Gå til innhold

Kjole-krise


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Får sikkert masse pepper for dette men samma det.

Jeg skal reise til varmere strøk sammen med en flørt som driver med foto som hobby, og som ytret ønske om å ta bilde av meg bakfra i kjole og sånn sommerhatt, noe jeg glatt sa ja til siden jeg har begge deler. Tok på meg nevnte kjole i dag(jeg har kun denne), og ser meg bakfra i speilet. Gode gud som jeg ser ut! Jeg har masse valker på ryggen!

Jeg har startet på noen medisiner som har gjort at jeg har gått opp i vekt, det plager meg i så måte ikke så veldig mye ellers på kroppen(og han kjenner meg kun fra slik jeg ser ut nå). Jeg vil ikke bli avbildet sånn her :grine:  Jeg rekker ikke å slanke meg nevneverdig før jeg skal dra, og etter en panisk tur på kjøpesentrene så fant jeg ikke noe som var mer flatterende heller:\

Disse valkene skapes av bh'en. Jeg ser helt fin ut uten BH i nevnte kjole, men samtidig har jeg såpass store pupper at jeg ikke kan gå uten bh. Puppetape blir vel å løsne når jeg svetter? Hva med sånne selvklebende bh-er? Er de noe tess? Eller må jeg bare leve med å bli foreviget med 4 stk valker på hver side av ryggen? :kvalm: 

(Ja, jeg vet jeg kan si nei til bilde...)

Anonymkode: 3b552...231

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bruk en skikkelig bh som ikke lager valker eller så kan du ty til sånn shape wear men det blir vel ganske varmt. 

Anonymkode: 1b1e5...54c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp puppetape! Den hadde ikke en gang antydning til å begynne å løsne selv etter 12 timer + i sommerbryllup og jeg bruker str 70D. Jeg har mao ikke enorme pupper, men jeg vil tro tapen vil klare å holde seg på i hvert fall mens du får tatt bildene.

Anonymkode: 267bf...079

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant tape + nipple cover på Lindex btw.

Anonymkode: 267bf...079

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om du ikke går uten BH til vanlig så bør det være uproblematisk å ta den av før bildene skal tas. De fleste fotografer sier fra på forhånd og gir deg tid til å forberede deg. Hvis ikke kan du jo bare si nei til å bli tatt bilde av der og da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker du en god BH, så skal du ikke få sånne valker.

Anonymkode: d7756...71e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...