Gå til innhold

trenger kvinne som vil innrede hjem


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

hvor finne henne som er myk og god, og som elsker å innrede hjem, og skape et harmonisk hjem å komme til?

 

 

 

Anonymkode: c4d53...a8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

14 minutter siden, AnonymBruker said:

hvor finne henne som er myk og god, og som elsker å innrede hjem, og skape et harmonisk hjem å komme til?

Anonymkode: c4d53...a8a

I gamle dager hadde det vært enkelt. Da kunne du bare stilt deg opp i en Narvesen-kiosk, og registrert hvilke kvinner som kjøpte innredningsblader. I internettalderen er det vanskeligere.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Myk og god kvinne? Dette var et underlig innlegg. 

Anonymkode: 31203...f9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det en interiørkonsulent du er ute etter?

Anonymkode: 80414...756

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det en interiørkonsulent du er ute etter?

Anonymkode: 80414...756

kun ei kvinne som elsker å innrede, ei kvinne som ikke  har det som jobb, men som elsker å innrede hjem og vil bli kjent med meg. 

Anonymkode: c4d53...a8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er du ute etter en interiørkonsulent eller samboer? 

Anonymkode: 47c63...f18

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, ingen av delene, kun ei som elsker å innrede hjem - og hvor godt er det vel ikke å få en ny venn?

Destinasjon: Hedmark

Anonymkode: c4d53...a8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neitakk. Tror at de aller fleste ikke er interessert i en dårlig skjult kombinasjonskontaktannonse. 

Anonymkode: 31203...f9f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha, akkurat som det er det. På ingen måter er dette noe skjult kontaktannonse. Alle vet kvinner får et hjem til å se ut som et hjem, og en mann som bor alene har ikke en sjanse å få det til, uten hennes hjelp.

Anonymkode: c4d53...a8a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er faktisk ute etter delvis det samme. En dame med sans for interiør som kunne vært behjelpelig med å bytte ut møblene i stua til noe mer oppdateret, Driter i om du er myk og god. Ikke noe galt i å være myk og god, men det er møblene jeg bryr meg om. Er lykkelig ungkar og har ingen store planer om endring... bortsett fra møblene i stua. Der trenger jeg hjelp. 

Anonymkode: 11785...15c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv på finn småjobber. Regn med ca 500 kr timen + innkjøp 

Anonymkode: f175e...1c5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

haha, akkurat som det er det. På ingen måter er dette noe skjult kontaktannonse. Alle vet kvinner får et hjem til å se ut som et hjem, og en mann som bor alene har ikke en sjanse å få det til, uten hennes hjelp.

Anonymkode: c4d53...a8a

Shit da er jeg og gubben begge født i feile kropper.......

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

kun ei kvinne som elsker å innrede, ei kvinne som ikke  har det som jobb, men som elsker å innrede hjem og vil bli kjent med meg. 

Anonymkode: c4d53...a8a

Rapportert som kontaktannonse.

Anonymkode: 313df...7bc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er faktisk ute etter delvis det samme. En dame med sans for interiør som kunne vært behjelpelig med å bytte ut møblene i stua til noe mer oppdateret, Driter i om du er myk og god. Ikke noe galt i å være myk og god, men det er møblene jeg bryr meg om. Er lykkelig ungkar og har ingen store planer om endring... bortsett fra møblene i stua. Der trenger jeg hjelp. 

Anonymkode: 11785...15c

Da kontakter du de som legger ut salgsannonser på boliger i ditt område, som viser stil du liker, og spør om å få kontaktinfo til interiørdesigneren de har benyttet.

Anonymkode: 313df...7bc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

haha, akkurat som det er det. På ingen måter er dette noe skjult kontaktannonse. Alle vet kvinner får et hjem til å se ut som et hjem, og en mann som bor alene har ikke en sjanse å få det til, uten hennes hjelp. Anonymkode: c4d53...a8a

Det at hun "må være myk og god i kroppen" velter hele den liksom uskyldige forklaringen din. En kantete mann som var veldig god på innredning må også være like aktuell, hvis det bare er det å innrede, samt det å få en ny venn som er saken. Du er nok en kvinnejeger. Busted! 

Anonymkode: 31203...f9f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva er budsjettet?

Anonymkode: ffa83...8f5

jeg har budsjett på 8000kr. 

Anonymkode: c4d53...a8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Rapportert som kontaktannonse.

Anonymkode: 313df...7bc

jeg foretrekker å si noe godt om kvinner, klart det blir for offensivt når jeg skriver det "offentlig" på en forum som er for hele Norge. 

Dette er definitivt ikke noe kontaktannonse, men en henvendelse om å få hjemmet håndtert med kvalitet og signert fra ei kvinne. 

Anonymkode: c4d53...a8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

jeg foretrekker å si noe godt om kvinner, klart det blir for offensivt når jeg skriver det "offentlig" på en forum som er for hele Norge. 

Dette er definitivt ikke noe kontaktannonse, men en henvendelse om å få hjemmet håndtert med kvalitet og signert fra ei kvinne. 

Anonymkode: c4d53...a8a

Du konmer ingen vei med denne bortforklaringen din. Gi deg nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...