Gå til innhold

@riels bryllupsdagbok –veien mot alteret

@riel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

11 dager igjen!!!

Sommerfuglene flakser vilt i magen :legrine:

Har desverre ikke bilde av bordkortene Afrodite. Og de ligger hos mamma så jeg har ikke sjans å ta noen heller. Men når bryllupet er unnagjort kan jeg sikkert maile deg en hel haug hvis du vil :)

Idag har jeg fått snakka med kirkekontoret og han jeg har bestilt koldtbord av. Og så har je gjobba litt med kaffesang arket. Alle gjestene får et sammenrullet ark med sløyfe rundt til kaffen. Og etter Lykkeliten har lagt seg tenkte jeg jeg skulle printe de ut, og gjærne gjøre ferdig sangheftene og hvis jeg orker. Men de printer jeg ut en annen gang for da må jeg drive og snu arkene og det orker jeg ikke ikveld (varmen tar knekken på energien min).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: til dere Markblomsten og Afrodite!!! Kjekt å tenke på at vi alle tre har like langt igjen til den store dagen ;)

HJELP :overrasket: Nå er vi nede i ensifret tall til den store dagen...

9 ørsmå dager igjen!!!

Dette her er utrolig skummelt og spennende på samme tid :sjenert::hoppe:

Vi reiser på tirsdag Markblomsten. Gruer meg egentlig til turen for det blir himla langt.

Vi har delt den opp da. Reiser til Odda tirsdagskveld, overnatter der og reiser videre morgenen etter. Best å gjøre det slik for Lykkelitens del. Så da er vi ikke oppe på Sunnmøre før onsdags kveld. Men slik måtte det bli for spanjolene kommer til Stavanger mandags kveld, og da må de få sett litt av Stavanger også før vi tar de med langt ut på landet.

Jeg brukte litt lenger tid på sanghefte og det enn jeg hadde trodd, for jeg måtte finne en til sang, men nå er den i boks, så idag skal det printes, snus, printes igjen og tilslutt brettes. Blir litt av et prosjekt, men godt å få det unnagjort.

Og så har sambo begynt å lage spillelista, så da begynner alt å komme i orden ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker deg en god sommer, og håper du får en absolutt fantastisk dag neste lørdag! Nytt dagen i fulle drag!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ønsker deg en god sommer, og håper du får en absolutt fantastisk dag neste lørdag! Nytt dagen i fulle drag!

:)

TUSEN TAKK :klem:

Goood sommer til deg og vesle minien i magen :hoppe:

_________

8 dager igjen :hoppe:

Endelig ferdig med sangheftene!!!

Skal vente med å printe ut kaffesangene til vi har fått kjøpt bjeller.

Kaffesangene skal rulles, bindes med et bånd, og på det skal det henge en liten bjelle, som gjestene kan ringe med hvær gang de ønsker at brudeparet skal kysse :)

Må bare være sikker på at vi får tak i bjeller før vi printer ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅååå!!! Det var en kul idé!!! Mon tro om det er muli gå stjele den... :plystre:  :sjenert:

Stjel ivei du ;)

På kaffesangarket står det forøvrig:

"Ring tre ganger med bjellen når du har lyst,

at brudeparet skal gi hverandre et kyss" hvis du vil stjele det og :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg vil! :hoppe: Håper bare :hjerte: synes det er en like god idé!!! Men tror ikke han har noe i mot å kysse meg så mye som mulig! :ler:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg vil! :hoppe: Håper bare :hjerte: synes det er en like god idé!!! Men tror ikke han har noe i mot å kysse meg så mye som mulig! :ler:

Ja, han er nok fornøyd så lenge han får kysse ja ;)

Nå holder vi på med spillelista her. På tide å få det unnagjort må jeg si.

Imorgen skal vi litt rundt omkring og kjøpe ting vi trenger.

-Bånd (til kaffersangene)

-Nakkeputer (oppblåsbare) til bilturen.

- Solskjerm til Lykkeliten

Og så skal jeg ta sol igjen. Det er tredje gangen nå. Har holdt meg litt unna utesola slik at jeg slipper de teite skillene. Og så frister det ikke akkurat å slenge seg ut i bikinien heller så kort tid etter fødselen (les strekkmerker) :forvirret:

I tillegg så skal jeg pakke, pakke og atter pakke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så artig bjelle-ide!

Lykke til i innspurten! :hjerte:

Tusen takk :klem:

Nå er maten bestilt og bekrefta skikkelig.

Dette blir hva vi kan friste med på lørdag :sikle: :

Fiske anretning med koktlaks,reke,kreps,crabsticks.

Røkalaks.

Spekefat

Roastbeef.

Røkt lammelår.

Karbonader med løk

Kylling

Italienske kjøttboller i tomatsaus

Vårruller

Potetsalat.

Waldorsalat.

Frisk salat.

Eggerøre.

Pastasalat

Båtpoteter

Majones./Remulade./Rømme.

Ferskt brød.

Flatbrød.

Smør.

Tror dette blir bra jeg :hoppe:

Spillelista er blitt ferdig nå, og der tror jeg det er noe for enhvær smak. Ca 6 timer har vi med musikk og det tror jeg holder i massevis for dansen begynner nok i 8-8.30 tida og da har vi musikk til 2-2.30 :) I tillegg har vi halvannen time med rolige sanger som er ment som bakgrunnsmusikk mens vi venter og sånn, så det kan settes på etter dansemusikken er ferdig om det enda er noen igjen der. Tror vi må være ferdige til 2 men jeg er ikke sikker?

Nå må jeg pakke :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å nei! Har du reist allerede! Jeg som tenkte å få råd til timeslange spillelister!

Nå nærmer det seg med stormskritt!!!! :hoppe:

Lykke lykke til!!!! :klem: :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

I mårå skjer det :-D Den store dagen :bryllup: og dåpsdagen til lillegullet :babygutt:

Kos dåkke kjempe masse..

Masse tillykke fra uri & co

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...