Gå til innhold

Vondt under samleie


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Okei, så jeg er en 18 år gammel jente! Jeg har hatt sex 2 ganger, og det er nå 6 mnd siden sist gang. Første gang gjorde det litt vondt i begynnelsen, men andre gang gjorde det så vonst at vi bare måtte avslutte. Jeg har da fått en slags frykt for å ha sex i frykt om at det skal gjøre så vondt igjen. Noen som har noen tips? Noe jeg kan gjøre for å utvide vagina? Og noen generelle tips for å gjøre sex bedre for både meg og partner

Anonymkode: d5740...aa6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slappe helt av, begynne med fingre først og bruke masse glidemiddel. Han må være forsiktig først og trenge langsomt inn og bevege seg langsomt i begynnelsen til du slapper helt av. Var selv veldig plaget av tranghet som ungdom, er det enda da, men det går seg som regel til om han ikke er veldig stor da :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør det spennende og til en lek. Start med godt forspill med kyssing, kos og stryk og fortsett med forsiktig fingring. Som Mysticgirl skriver er glidemiddel et must om man plages av tranghet. Lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær trygg på partneren, IKKE ha sex om du ikke er skikkelig kåt, og som de over nevner; Bruk glidemiddel. Det er ikke noe negativt med det, selv om enkelte kommer til å si det.  h sex når man ikke er skikkelig våt gir smerter, og kan føre til at du ikke får lyst etter hvert. 

 

Om du er i stand til å få orgasme enten for egen hånd, eller med hans hjelp så kan det være en fordel å få en orgasme før han trenger inn i deg, da dette gjør det ekstra vått. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...