Gå til innhold

Ikke vært forelsket på 3 år.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg hadde en slags avstandsforelskelse til jeg lånte ut leiligheten min til venninna mi som til slutt kom ut og sa at hun hadde hatt han fyren på besøk.

snakk om å være laus.

anyways.

jeg blir ikke forelsket!!!!!!!! ikke siden og før dette ikke på åresvis.

Det er veldig kjedelig. 

Flere som har det sånn?

Anonymkode: 96155...8df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sjelden jeg blir forelsket også. Samtidig har jeg anerkjent at det er noen litt primitive dynamikker som settes igang. Har lest at forelskelsen er en slags kjemisk reaksjon som oppstår når du får begrenset oppmerksomhet fra noen du anser som utenfor din liga. 

Har også innsett at jeg antakeligvis i voksen alder ikke vil oppleve forelskelse på samme måte som jeg gjorde da jeg var 18. Og at fortvilelse, drama og mye følelser ofte kan forveksles med forelskelse.

Så er det egentlig så farlig? Kanskje det holder å ha god sex og god humor?

Anonymkode: 0f45b...dc7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg lest innlegget ditt 7 ganger og er fortsatt ikke sikker på om jeg har forstått det riktig.

Du var forelsket i en fyr som hadde seg med venninna di? Og det er tre år siden og etter det har du ikke vært forelsket?

Og om det er flere som har det sånn at de var forelsket for tre år siden fram til venninna sa at hun hadde hatt sex med mannen de var forelsket i? Eller om det er flere som har det sånn generelt sett at de ikke har vært forelska på tre år (eller mer?)

Sånn forresten: Jeg har ikke vært forelsket siden 2003. 

Anonymkode: d9caf...e7b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

eh mer sånn. jeg trodde det var gullfuglen. lol. må le høyt når jeg tenker på det i ettertid ja...haha.

men nei, jo venninna mi x venn nå jo- hun hadde seg visstnok med han spesielle (for meg) MENS hun lånte leiligheten min ja...

hyggelige folk.

nei ikke flere som har opplevd det tenker jeg.

siden 2003 ja.

hoi hoi. kanskje dette var siste shot. haha.

Anonymkode: 96155...8df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

eh mer sånn. jeg trodde det var gullfuglen. lol. må le høyt når jeg tenker på det i ettertid ja...haha.

men nei, jo venninna mi x venn nå jo- hun hadde seg visstnok med han spesielle (for meg) MENS hun lånte leiligheten min ja...

hyggelige folk.

nei ikke flere som har opplevd det tenker jeg.

siden 2003 ja.

hoi hoi. kanskje dette var siste shot. haha.

Anonymkode: 96155...8df

Skjønner at du kastet bort både gubben og venninna, det var skikkelig dårlig gjort av begge to. 

Og selv om jeg ikke har vært forelsket siden 2003 så er det fortsatt muligheter for deg. Jeg har vært betatt flere ganger og kunne nok blitt forelsket dersom det hadde blitt noe forhold med de jeg har datet opp gjennom årene siden 2003, men det har alltid vært noe i veien som gjorde at ting ble avsluttet. Og derfor gikk betattheten over i stedet for over i forelskelse. (Det føles ganske likt da, men å være forelsket er vel litt verre å komme over enn å være betatt?)

Lykke til i hvert fall. De sier at det skjer når du minst venter det. (Jeg har mine tvil, som jeg har sagt mange ganger før: jeg har minst ventet det i flere år nå, men fortsatt ikke skjedd ;) )

Anonymkode: d9caf...e7b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er ikke laus bare fordi hun ikke gjengjelder forelskelsen din.

Anonymkode: 89037...f68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun er ikke laus bare fordi hun ikke gjengjelder forelskelsen din.

Anonymkode: 89037...f68

nei men kanskje siden hun (les han) sendte meg snap såvidt jeg husker og oppførte seg lik en som tomat som stråler ut kjærlighetsbølger som en radiosender når jeg så ho (les han). haha.

jaja. så merkelig når verden blir så liten.

det var uansett ikkje pga sånt men andre ting som gjør at jeg ikkje er venner med ho jenta da.

Anonymkode: 96155...8df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

nei men kanskje siden hun (les han) sendte meg snap såvidt jeg husker og oppførte seg lik en som tomat som stråler ut kjærlighetsbølger som en radiosender når jeg så ho (les han). haha.

jaja. så merkelig når verden blir så liten.

det var uansett ikkje pga sånt men andre ting som gjør at jeg ikkje er venner med ho jenta da.

Anonymkode: 96155...8df

Jeg skjønner ingen ting.

Anonymkode: 22191...b0d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært forelsket 2 ganger ila 31 år så ja tar 7 år ++ mellom mine forelskelser 

Anonymkode: b2e12...88b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt normalt når man blir såra det 

Anonymkode: b2e12...88b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visste han at du var forelsket i han? Visste venninna di at du var forelsket i han?

Anonymkode: 6d4a1...1ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei ingen av de visste det.

det er skikkelig teit. jeg visste ikkje at de kjente hverandre.

jeg bare trodde fyren likte meg. men man kan jo ta feil. tenk om det var tvillingbroren da. haha!

jeg kjenner hun jenta godt.

Anonymkode: 96155...8df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg mener jeg kjenner hun ikke godt.

Anonymkode: 96155...8df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

nei men kanskje siden hun (les han) sendte meg snap såvidt jeg husker og oppførte seg lik en som tomat som stråler ut kjærlighetsbølger som en radiosender når jeg så ho (les han). haha.

jaja. så merkelig når verden blir så liten.

det var uansett ikkje pga sånt men andre ting som gjør at jeg ikkje er venner med ho jenta da.

Anonymkode: 96155...8df

Unnskyld, men si meg har de drukket?

Anonymkode: 89037...f68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eh nei.

virket det så rart?

jeg har alltid ekspressivt språk....?

jeg er klinkende edru.

Anonymkode: 96155...8df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

eh nei.

virket det så rart?

jeg har alltid ekspressivt språk....?

jeg er klinkende edru.

Anonymkode: 96155...8df

Når du uttrykker deg skiftelig til folk du ikke kjenner bør du kanskje kutte det ut.

Anonymkode: 89037...f68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde en slags avstandsforelskelse til jeg lånte ut leiligheten min til venninna mi som til slutt kom ut og sa at hun hadde hatt han fyren på besøk.

snakk om å være laus.

anyways.

jeg blir ikke forelsket!!!!!!!! ikke siden og før dette ikke på åresvis.

Det er veldig kjedelig. 

Flere som har det sånn?

Anonymkode: 96155...8df

Jeg blir ikke lett forelsket. Forelskelsen går for meg over til å bli glad i. Og det er den beste følelsen. Det å elske og være glad i et menneske uavhengig av overfladiske ting er herlig følelse å få. Å elske en person sitt indre er det beste som fins. 

Endret av Marina234
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Marina234 skrev:

Jeg blir ikke lett forelsket. Forelskelsen går for meg over til å bli glad i. Og det er den beste følelsen. Det å elske og være glad i et menneske uavhengig av overfladiske ting er herlig følelse å få. 

Håper jeg opplever det en gang også. 

Jeg var forelsket i nesten et halvt år sist jeg var forelsket, og så trodde jeg det gikk over i noe dypere. Etter et par år skjønte jeg at det ikke hadde gått over i noe dypere, det hadde bare gått over. Sukk. 

Anonymkode: d9caf...e7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Håper jeg opplever det en gang også. 

Jeg var forelsket i nesten et halvt år sist jeg var forelsket, og så trodde jeg det gikk over i noe dypere. Etter et par år skjønte jeg at det ikke hadde gått over i noe dypere, det hadde bare gått over. Sukk. 

Anonymkode: d9caf...e7b

Huff kjedelig. Forelskelse er en tilstand som jeg desverre ikke liker. Jeg liker bedre å føle meg " glad i følelsen "

Er kjedelig å slite med å bli forelsket. Forstår deg. Men vit at forelskelsen ikke er den beste følelsen. Å bli glad i en person betyr så mye mer. 

Endret av Marina234
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...