Gå til innhold

Hjemmefarging av vipper


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, noen her som pleier å farge vipper selv?

Jeg har lenge farget bryna mine selv (brukt coloran for bryn) og vert fornøyd med det + mascara på vippene. 

Men nå når det er så varmt, smøres med solkrem, svetten renner - så blir det bare stress med mascara som renner sammen med solkremen... Tenkte da å pørve farge på vippene i stedet, og kjøpte coloran hurtig farging av vipper. Men denne svei noe helt forferdelig! I tillegg satte den farge på huden. Den for bryna kan jeg grise så mye jeg vil med, ikke opplevd at den svir eller setter farge på huden (prøvd den på vippene, men den satte ikke farge). 

Jeg har helt lyse, nesten usynlige vipper, så derfor jeg alltid har på mascara, for å se litt våken ut i det minste. 

Tips?

Anonymkode: 864df...bc7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har farget vippene med depend sin vippefarge tidligere. Så lenge man ikke får fargen i øynene har det ikke vært et problem til meg, men synes fargen sitter litt dårlig, og har bedre erfaring med å få vippene farget hos en salong. Ellers kan du alltids gå til innkjøp av vannfast maskara ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, McFlurry said:

Jeg har farget vippene med depend sin vippefarge tidligere. Så lenge man ikke får fargen i øynene har det ikke vært et problem til meg, men synes fargen sitter litt dårlig, og har bedre erfaring med å få vippene farget hos en salong. Ellers kan du alltids gå til innkjøp av vannfast maskara ;)

Har bare dårlig erfaring med vannfast, så det utgår. 

Salong som driver med slikt er det ikke i nærheten. 

Hvor lenge ca sitter fargen med depend sin? Kan leve med å farge annenhver uke om det ikke setter farge på huden, eller svir.

Anonymkode: 864df...bc7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har bare dårlig erfaring med vannfast, så det utgår. 

Salong som driver med slikt er det ikke i nærheten. 

Hvor lenge ca sitter fargen med depend sin? Kan leve med å farge annenhver uke om det ikke setter farge på huden, eller svir.

Anonymkode: 864df...bc7

Husker ikke heelt hvor lenge den sitter, men hvert fall et par uker om jeg ikke husker helt feil! Får du fargen i øynene svir det såklart litt, men ikke om du kun påfører vippene (hvert fall sved det ikke hos meg)! Har heller ikke opplevd at fargen sitter fast på huden ved søl :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurtigfarging er noe drit. Det er bedre å bruke den som skal blandes først, og så ligge på vippene i 15-20 minutter. Blå-sort er best på vippene :)

Anonymkode: a6071...694

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 7/15/2018 at 11:44 PM, McFlurry said:

Husker ikke heelt hvor lenge den sitter, men hvert fall et par uker om jeg ikke husker helt feil! Får du fargen i øynene svir det såklart litt, men ikke om du kun påfører vippene (hvert fall sved det ikke hos meg)! Har heller ikke opplevd at fargen sitter fast på huden ved søl :)

 

5 hours ago, AnonymBruker said:

Hurtigfarging er noe drit. Det er bedre å bruke den som skal blandes først, og så ligge på vippene i 15-20 minutter. Blå-sort er best på vippene :)

Anonymkode: a6071...694

Hei, 
Takk for tips - da skal jeg gå for Depend sin neste gang. 

Føler meg enda litt sår på øyelokkene, så kanskje gi det en uke til før jeg prøver...

Ts

Anonymkode: 864df...bc7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har vært veldig fornøyd med refectocil vippe og brynfarge! Bruker blåsort på vippene og blander lysebrun og kastanje på bryn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...