McFlurry Skrevet 18. juli 2018 Forfatter #21 Skrevet 18. juli 2018 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det flaut å ikke vite noe? Hvilke verdier gir det barna dine dersom ikke er ok med at noen ganger vet man ikke og er redd for å virke dum? Anonymkode: 5c00b...e2e Jeg tror du har gått inn for å gjøre deg vanskelig her. Hva om jeg sier "flaut" da, forstår du bedre da? Det har ingenting med en verdi om ar man er redd for å virke dum. Du har åpenbart ikke barn selv om du aldri har kjent på ironien ved det å bli "gammel" og ikke henge med alltid.
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2018 #22 Skrevet 18. juli 2018 1 minutt siden, exictence skrev: Er vel ikke noe flaut i det. Jo da, man føler seg litt mindre når man blir tenåringsforelder, det er helt vanlig. Anonymkode: 93ccc...a7c
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2018 #23 Skrevet 18. juli 2018 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det flaut å ikke vite noe? Hvilke verdier gir det barna dine dersom ikke er ok med at noen ganger vet man ikke og er redd for å virke dum? Anonymkode: 5c00b...e2e Det er en del av menneskelige relasjoner. Det er bare ikke alle som er klar over det. Anonymkode: 93ccc...a7c
Daria Skrevet 18. juli 2018 #24 Skrevet 18. juli 2018 (endret) 16 timer siden, McFlurry skrev: Snakker selvfølgelig med henne, men synes det er litt flaut at mor har blitt så gammel at hun ikke lengre henger med i ungdomsspråket Er det ikke det som er hele poenget med tenåringsspråket - at foreldregenerasjonen ikke skal forstå? Jeg ville nesten syntes det var flauere med foreldre som faktisk kunne ethvert tenåringsuttrykk - da prøver man litt for hardt... Endret 18. juli 2018 av Daria 3
McFlurry Skrevet 19. juli 2018 Forfatter #25 Skrevet 19. juli 2018 På 18.7.2018 den 11.29, AnonymBruker skrev: Jo da, man føler seg litt mindre når man blir tenåringsforelder, det er helt vanlig. Anonymkode: 93ccc...a7c Takk
McFlurry Skrevet 19. juli 2018 Forfatter #26 Skrevet 19. juli 2018 På 18.7.2018 den 11.36, Daria skrev: Er det ikke det som er hele poenget med tenåringsspråket - at foreldregenerasjonen ikke skal forstå? Jeg ville nesten syntes det var flauere med foreldre som faktisk kunne ethvert tenåringsuttrykk - da prøver man litt for hardt... Joda, klart det er det. Er fortsatt nysgjerrig da skjønner du.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå