Gå til innhold

Shave bryst og mage eller ikke?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei! Jeg er er mann på 24 år, og vil se jeg har relativt mye kropps hår i forhold til mine jevnaldrende. Dette er noe som merkes godt nå sommertid. Jeg har egentlig aldri vurdert å shave noe kropps hår (bortsett fra underlivet) inntil nylig da jeg har sett mange av mine venner i bar overkropp og jeg ser hvor mye kropps hår jeg har i forhold til dem. Så spørsmålet mitt er; hva er egentlig populært blant folk på min alder? Og hva synes egentlig jenter om dette? Her er ett bilde som omtrent representerer hvor kraftig hårvokst jeg har. Burde jegt shave eller beholde? https://www.google.no/search?biw=1920&bih=947&tbm=isch&sa=1&ei=xTVMW56XCfKEmwW9uqXQBg&q=hairy+chest&oq=hairy+chest&gs_l=img.3...21912.23172.0.23193.11.10.0.1.1.0.57.459.9.9.0....0...1c.1.64.img..1.7.317...0j0i67k1j0i10i67k1j0i30k1j0i24k1.0.Ke0W5vYinJw#imgrc=P-AjETC1nPmxvM:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du vil ha sandpapir, så anbefaler jeg å barbere...

Skrevet
11 minutter siden, Mæn40 skrev:

Hvis du vil ha sandpapir, så anbefaler jeg å barbere...

Hva mener du? 

Skrevet

Når det vokser ut igjen, så føles det som sandpapir. 

Tar vel ca en dag, så merker du det :)

voksing er vel et alternativ, men da må du spørre noen andre :)

• Liker 1
Gjest Cocosa
Skrevet

Æsj nei. La det gro, det er pent med kroppshår. Orker ikke ligge på siden av en stikkende mann. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg foretrekker hår på brystet fremfor barbert, og det har jeg egentlig alltid gjort (er 28). 

Smaken er ulik blant jenter, men jeg tenker at når du har en del kroppshår så er det bedre at du heller lar deg appellere til de som liker det, fremfor å forsøke å huke inn en jente som vil ha en glatt mann, og måtte fortsette med voksing og barbering i all evighet?

Anonymkode: c6ebc...e07

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Du mener vel barbere?

Anonymkode: c3672...34a

AnonymBruker
Skrevet

Vær stolt av deg selv slik som du er. Med eller uten hår spiller egentlig ingen rolle. Det er utstrålingen til den som eier kroppen som er tiltrekkende. 

Et menneske som er så usikker på seg selv at det må endre på ytre ting for å bli populær, er for meg ikke tiltrekkende. 

Anonymkode: 1410c...6b2

AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsker menn med hår på brystkassa! Men hvis du absolutt vil fjerne det anbefaler jeg å vokse. Når du barberer vil det vokse ut stubber med en gang, du vil rett og slett føles ut som sandpapir. 

Anonymkode: 469a0...c64

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Et menneske som er så usikker på seg selv at det må endre på ytre ting for å bli populær, er for meg ikke tiltrekkende. 

Du bruker aldri sminke da, med amdre ord?

Anonymkode: edb90...c2a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Menn med hårvekst er jo så sexy, ikke ta det bort. 

Vil tro du vil appellere til eldre jenter med slik "voksen" hårvekst, er vel ikke negativt det?

Anonymkode: f5b84...035

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Mann med hår er flott! La det være du

Anonymkode: a9f18...2d2

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei, nei, nei!! Menn skal ha hår :) Dessuten klarer du umulig å holde det glattbarbert absolutt hele tiden - og de små, stive hårene som kommer ut igjen er forferdelige. Mye bedre med myke, litt lengre hår som det du har. 

Jeg er forøvrig en kvinne på 23 år, og hadde overhodet ikke reagert negativt på kroppshårene dine hvis du ser ut som bildet du la ut.

Anonymkode: c8331...0e3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vær stolt av deg selv slik som du er. Med eller uten hår spiller egentlig ingen rolle. Det er utstrålingen til den som eier kroppen som er tiltrekkende. 

Alle endrer ting ved seg selv hele tiden, om det så bare er å stusse håret. 

Anonymkode: e7308...f69

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...