Gå til innhold
shanjida

Symaskin i butikker

Anbefalte innlegg

shanjida

Hei,

kan noen anbefale meg en butikk som selger symaskiner for rimelig pris (innen 1500kr) (ikke nettbutikk-har allerede kjøpt på nett funket ikke og nå er det helt kaos å returere den).  

Tusen takk for hjelpen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Coop Obs! har noen, om du har en butikk i nærheten. Ellers må du nok bare sjekke hva slags forhandlere som finnes i nærheten av deg. Det er vel langt mellom kjedebutikker i dette markedet?

Anonymkode: 5bc23...7b9

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Oida

Skousen har symaskiner fra ca 700,- og oppover. Du finner også symaskiner til grei pris i en del garn butikker.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Perelandra

Tråden er ryddet for reklame

Perelandra, mod. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Honey Dew

Hvis du bor i Bergen, finnes det hvertfall en butikk som selger symaskiner. De har også nettbutikk, så du kan kjøpe den der og hvis den trenger reparasjon, er det bare å levere den inn på den fysiske butikken

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Jeg kan anbefale deg sømsenteret i Oslo eller på Gjøvik. De har eget verksted og kan hjelpe deg og finne riktig type symaskin

Anonymkode: f8b4e...30a

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
På 16.7.2018 den 11.45, shanjida skrev:

Hei,

kan noen anbefale meg en butikk som selger symaskiner for rimelig pris (innen 1500kr) (ikke nettbutikk-har allerede kjøpt på nett funket ikke og nå er det helt kaos å returere den).  

Tusen takk for hjelpen.

Elkøp, Coop Obs selger symaskiner. Hvor gode disse maskinen er, vet jeg ikke. 

Når du ikke oppgir hvor i verden du er og trenger symaskinbutikk så er det særdeles vanskelig å si at den butikke i den byen bør du oppsøke. Du får dermed søke på Husquarna, Singer, Phaff, Bernina ig andre symaskinmerker i google og se hva du kommer opp med i din nærhet. Phaff vil jeg si har gode maskiner. Jeg savner sårt min gamle. 

Anonymkode: 966ec...98f

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Finn.no

Til ditt budsjett anbefaler jeg å kjøpe brukt, for da kan du få en god maskin billig. Du bør selvfølgelig vurdere selger og maskin før du tar det endelige valget.

Anonymkode: 15ee8...e80

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Artikler fra forsiden

Viktig informasjon

Vi benytter cookies til analyseformål, tilpasning av innhold og annonser og for å videreutvikle våre tjenester. Les mer her