Gå til innhold

Forhold til 16 år gammel jente


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg hadde praksisplass på en ungdomskole 1 dag i uken i noen måneder, der hvor jeg ikke hadde noen form for relasjon til denne eleven og jeg var aldri tilstede i hennes klasse. Etter hun avsluttet 10-ende klasse og var fylt 16 år så ble jeg kjent med henne over internet og jeg er 20år, slik at det er 4 år i forskjell. 
Iogmed at jeg ikke hadde skrevet over noen avtale der angående stilling siden jeg jobbet 5 dager på en annen plass og dette var bare praksisplass hvor jeg ikke fikk vite noe konfidensiell informasjon om noen av elevene og jeg ikke kjente denne jenta kan jeg få noen straff for å bli sammen med henne? Forstår hvis jeg har hatt 100% skikkelig stilling med en kontrakt som var tilknyttet til denne plassen, men siden det ikke var så er jeg usikker om det jeg gjør er straffbart siden jeg ikke jobbet skikkelig der og hadde ingen konkret ansvar som en vanlig ansatt.

Anonymkode: e6208...b70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg håper det. Bare barnet!

Anonymkode: edb94...871

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette bør ikke være noe problem så lenge du ikke har hatt noe med henne å gjøre i jobben, og ikke har fått noen opplysninger om henne. 

Anonymkode: cad34...259

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...