Gå til innhold

Hva hadde dere på ønskelista deres?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg skulle gjerne hatt litt inspirasjon til hva vi kan ønske oss i bryllupet, og vil gjerne høre noen av tingene dere ønsket dere? 😊

 

Vi har bodd sammen i snart åtte år. Har hus og barn og egentlig det vi trenger av ting og tang.

Grunnen til at vi ikke bare ønsker penger som vi kan bruke på akkurat det vi trenger er på grunn av folks fordommer mot dette. Jeg har nevnt for kjæresten at dersom vi ønsket oss penger, kunne vi lagt inn litt ekstra i budsjettet mtp flere bonger til gjestene, live musikk istedet for spotify osv. Han er uenig og vil ikke ønske penger.

Anonymkode: 224cb...913

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner godt at han ikke ønsker seg penger, og det du skisserer virker jo nesten som inngangspenger.

Dersom dere ikke ønsker dere noe kan dere be om donasjoner til et veldedig formål.

Anonymkode: b67f0...81a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi ønsket oss sølvtøy. Ikke så mange som bruker det nå, men vi liker det og dermed kunne folk bestemme selv hvor mye de ville legge i en gave. 

Vi ønsket oss også servise. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden dere har bodd sammen en stund: kanskje det er noe av det dere skaffet dere som nyetablerte som kan skiftes ut i denne anledningen? Å bytte ut det første hverdagsserviset fra IKEA til et litt mer solid fra Porsgrund, f.eks? Nytt bestikk i stål eller sølv? En god kaffekanne? Nye kasseroller? En kjøkkenmaskin? Har dere blomstervaser i absolutt alle størrelser og farger? (Eller er det bare jeg som ALDRI har blomstervaser som passer til bukettene jeg får, selv om jeg sikkert har 15 forskjellige.... ;) )

Har dere hage? I så fall kan man ønske seg hageutstyr. Elektrisk hekkesaks, solbærbusker, hengekøye - behovene kan være så mangt. Jeg har vært i brylluper der det har vært både fluktstoler, hengekøye og fjelltelt på gavebordet, og har selv vært med på spleis på slike ting. Det er gaver som brudeparet har brukt masse i etterkant. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min venninne skal gifte seg og dem pusser opp huset. Dem har ønsket seg gavekort på feks byggmax o.l.

Dem har vært sammen i over 10 år og trenger ingenting.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gavekort på opplevelser? Altså, man kan jo få gavekort på alt mulig, på billettservice, på Operaen, på ulike restauranter, hos reiseselskaper - det er jo bare å finne ut hva dere har lyst til å gjøre sammen☺️

Anonymkode: e0a10...30e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...