Carrot Skrevet 16. juli 2018 #2 Skrevet 16. juli 2018 Selvsagt kan du ha vært deprimert, men det kan også være andre grunner. Har du snakket med noe om dette? Hva med å ta turen til fastlegen din og være 100% ærlig?
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2018 #3 Skrevet 16. juli 2018 Ja, det kan du så absolutt. Kjente meg igjen i deler av innlegget ditt. Jeg og tror jeg har vært av og på deprimert siden 15-års alderen. Er 33 i dag. Ingen diagnose. Har ikke tatt meg selv seriøst nok. Gått til psykolog 10 ganger - snakket kun overfladisk og følte psykologen ikke tok meg på alvor. Har nå gått til fastlegen og vært helt ærlig og håper det hjelper til at jeg får en diagnose. Ikke normalt å være sånn som jeg har det ( som er litt som deg +++). Det var kjæresten min som fikk meg til å innse at jeg bør ta detre(meg) på alvor. Enig med carrot - gå til fastlegen! I morgen, helst. Anonymkode: e4683...728
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2018 #4 Skrevet 16. juli 2018 Når det gjelder å gå til psykolog, så kan du tidlig ta opp at du er ukomfortabel med diagnoser, at du helst ønsker å jobbe med problemer og følelser, ikke få en merkelapp. Mulig du og psykologen kan få til en løsning der som fungerer for dere begge Anonymkode: c12f8...d8a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå