære mer om de coinsene utenfor Bitcoin og Etherium. Dette er ikke noe eksklusivt prosjekt gjemt fra alt og alle. Et av prosjektene var i norske medier da det først startet opp

Jeg har sånn 10 ulike coins og mest sannsynlig vil minst en av de lykkes (grunnet ideen, implementasjonen og behovet). Nå har jeg ikke investert flere hundretusenener, men det er heller ikke nødvendig for å bli nokså rik om bare en av coinsene "tar av". Jeg "tjente" en del når bitcoin økte i pris, så jeg brukte overskuddet der til å kjøpe andre coins. 

Men jeg planlegger ikke livet mitt rundt det, alt kan skje og det er alltids en mulighet for at verden forandrer seg på en måte der krypto går til helvete. Urealistisk, men jeg har altså annen kapital, samt investert litt i aksjer. 

Mitt forhold til penger og investeringer er ikke basert på følelser og håp

Anonymkode: 71c01...4b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utifra researchen jeg nå har gjort vil jeg nok ikke satse så mye på bitcoin, men monero ser spennende ut

Anonymkode: b5583...796

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...