Gå til innhold

Sukker eller Match??


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kvinne, 33 år, ønsker noe seriøst...bør jeg registrere meg på Sukker eller Match? Eller andre forslag? 🙂 Ikke Tinder, kjenner for mange som er registrert der (venner og familie osv), og har rett og slett ikke lyst til å være der heller 😜 

Tør endelig å begynne med dating igjen etter å ha vært singel en stund, har bare hatt to lange og seriøse forhold før, aldri noe annet, så føler meg litt uerfaren og vil være der det er størst sjanse for å møte likesinnede ☺️ Er ikke kristen, så kristendate utgår også 😉

Ellers åpen for tips til hvordan jeg bør gjøre ting 😁💜

 

Anonymkode: ad469...0a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kommer helt an på om du vil betale eller ikke.

Sukker er gratis mye lengre i prosessen enn match. På førstnevnte kan du ha profil gratis og svare tilbake til plusmedlemmer som har skrevet til deg først, men du kan ikke ta kontakt selv hvis de ikke har kjøpt ekstra abonnement for at også gratismedlemmer kan ta kontakt først.

På match kan du få en gratis profil og der stopper det. Hvis noen sender deg flørt eller melding så må du betale for å lese. Du kan sende flørter, men om de svarer deg så må du betale. Så på match er det omtrent umulig å være gratismedlem.

Anonymkode: d48b8...74c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det kommer helt an på om du vil betale eller ikke.

Sukker er gratis mye lengre i prosessen enn match. På førstnevnte kan du ha profil gratis og svare tilbake til plusmedlemmer som har skrevet til deg først, men du kan ikke ta kontakt selv hvis de ikke har kjøpt ekstra abonnement for at også gratismedlemmer kan ta kontakt først.

På match kan du få en gratis profil og der stopper det. Hvis noen sender deg flørt eller melding så må du betale for å lese. Du kan sende flørter, men om de svarer deg så må du betale. Så på match er det omtrent umulig å være gratismedlem.

Anonymkode: d48b8...74c

Ok, tusen takk 🙂👍🏻

Prøver sukker først jeg da, så får jeg testet litt hvordan det er først også, uten å måtte betale med en gang 😊

-Ts 🙂

Anonymkode: ad469...0a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tinder er ikke farlig, men det virker som ingen tar ting seriøst der. Mens Sukker.no og Match koster penger. Hvis ingen av partene ønsker å betale, så sitter man fast liksom. Jeg vil ikke betale noe før jeg føler meg 100% klar for et nytt forhold.

Anonymkode: 85c04...75e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har absolutt best erfaring med Match.com. Anbefaler alltid at en betaler. Jeg (kvinne) gidder i hvert fall ikke bruke så mye tid på de som henger på slike sider uten å gidde å investere et par hundrelapper. Gratis profiler = useriøse er min erfaring.

Anonymkode: 4dea9...8a8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sukker har mange medlemmer som bare er der, uten å være aktive. Sånn "sist inne over 3 måneder siden". Det et ikke rart det blir mange medlemmer når det hoper seg opp med sånne. Match er bedre. De fleste som er der er betalende og aktive. 

Anonymkode: 641a3...e92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...