Gå til innhold

Date noen som bor i campingvogn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kunne dere datet noen som bor i campingvogn? Vurderer å flytte til en, for så å leie ut egen leilighet en stund. Kan spare opp en god del på det, og har tilgang til en campingvogn i et landlig område gjennom familie. Men ser for meg at det muligens kan bli enkelte dates som kan bli kleine når "hjem til meg" er i en vogn. Så hva sier dere?

Anonymkode: 63c25...764

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kommer helt an på hvor gammel du er. 

Er du ganske ung, er det vel helt ok. Men jeg hadde vært skeptisk dersom du har passert "noen-og-tredve". 

Anonymkode: 6ff50...6fb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt greit for meg. Men så er jeg minimalist og lever en minimalistisk livsstil i tjukkeste byen. Du bør ha vann, strøm og kloakk tilgjengelig da. Tror det ville fungert best i en campingplass for helårsbruk.

Anonymkode: a50e4...f45

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei æsj.

Liker menn med orden i øknomien. Altså at de har ordentlige jobber som gjør at de slipper å telle på småpenger. Bo som en uteligger for å spare en tusenlapp her eller tusenlapp der. Nei takk.

Anonymkode: d1bfb...a06

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg likte personen hadde jeg nok heller sagt: du kan flytte inn hos meg, så sparer vi begge utgifter. 

Anonymkode: 06396...1ed

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Typen min spøker litt om å flytte i campingvogn i blant. Noen ganger tror jeg faktisk han mener det litt seriøst 😂

Argumentene hans er at man kan flytte lett rundt på seg, det er billig (om man ikke kjøper en bil til 2mill), man kan bruke den til bilferie og overnatte billig/gratis, den har alt en trenger (om man har inkl kjøkken og dusj/wc da). 

Kunne vært morsomt å prøvd, men det er jo liten plass. Funker vel for to en kort periode, men man vil jo gå oppå hverandre. Vi har også hunder, så enda trangere blir det. Og hva med besøk? Liten plass og om en vil ha fred og en besøk så blir det lite privatliv. 

Men over til spørsmålet ditt, jeg kunne datet en som bodde i campingvogn. Men jeg hadde nok spurt ut om hvorfor, fremtidsplaner osv. Helt ok om man har fremtidsplaner og planer om å flytte et annet sted senere, har ok økonomi osv. Verre om en bor i campingvogn fordi man har dårlig råd, vil bo billig og slippe å jobbe noe særlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viktigste for meg er at personen virker oppegående. Men nå er jeg også litt sær og kan falle for de utenfor normen også. 

Anonymkode: 09b99...2d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Liker ikke fattige gniene menn som må snu på hver krone. 

Anonymkode: 0d70b...5a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men ts, hva er grunnen for dette? Eier du, leier du? Skal du kjøpe hus? Blir det enkelt å pendle til jobb/studier? Hva er målet?

Jeg tror flere stiller seg positivt om det kun er for en begrenset periode og du har klare mål.

Anonymkode: a50e4...f45

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde blitt veldig sært for min del. Men jeg vet jo ikke, kan jo hende jeg kunne prøvd hvis jeg virkelig likte personen, og han hadde en veldig god grunn. Dog er jeg opptatt av at partner har økonomien på stell, da jeg har alt på stell selv, så det hadde fort bekymret meg litt.. 

Anonymkode: f929e...4b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderer campingvogn selv og leie ut huset for 20-25 K i mnd en 2 årsperiode. Jeg bor alene og får betalt ned masse på lån den perioden. 

Fornuftig valg synes jeg og jeg er 44 år.

Anonymkode: fa78e...287

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kommer helt an på hvor gammel du er. 

Er du ganske ung, er det vel helt ok. Men jeg hadde vært skeptisk dersom du har passert "noen-og-tredve". 

Anonymkode: 6ff50...6fb

hvrofro skeptisk om de har passert 30? de eier jo fremdeles leilighet

Anonymkode: ee521...ead

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vurderer campingvogn selv og leie ut huset for 20-25 K i mnd en 2 årsperiode. Jeg bor alene og får betalt ned masse på lån den perioden. 

Fornuftig valg synes jeg og jeg er 44 år.

Anonymkode: fa78e...287

enig. ser ikke helt hvorfor det er verre for en ove r30 å leie ut å heller bo i camping enn det er for en på 20 å gjøre det. et vennepar av meg bor nå i båt og leier ut huset sitt

Anonymkode: ee521...ead

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Liker ikke fattige gniene menn som må snu på hver krone. 

Anonymkode: 0d70b...5a3

man trenger da ikke være fattig og gnien for å ville spare seg opp penger.

Anonymkode: ee521...ead

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er for å betale ned huslånet ved utleie og få bedre økonomi på sikt, så ville jeg tenkt det var helt greit. Kunne faktisk da heller dra hjem til meg.

Anonymkode: c3797...491

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det spørst helt hvor lenge det er snakk om å bo i campingvogn. Er ikke en livsstil som passer min på sikt. Da hadde det passet bedre for en jeg møtte i blant for morro skyld, og ikke hadde planer om å bli kjæreste med. Skjønner så absolutt sparetankegangen, men vil heller være i en liten hybel/leilighet med ordentlig bad og kjøkken enn i en campingvogn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde syntes det var litt kult, jeg 😁

Helt ærlig, om man bor i et hus som er mobilt, eller som står stille, hva gjør egentlig det?

Innafor 👌🏼

Anonymkode: cd067...f4d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hbordan er det å bo i campingvogn når det er midt på vinteren, og gradestokken bikker minus 15? 

 

Anonymkode: 55992...028

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...