afr0dite Skrevet 1. juli 2006 #441 Del Skrevet 1. juli 2006 To uker ja! Det går fort!!! Bordkortene hørtes kjempesøte ut! Har du bilde? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 4. juli 2006 Forfatter #442 Del Skrevet 4. juli 2006 11 dager igjen!!! Sommerfuglene flakser vilt i magen Har desverre ikke bilde av bordkortene Afrodite. Og de ligger hos mamma så jeg har ikke sjans å ta noen heller. Men når bryllupet er unnagjort kan jeg sikkert maile deg en hel haug hvis du vil Idag har jeg fått snakka med kirkekontoret og han jeg har bestilt koldtbord av. Og så har je gjobba litt med kaffesang arket. Alle gjestene får et sammenrullet ark med sløyfe rundt til kaffen. Og etter Lykkeliten har lagt seg tenkte jeg jeg skulle printe de ut, og gjærne gjøre ferdig sangheftene og hvis jeg orker. Men de printer jeg ut en annen gang for da må jeg drive og snu arkene og det orker jeg ikke ikveld (varmen tar knekken på energien min). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 5. juli 2006 #443 Del Skrevet 5. juli 2006 Tenk nå er det bare 10 dager igjen! Når reiser dere ti bryllupsdestinasjonen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
afr0dite Skrevet 5. juli 2006 #444 Del Skrevet 5. juli 2006 Oj, her er det storsamling av 15. juli-bruder!!! Jeg gleder meg maaaassssseeeee!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 6. juli 2006 Forfatter #445 Del Skrevet 6. juli 2006 til dere Markblomsten og Afrodite!!! Kjekt å tenke på at vi alle tre har like langt igjen til den store dagen HJELP Nå er vi nede i ensifret tall til den store dagen... 9 ørsmå dager igjen!!! Dette her er utrolig skummelt og spennende på samme tid Vi reiser på tirsdag Markblomsten. Gruer meg egentlig til turen for det blir himla langt. Vi har delt den opp da. Reiser til Odda tirsdagskveld, overnatter der og reiser videre morgenen etter. Best å gjøre det slik for Lykkelitens del. Så da er vi ikke oppe på Sunnmøre før onsdags kveld. Men slik måtte det bli for spanjolene kommer til Stavanger mandags kveld, og da må de få sett litt av Stavanger også før vi tar de med langt ut på landet. Jeg brukte litt lenger tid på sanghefte og det enn jeg hadde trodd, for jeg måtte finne en til sang, men nå er den i boks, så idag skal det printes, snus, printes igjen og tilslutt brettes. Blir litt av et prosjekt, men godt å få det unnagjort. Og så har sambo begynt å lage spillelista, så da begynner alt å komme i orden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gika Skrevet 7. juli 2006 #446 Del Skrevet 7. juli 2006 Jeg ønsker deg en god sommer, og håper du får en absolutt fantastisk dag neste lørdag! Nytt dagen i fulle drag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 7. juli 2006 Forfatter #447 Del Skrevet 7. juli 2006 Jeg ønsker deg en god sommer, og håper du får en absolutt fantastisk dag neste lørdag! Nytt dagen i fulle drag! ← TUSEN TAKK Goood sommer til deg og vesle minien i magen _________ 8 dager igjen Endelig ferdig med sangheftene!!! Skal vente med å printe ut kaffesangene til vi har fått kjøpt bjeller. Kaffesangene skal rulles, bindes med et bånd, og på det skal det henge en liten bjelle, som gjestene kan ringe med hvær gang de ønsker at brudeparet skal kysse Må bare være sikker på at vi får tak i bjeller før vi printer ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
afr0dite Skrevet 7. juli 2006 #448 Del Skrevet 7. juli 2006 ÅÅååå!!! Det var en kul idé!!! Mon tro om det er muli gå stjele den... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 7. juli 2006 Forfatter #449 Del Skrevet 7. juli 2006 ÅÅååå!!! Det var en kul idé!!! Mon tro om det er muli gå stjele den... ← Stjel ivei du På kaffesangarket står det forøvrig: "Ring tre ganger med bjellen når du har lyst, at brudeparet skal gi hverandre et kyss" hvis du vil stjele det og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
