Gå til innhold

Den beste sex dere har hatt..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Beskriv den beste sex opplevelsen dere har hatt og hvorfor var sexen best.

Anonymkode: 63e99...6be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Beskriv den beste sex opplevelsen dere har hatt og hvorfor var sexen best.

Anonymkode: 63e99...6be

Det var med en så "feil", eller upassende partner at det vil jeg ikke si. Da blir det et ramaskrik blant de tertefine moralkjerringene her inne, nok av de her.

Men jeg kan si så mye at det var i baksetet på en am-car, nå i den første godværsperioden i mai med en betydelig yngre mann.   At det var så forbudt, feil og spennende gjorde vel sitt til at det ble så hett. 

Anonymkode: 4e9dc...3c4

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første gangen jeg hadde sex med han som nå er mannen min. Ikke fordi det var så teknisk perfekt eller kinky, men fordi jeg var utrolig forelsket og vi hadde kjempebra kjemi. Aldri vært så kåt eller kommet så fort før (men mange ganger siden). Første gangen står allikevel ekstra sterkt i minnet.

Anonymkode: 459cf...fe9

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ofte følt at jeg har hatt den beste sexen etter en heftig økt, sikkert fordi de tidligere gangene svinner litt hen i minnet og så vokser man som person og trenger nye opplevelser.

Men jeg puler en mann nå som jeg har den beste oralsexen med. Han eelsker å gå ned på meg og blir der til jeg kommer. Har hatt en del partnere, og er alt for mange som ikke tør å bare go to town og stappe hele greia i kjeften, så de er såvidt borti og sånt. Anbefaler alle menn å se en instruksjonsvideo for oralsex sånn bare for sikkerhetsskyld. 

Så om denne fantastiske oralsexen: han her er en slank og høy mann, rødbrunt hår med tjukt, velformet og stelt skjegg på ca. 1cm. Sterke arbeidsnever og smått definerte biceps og abs. Nydelig fjes med store, brune øyne, definerte kinnbein så han ser mystisk og seriøs ut. Ser du for deg den her mannen? Vel, se han nå for deg mellom beina, ivrig, han gjør alt rett men holder nok tilbake til at du ikke eksploderer med en gang. Min nytelse er hans nytelse, han ivrer i beina og må stønne med meg. Han vet når fingrene må brukes og hvordan. Han gjør meg vill!! Og når jeg kommer får jeg kramper og det er fare for at jeg støter bort fra han, men han holder meg fast med de sterke armene sine og alt blir så mye mer intenst. Jeg tror jeg må snappe han et nakenbilde nå.

Samleiet derimot; meh.

Anonymkode: 3e55c...a93

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var med en så "feil", eller upassende partner at det vil jeg ikke si. Da blir det et ramaskrik blant de tertefine moralkjerringene her inne, nok av de her.

Men jeg kan si så mye at det var i baksetet på en am-car, nå i den første godværsperioden i mai med en betydelig yngre mann.   At det var så forbudt, feil og spennende gjorde vel sitt til at det ble så hett. 

Anonymkode: 4e9dc...3c4

Det er det jeg alltid har hevdet, sex blir aldri så bra som når mannen er yngst (minst 12 - 15 år).  Begge er på topp seksuelt aldersmessigt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den beste er en ting men det som har gjorde meg kåtest har vært når jeg har hatt sex på offentlige steder. Spesielt en gang på festival og en gang på en nattklubb når jeg var på ferie. Ingen av gangene så jeg hvem jeg hadde sex med. På festivalen var jeg på en konsert hvor jeg stod opp etter et tre for å se. Jeg hadde ei rimelig kort shorts på meg. Så var det en som kom ganske tett opp bak meg. Han tok meg litt lett på rumpa i begynnelsen så kjente jeg at han kom tett inntil meg og at han var hard. Jeg tok hendene bak meg og kjente på han. Jeg tror dere forstår hva som skjedde. Men det er noe av det beste jeg har opplevd. En nesten tilsvarende opplevelse hadde jeg på en nattklubb når jeg var på ferie. Tror ikke jeg skal skrive om hva som skjedde for dere vil sikkert ikke tro meg ;) 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne tas anonym🙈😂

Det var med eksen, var ganske så «høy», så det ble bare ekstra godt😜 I den tilstanden, og med en som virkelig hadde peiling, var det enkelt å bare slippe seg løs. Sov godt etterpå, for å si det sånn😍

Anonymkode: a7f53...9b3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, kristineg73 said:

Den beste er en ting men det som har gjorde meg kåtest har vært når jeg har hatt sex på offentlige steder. Spesielt en gang på festival og en gang på en nattklubb når jeg var på ferie. Ingen av gangene så jeg hvem jeg hadde sex med. På festivalen var jeg på en konsert hvor jeg stod opp etter et tre for å se. Jeg hadde ei rimelig kort shorts på meg. Så var det en som kom ganske tett opp bak meg. Han tok meg litt lett på rumpa i begynnelsen så kjente jeg at han kom tett inntil meg og at han var hard. Jeg tok hendene bak meg og kjente på han. Jeg tror dere forstår hva som skjedde. Men det er noe av det beste jeg har opplevd. En nesten tilsvarende opplevelse hadde jeg på en nattklubb når jeg var på ferie. Tror ikke jeg skal skrive om hva som skjedde for dere vil sikkert ikke tro meg ;) 

Dette var bare trist å lese.

Anonymkode: 94d2c...6b0

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første gang jeg hadde sex med min nåværende kjæreste, som i utgangspunktet bare skulle være et ONS med en trivelig fyr fra byen. Hadde nettopp flyttet til en ny by, og akkurat avsluttet en greie hjemme, eller, vi avsluttet ikke helt, men ble enige om at vi ikke skulle være kjærester fordi jeg ikke ønsket langdistanse. Føltes fortsatt litt ulovlig å gjøre noe med noen andre, men så møtte jeg denne fyren som bare var så utrolig kjekk og jeg hadde god kjemi med. Ble med han hjem, og det føltes ut som at jeg kom sekundet han penetrerte meg, og hele sexen føltes ut som en eneste lang orgasme. Tror grunnen var at det var spennende og nytt, og fordi det føltes "ulovlig". Vi har nå vært kjærester i et par år, men han har aldri klart å toppe første gang, hehe.

Anonymkode: 37355...d8a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette var bare trist å lese.

Anonymkode: 94d2c...6b0

Hvorfor det??

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I en bakgate et steinkast fra en pub 2am

Endret av Gent82
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Made4u

Synes ikke det er noe vesentlig forskjell i sex'en på de damene jeg har hatt, så å si at ei blir så mye bedre enn ei annen føles litt feil. Noen var selvfølgelig mer spennende enn andre, der var det variasjoner - men beste sexen må jeg vel svare at jeg hadde med henne jeg var lengst sammen med, rett og slett fordi vi hadde lært hverandre så godt å kjenne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter
9 minutter siden, kristineg73 skrev:

Hvorfor det??

I disse #metoo tider. Ring any bells? ;)

Folk vil nok si at en helt fremmed fyr penetrerer deg uten samtykke slik, er voldtekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, HarryDotter skrev:

I disse #metoo tider. Ring any bells? ;)

Folk vil nok si at en helt fremmed fyr penetrerer deg uten samtykke slik, er voldtekt.

Hvis jeg ikke likte det han gjorde så hadde jeg snudd meg og sagt til han at jeg ikke likte det. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt vanskelig å svare på, egentlig. Begynner å bli styggelig lenge siden jeg hadde den beste sexen. Tror denne gangen iallefall var en av de aller beste: ...Midt i en skikkelig vanskelig periode i et langvarig forhold, med mye krangling, sjalusi og annen dritt, oppsto det plutselig en "gnist", og vi endte opp med å knulle på badegulvet. Heftig, sårt, intenst, vilt, deilig. Hun klamret seg til meg hver gang hun kom. Noe hun gjorde mange ganger før vi var ferdige. Så bra sex har jeg ikke hatt på over 20 år, og det kommer jeg nok aldri til å oppleve igjen heller, dessverre.

