Gå til innhold

Hvor kan jeg se Grey's Anatomy?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan kan jeg se Grey's Anatomy? Jeg er kommet til sesong 11 og tv2 sumo har vel bare siste sesongen? Viaplay hadde den en periode men ikke nå lenger....

Anonymkode: 1786c...400

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du må enten finne en eller annen gratis-side å se på, laste ned ulovlig eller kjøpe sesongene. Eller vente til sånn rundt november. Da kommer mest trolig greys tilbake på viaplay. 

Anonymkode: 6d107...b4b

AnonymBruker
Skrevet

CDON 

Anonymkode: 588bc...d75

Skrevet

Er jo nesten ikke en eneste bra amerikansk serie å se på i Norge, her skal det være kokeprogrammer for såkalte kjendiser og minutt for minutt med tog og alt som er. Nei, skal du få tak i noe må du bruke ulovlige nettsider som jeg ikke kan publisere her. Det er trist, men slik er det når man har lyst å bo i et forbudsland.

Du kan forøvrig kjøpe DVD, går utifra de selger på DVD ettersom tv-serien er så pass populær.

Lykke til :) 

AnonymBruker
Skrevet
13 timer siden, PussLe! skrev:

Er jo nesten ikke en eneste bra amerikansk serie å se på i Norge, her skal det være kokeprogrammer for såkalte kjendiser og minutt for minutt med tog og alt som er. Nei, skal du få tak i noe må du bruke ulovlige nettsider som jeg ikke kan publisere her. Det er trist, men slik er det når man har lyst å bo i et forbudsland.

Du kan forøvrig kjøpe DVD, går utifra de selger på DVD ettersom tv-serien er så pass populær.

Lykke til :) 

Du finner titals med gode amerikanske serier på sumo

AnonymBruker
Skrevet

Biblioteket?

Anonymkode: f8644...223

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Viser de hele sesonger eller bare de nyeste? Jeg er i så fall ikke interessert å betale nesten 100 kroner hvor det er mest såpeprogrammer og gode amerikanske tv programmer som bare viser noen få sesonger av.

Men takk for hint ;) 

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nåja. Sumo er ikke flinke å legge ut hele sesonger. F.eks Grey’s anatomy som er en av deres største serier, det får man bare episoder fra den nyeste sesongen som går der og da. Ingen gamle sesonger. Og det tar heller ikke lang tid før de så fjerner de sesongene som de har sendt. 

Dette gjelder mange av deres serier. Det er veldig dårlig når man betaler en så høy sum! 

Anonymkode: a76e6...c33

AnonymBruker
Skrevet
16 timer siden, PussLe! skrev:

Viser de hele sesonger eller bare de nyeste? Jeg er i så fall ikke interessert å betale nesten 100 kroner hvor det er mest såpeprogrammer og gode amerikanske tv programmer som bare viser noen få sesonger av.

Men takk for hint ;) 

Det koster å ha rettigheter til sesonger av serier, er det en serie du følger med på så er sumo grei. Ser selv på flere veldig gode amerikanske serier 😺

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nåja. Sumo er ikke flinke å legge ut hele sesonger. F.eks Grey’s anatomy som er en av deres største serier, det får man bare episoder fra den nyeste sesongen som går der og da. Ingen gamle sesonger. Og det tar heller ikke lang tid før de så fjerner de sesongene som de har sendt. 

Dette gjelder mange av deres serier. Det er veldig dårlig når man betaler en så høy sum! 

Anonymkode: a76e6...c33

Slik er det på alle streaming tjenester, ingenting ligger evig, koster tross alt penger å kjøpe rettigheter til å vise sesonger ;) 

Ligger forøvrig mange fulle serier der, bare å lete ;) 🎃

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...