afr0dite Skrevet 7. juli 2006 #450 Del Skrevet 7. juli 2006 Ja, jeg vil! Håper bare synes det er en like god idé!!! Men tror ikke han har noe i mot å kysse meg så mye som mulig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 7. juli 2006 Forfatter #451 Del Skrevet 7. juli 2006 Ja, jeg vil! Håper bare synes det er en like god idé!!! Men tror ikke han har noe i mot å kysse meg så mye som mulig! ← Ja, han er nok fornøyd så lenge han får kysse ja Nå holder vi på med spillelista her. På tide å få det unnagjort må jeg si. Imorgen skal vi litt rundt omkring og kjøpe ting vi trenger. -Bånd (til kaffersangene) -Nakkeputer (oppblåsbare) til bilturen. - Solskjerm til Lykkeliten Og så skal jeg ta sol igjen. Det er tredje gangen nå. Har holdt meg litt unna utesola slik at jeg slipper de teite skillene. Og så frister det ikke akkurat å slenge seg ut i bikinien heller så kort tid etter fødselen (les strekkmerker) I tillegg så skal jeg pakke, pakke og atter pakke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 10. juli 2006 #452 Del Skrevet 10. juli 2006 Så artig bjelle-ide! Lykke til i innspurten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 10. juli 2006 Forfatter #453 Del Skrevet 10. juli 2006 Så artig bjelle-ide! Lykke til i innspurten! ← Tusen takk Nå er maten bestilt og bekrefta skikkelig. Dette blir hva vi kan friste med på lørdag : Fiske anretning med koktlaks,reke,kreps,crabsticks. Røkalaks. Spekefat Roastbeef. Røkt lammelår. Karbonader med løk Kylling Italienske kjøttboller i tomatsaus Vårruller Potetsalat. Waldorsalat. Frisk salat. Eggerøre. Pastasalat Båtpoteter Majones./Remulade./Rømme. Ferskt brød. Flatbrød. Smør. Tror dette blir bra jeg Spillelista er blitt ferdig nå, og der tror jeg det er noe for enhvær smak. Ca 6 timer har vi med musikk og det tror jeg holder i massevis for dansen begynner nok i 8-8.30 tida og da har vi musikk til 2-2.30 I tillegg har vi halvannen time med rolige sanger som er ment som bakgrunnsmusikk mens vi venter og sånn, så det kan settes på etter dansemusikken er ferdig om det enda er noen igjen der. Tror vi må være ferdige til 2 men jeg er ikke sikker? Nå må jeg pakke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 10. juli 2006 #454 Del Skrevet 10. juli 2006 God tur, og lykke til med både barnedåp og bryllup! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
afr0dite Skrevet 11. juli 2006 #455 Del Skrevet 11. juli 2006 Å nei! Har du reist allerede! Jeg som tenkte å få råd til timeslange spillelister! Nå nærmer det seg med stormskritt!!!! Lykke lykke til!!!! :klem: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
F&b Skrevet 11. juli 2006 #456 Del Skrevet 11. juli 2006 Artig lesing Gratulerer med dagen som kommer og lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litle Lady Skrevet 14. juli 2006 #457 Del Skrevet 14. juli 2006 Bare inne og ønsker gratulerer så masse med bryllupsdagen imorra!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 14. juli 2006 #458 Del Skrevet 14. juli 2006 I mårå skjer det :-D Den store dagen og dåpsdagen til lillegullet Kos dåkke kjempe masse.. Masse tillykke fra uri & co Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
afr0dite Skrevet 15. juli 2006 #459 Del Skrevet 15. juli 2006 :hoppe: :hoppe: I dag gifter vi oss!!!!! :hoppe: LYKKE LYKKE TIL!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 15. juli 2006 #460 Del Skrevet 15. juli 2006 Nå skjer det ganske snart! Gratla med dagen. Kos dere masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå