Gå til innhold

Hvilken selvbruner bruker du i ansiktet?


Faema98

Anbefalte innlegg

Siden jeg ikke blir særlig brun av å være ute og ikke tar solarium, er jeg stor fan av selvbruningsprodukter. På kroppen bruker jeg stort sett kun St. Tropez sin mousse, da den gir meg ordentlig farge som varer. 

Men til ansiktet har jeg ennå tilgode å finne et produkt jeg er fornøyd med. Har prøvd både dyre merker og billige, men føler ikke at noen gir ordentlig farge som holder. Har tidligere brukt et produkt fra Clarins, men dette har gått ut av produksjon så nå må jeg finne noe nytt. 

Hva bruker du, hvordan virker det (påføring, varighet osv) og hva koster det? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 4 uker senere...

Bruker Lancome sin flashbronzer, men unngår å smøre på nesa da den av en eller annen grunn blir mørkere og mer orange.  Kan også brukes under sminke på dagtid.  Utvikler da en fin glød under sminken. Man har god effekt om man bare bruker den èn natt også bruker den sånnhver  3 kveld etter det for å holde på gløden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jet set sun. Funker i ansiktet men på kroppen ikke i det hele tatt er min erfaring.

Anonymkode: 10ae2...2a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan unngår dere at det setter seg sorte prikker i porene og legger seg sorte striper i rynkene?
Det skjer meg alltid på brystet og i ansiktet med selvbruning :(

Anonymkode: 2a106...851

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan unngår dere at det setter seg sorte prikker i porene og legger seg sorte striper i rynkene?
Det skjer meg alltid på brystet og i ansiktet med selvbruning :(

Anonymkode: 2a106...851

Jeg tar et håndkle og klapper lett over slik at det overflødige fra kremen/sprayen går bort.

Anonymkode: bbfd9...d23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Clarins glow booster. Tar et par dråper som jeg blander inn i dagkremen ca annenhver dag. Den gir en fin glød og farge, uten at det blir for mye eller gir tydelig skille(fargen kan du jo velge selv etter hvor mange dråper du tar). Utrolig drøy i bruk.

Anonymkode: e75b2...f1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...