Gå til innhold

Bekken,- og halebeinsproblemer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei :)

Helt siden noen få uker ut i graviditeten min for over 3 år siden og til nå, har jeg slitt med bekkenet. Det ble bedre etter ungen var ute, men henger enda igjen om jeg sitter lenge, står i ro lenge, går for mye osv..  I tillegg sliter jeg enda med smerter i halebeinet etter fødsel. Rett etter fødselen måtte jeg heise sykehussenga helt opp for å kunne "vippe" meg ut, for hadde ikke sjans til å reise meg pga smertene.

Disse er her som sagt enda, og jeg får ekstremt vondt av å sitte lenge(hurra for at jeg da har kontorjobb!!!), og når de sterke smertene først kommer så er de der i minst 1 dag. Det er helt grusomt. Det er vondt å bare såvidt presse borti det, uansett om jeg har smerter uten å røre eller ikke.  Var hos legen for ikke lenge siden, der tok hun å trykka på halebeinet, i tillegg til å dra/dytte osv i bekkenet. Vondt i halebeinet og vondt flere andre plasser.
Nå er jeg henvist til MR og skal heldigvis dit snart.

 

Andre med lignende erfaringer? Hva ble funnet og hva ble gjort?

Anonymkode: 1b5bc...2e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg sliter med det samme sammen med andre bekkenproblemer etter fødsel for 8 år siden. Av og til klarer jeg ikke å gå. MR viste ingenting så det blir bare symptomlidring for min del.. Håper du får god hjelp.  :hjerte:

Anonymkode: df961...7f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...