Gå til innhold

Hvor finne asiatiske menn?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor vil noen finne en mann fra Asia?

Anonymkode: 4ab48...280

Nå vil TS finne en fra visse land som hun har nevnt, og min erfaring med menn derfra er at de er utrolig gode og snille. Ofte oppvokst med buddhistiske verdier, så de er veldig fredelige og tolerante. Noe sjenerte, ofte tilbakeholdne, som gjør det vanskelig å komme innpå dem. Jeg hadde en flørt med en med vietnamesisk opphav for en liten stund siden, jeg hadde kapra han lett om vi bodde på samme sted. Godt utdannet, aktiv i arbeid for homofiles rettigheter selv om han selv var hetero, god lytter og god humor😊 slik oppfatter jeg også de jeg har gått på skole eller vokst opp med også. Nabofamilien, også fra vietnam, var utrolig gavmilde og innbydende selv om de ikke hadde mye å rutte med.

Anonymkode: 33b63...279

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
12 hours ago, AnonymBruker said:

Hvorfor vil noen finne en mann fra Asia?

Fordi de er både pene og smarte, vel.

Til TS: jeg fant mange på OkCupid.

Anonymkode: dd6be...798

AnonymBruker
Skrevet
On 7/16/2018 at 3:05 PM, AnonymBruker said:

Hva mener du med asiatisk? Det finnes da asiatiske menn overalt. Pakistanere, afghanere, iranere, irakere osv. Og de er ikke akkurat vanskelig å be heller.

Anonymkode: 12230...a7d

Sier man ikke gjerne at de fra Midtøsten er arabere, heller enn asiatiske?

Anonymkode: dd6be...798

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

IT-bransjen ;)

Er samboer med en herlig mann som har vietnamesiske foreldre (født i Norge, så kulturelt sett er det veldig lite som skiller ham og meg) og han har mange kolleger fra Vietnam, Kina etc.

Anonymkode: bdb2e...edd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå vil TS finne en fra visse land som hun har nevnt, og min erfaring med menn derfra er at de er utrolig gode og snille. Ofte oppvokst med buddhistiske verdier, så de er veldig fredelige og tolerante. Noe sjenerte, ofte tilbakeholdne, som gjør det vanskelig å komme innpå dem. Jeg hadde en flørt med en med vietnamesisk opphav for en liten stund siden, jeg hadde kapra han lett om vi bodde på samme sted. Godt utdannet, aktiv i arbeid for homofiles rettigheter selv om han selv var hetero, god lytter og god humor😊 slik oppfatter jeg også de jeg har gått på skole eller vokst opp med også. Nabofamilien, også fra vietnam, var utrolig gavmilde og innbydende selv om de ikke hadde mye å rutte med.

Anonymkode: 33b63...279

Så bra, har aldri vært sammen med en asiatisk mann før.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er du asiatisk selv TS? Aldri hørt om noen som liker øst-asiatiske menn.

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg personlig synes østasiatisk utseende er  turnoff og har heller ikke hørt om noen som liker det hos menn. Fint at noen gjør det da.

AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bor du i en liten bygd der alle innbyggere er etnisk norske og innvandrerfiendtlige? (Jeg er ikke TS.)

Anonymkode: 94378...82b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bor du i en liten bygd der alle innbyggere er etnisk norske og innvandrerfiendtlige? (Jeg er ikke TS.)

Anonymkode: 94378...82b

Jeg bor i en liten by(gd), som også er norges hovedstad. Noen innvandringsfiendtlige er det her, men ikke flere enn andre steder i Norge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...