Gå til innhold

Jeg liker ikke oralsex


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg liker ikke oralsex. Takler ikke at han skal slikke meg (hele tanken er motbydelig og jeg ser det som at han degraderer seg selv, at det er unaturlig og helt feil). Han har derimot overtalt meg til å prøve tilfelle jeg faktisk liker det. Det gjorde jeg ikke. Tankene mine bare tok over hele "gleden" ved det. Det har holdt med de 2 gangene på 6 år. 

Jeg kan suge ham, og det er forsåvidt greit, selvom jeg ikke får noe særlig ut av det selv. Samtidig sliter jeg med kjeven så jeg får smerter etter ti min.. Da får ikke han mye ut av det heller. 

Jeg vet at han liker oralsex veldig mye, men i vår "kultur" er det sett på som litt vulgært. 

Hva burde vi gjøre?

Anonymkode: f975b...db4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja forresten, ser at jeg fremstår litt prippen mtp at ord som unaturlig, kultur og vulgær er i samme tråd. Vi har det bra ellers i sexlivet og tenner på det samme, men det er kun dette med oralsex jeg sliter med.

Ts 

Anonymkode: f975b...db4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg sjeldent suger typen i 10min.. blir jo sykt sliten i munnen av det!

men jeg liker det veldig godt da, slukking trenger jeg ikke, det er litt ukomfortabelt til tider, da må det være intenst 

Anonymkode: 45ef3...ca3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva burde vi gjøre?

Gjøre med hva? Godta at det er noe man ikke liker, også bare ikke gjøre det ?
Jeg liker heller ikke å bli slikket, det gir meg absoluttt ingenting, så det gjør vi ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...