Gå til innhold

Min eldste datter bruker rare ord

Fremhevede innlegg

Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det flaut å ikke vite noe? Hvilke verdier gir det barna dine dersom ikke er ok med at noen ganger vet man ikke og er redd for å virke dum?

Anonymkode: 5c00b...e2e

Jeg tror du har gått inn for å gjøre deg vanskelig her. Hva om jeg sier "flaut" da, forstår du bedre da? Det har ingenting med en verdi om ar man er redd for å virke dum. Du har åpenbart ikke barn selv om du aldri har kjent på ironien ved det å bli "gammel" og ikke henge med alltid. 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, exictence skrev:

Er vel ikke noe flaut i det.

Jo da, man føler seg litt mindre når man blir tenåringsforelder, det er helt vanlig.

Anonymkode: 93ccc...a7c

AnonymBruker
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det flaut å ikke vite noe? Hvilke verdier gir det barna dine dersom ikke er ok med at noen ganger vet man ikke og er redd for å virke dum?

Anonymkode: 5c00b...e2e

Det er en del av menneskelige relasjoner. Det er bare ikke alle som er klar over det.

Skrevet (endret)
16 timer siden, McFlurry skrev:

Snakker selvfølgelig med henne, men synes det er litt flaut at mor har blitt så gammel at hun ikke lengre henger med i ungdomsspråket ;)

Er det ikke det som er hele poenget med tenåringsspråket - at foreldregenerasjonen ikke skal forstå? Jeg ville nesten syntes det var flauere med foreldre som faktisk kunne ethvert tenåringsuttrykk - da prøver man litt for hardt...

Endret av Daria
  • Liker 3
Skrevet
På 18.7.2018 den 11.29, AnonymBruker skrev:

Jo da, man føler seg litt mindre når man blir tenåringsforelder, det er helt vanlig.

Takk :)

Skrevet
På 18.7.2018 den 11.36, Daria skrev:

Er det ikke det som er hele poenget med tenåringsspråket - at foreldregenerasjonen ikke skal forstå? Jeg ville nesten syntes det var flauere med foreldre som faktisk kunne ethvert tenåringsuttrykk - da prøver man litt for hardt...

Joda, klart det er det. Er fortsatt nysgjerrig da skjønner du.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...