Gå til innhold

Snakke med jenter


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har et spørsmål. Har funnet en jente jeg liker på en datingside. Vi har ikke snakket så mye sammen, men jeg fikk snapbrukeren hennes! Hvordan kan jeg snakke med henne, og hvordan kan jeg vite om hun er intr eller ikke? Gidder jo ikke snakke med henne om hun ikke er interessert i meg, å når kan man be folk ut for første gang? Er ikke så erfaren på denne fronten så håper på svar :)

Anonymkode: 95e65...d34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Man må nesten møte noe  i den O så store virkeligheten før man kan ta en avgjørelse om man liker noen over en viss normal intresse.

Synes man noen på nett virker intr, så skriver man bare om de vil være med utmå ta en kaffe/øl/brus/vann. Utifra det finner man ut om man selv liker personen, liker man personen spør man så om å gå på kino/middag/picnic mm, svarer den andre ja er intressen der, svarer dn andre nei, er det bare å finne person.

Anonymkode: 0d07f...142

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det beste er å småprate litt, ikke hva hun driver med eller studerer/jobber som, men hvordan type filmer man liker, hvorda  type ferie av fjellferie eller strandferie osv. Også ganske tidlig spørre om å møtes. Da bare skriver du etter max en uke at du syns hun er søt og lurer på om hun vil møtes for en date for å bli bedre kjent. Hvis hun er positiv til det så foreslå dag og sted og ikke bare skriv et ok med smiletegn og forvent at hun skal lede videre. 

Anonymkode: bafce...058

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen. Har snakket litt med henne nå, fått vite hennes interesser, om familien hennes, jobb osv. Hun kan være intr i treff om det blir aktuelt etter vi har blitt bedre kjent. Hvordan kan jeg fortsette nå, når jeg vet såpass mye om henne? :)

Anonymkode: 95e65...d34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...