Endret av Resignert
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert i starten av forholdet til min mann. Vi var virkelig som kaniner. Seksuell besettelse var det vi startet forholdet med. Alt var så feil, for det var ikke en slik mann jeg ville ha, men jeg ble som narkoman. Bare MÅTTE ha ham! Det fortrengte all fornuft. 

Nå har vi vært gift i 14 år, og det seksuelle er fremdeles limet i forholdet vårt. Fremdeles er det magisk. Spesielt når vi har vært fra hverandre noen dager, og irriterende nok når vi har sex etter krangel. Da vil jeg egentlig ikke ha god sex med ham, men jeg er fremdeles hektet. 

Ellers har jeg en opplevelse med en annen som sitter godt i minnet. Jeg har ikke følsomme brystvorter, men denne mannen fikk meg til å komme bare ved å kose med brystene mine. Jeg lurer ennå på hva han gjorde, for mine brystvorter er dessverre som døde ellers. Har verken før eller siden hatt noe seksuelle reaksjoner på at de blir kost med. 

Anonymkode: 7e44c...d88

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Var på ferie med en kjæreste og venninne. 

Venninna hadde nylig blitt singel, så hun ville ikke høre oss ha sex. Siste kvelden hadde vi leid et rom med en dobbeltseng og en enkeltseng som sto inntil hverandre. Venninna krevde at jeg sov i enkeltsengen. 

Jeg og kjæresten ventet til hun hadde sovnet før vi sakte men sikkert begynte å klå på hverandre. Kjæresten min lå med ryggen mot meg mens vi begge fulgte med på venninna.  Det var noe helt vanvittig pirrende å være så stille som mulig mens vi hadde oss. Hvert støt føltes nesten elektrisk. 

Fikk først en fantastisk orgasme , men jeg var fortsatt hard, så jeg kunne fortsette igjen ganske fort. Etter det ble vi enda mere ivrige og tempo tok seg opp, men vi prøvde fortsatt å være så stille som mulig. Når vi nærmet oss klimaks for andre gang, merket jeg at orgasmen bare ble kraftigere og kraftigere. Som en kjempeflokk med bison som nærmer seg, alt bare rister og blir mere og mere intenst. Før det slutt eksploderte og jeg trolig ikke var så langt unna å besvime. 

Venninna fikk aldri vite det :)

Forresten.. beklager til dere som trodde dette ble en trekant-historie 😁

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter
11 timer siden, kristineg73 skrev:

Hvis jeg ikke likte det han gjorde så hadde jeg snudd meg og sagt til han at jeg ikke likte det. 

Ja forstår det. Og har heller ingen problemer med at noen er så frie og spontane når det kommer til at fremmede tar for seg på den måten. Din kropp, din nytelse og dine grenser. Tror mange fantaserer litt om slike scenarioer også, uten at de tør å sette det ut i livet. Jeg bare opplyste om hvorfor vedkomne som kritiserte deg, faktisk gjorde det ;)

I disse følsomme intimsone tider, er det jo ikke noen overraskelse at folk reagerer heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, HarryDotter skrev:

Ja forstår det. Og har heller ingen problemer med at noen er så frie og spontane når det kommer til at fremmede tar for seg på den måten. Din kropp, din nytelse og dine grenser. Tror mange fantaserer litt om slike scenarioer også, uten at de tør å sette det ut i livet. Jeg bare opplyste om hvorfor vedkomne som kritiserte deg, faktisk gjorde det ;)

I disse følsomme intimsone tider, er det jo ikke noen overraskelse at folk reagerer heller.

Men det er jo Fru KG. Ingen sommer uten hennes historier😀 Akkurat som ingen påske uten krim.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter
Akkurat nå, visp skrev:

Men det er jo Fru KG. Ingen sommer uten hennes historier😀 Akkurat som ingen påske uten krim.

😂 så sant. Men resonomentet mitt står likefullt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...