Gå til innhold

Symaskin i butikker


shanjida

Anbefalte innlegg

Hei,

kan noen anbefale meg en butikk som selger symaskiner for rimelig pris (innen 1500kr) (ikke nettbutikk-har allerede kjøpt på nett funket ikke og nå er det helt kaos å returere den).  

Tusen takk for hjelpen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Coop Obs! har noen, om du har en butikk i nærheten. Ellers må du nok bare sjekke hva slags forhandlere som finnes i nærheten av deg. Det er vel langt mellom kjedebutikker i dette markedet?

Anonymkode: 5bc23...7b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skousen har symaskiner fra ca 700,- og oppover. Du finner også symaskiner til grei pris i en del garn butikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hvis du bor i Bergen, finnes det hvertfall en butikk som selger symaskiner. De har også nettbutikk, så du kan kjøpe den der og hvis den trenger reparasjon, er det bare å levere den inn på den fysiske butikken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan anbefale deg sømsenteret i Oslo eller på Gjøvik. De har eget verksted og kan hjelpe deg og finne riktig type symaskin

Anonymkode: f8b4e...30a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 16.7.2018 den 11.45, shanjida skrev:

Hei,

kan noen anbefale meg en butikk som selger symaskiner for rimelig pris (innen 1500kr) (ikke nettbutikk-har allerede kjøpt på nett funket ikke og nå er det helt kaos å returere den).  

Tusen takk for hjelpen.

Elkøp, Coop Obs selger symaskiner. Hvor gode disse maskinen er, vet jeg ikke. 

Når du ikke oppgir hvor i verden du er og trenger symaskinbutikk så er det særdeles vanskelig å si at den butikke i den byen bør du oppsøke. Du får dermed søke på Husquarna, Singer, Phaff, Bernina ig andre symaskinmerker i google og se hva du kommer opp med i din nærhet. Phaff vil jeg si har gode maskiner. Jeg savner sårt min gamle. 

Anonymkode: 966ec...98f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finn.no

Til ditt budsjett anbefaler jeg å kjøpe brukt, for da kan du få en god maskin billig. Du bør selvfølgelig vurdere selger og maskin før du tar det endelige valget.

Anonymkode: 15ee8...e80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...