@riel Skrevet 16. juli 2006 Forfatter #461 Del Skrevet 16. juli 2006 Tusen takk for hilsener alle sammen!!! Vi hadde en nydelig fantastisk og uforglemmelig dag! Seremonien var utrolig rørende, og med en dyktig og engasjerende prest som bandt sammen vielsen og dåpen på en kjempefin måte. Og for et nydelig dåpsbarn da Festen ble en kjempesuksess!!! Knallgod mat, et nydelig pyntet bord og kjempekjekke gjester. Hva mer kan et brudepar og en liten dåpsgutt ønske seg!!! Etter god mat og kaker, og en hel masse prating, ble det tid for dans, så da fikk vi svingt oss til vi var trøtte alle mann. Og da bar det rett til hotellet for brudeparet, der vi fikk ligge på en flott suite Idag har vi vært på ryddekalas alle mann. Kost oss, spist rester og rydda, men nå har vi endelig muligheten til å slappe av og kose oss litt. Men da måtte jeg jo bare titte innom her en tur og Nå skal vi titte igjennom alle bildene, og så skal vi kikke på alle de flotte gavene som vi og dåpsbarnet har fått Og så skal vi bare kose oss og nyte tilværelsen som rette ektefolk og som mamma og pappa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 16. juli 2006 #462 Del Skrevet 16. juli 2006 Herlig :-D Gratulerer som nygifte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
F&b Skrevet 16. juli 2006 #463 Del Skrevet 16. juli 2006 Gratulerer så mye med dagen som var Og gratulerer med dåps Godt å høre at dere hadde en super dag Lykke til videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
afr0dite Skrevet 18. juli 2006 #464 Del Skrevet 18. juli 2006 HVA!!! Har jeg ikke vært innom her og gratulert?!?!?!? GRATULERER SÅ UENDELIG MYE!!!!!!! For en helt utrolig deilig dag!!! Kos dere masse som som nygift kone og mann!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 18. juli 2006 #465 Del Skrevet 18. juli 2006 (endret) GRATULERER SÅ MYE MED DEN STORE DAGEN SOM VAR! Ikke minst; gratulerer med et realt nydelig dåpsbarn! Kan bare forestille meg hvor fin han var, jeg er jo så heldig å ha sett masse bilder av han! Alle gode ønsker for fremtiden til dere alle tre! Endret 18. juli 2006 av -TeddyToria- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 19. juli 2006 Forfatter #466 Del Skrevet 19. juli 2006 (endret) Tusen takk for alle hilsener og lykkeønskninger Her kommer et mer detaljert referat: Dagen før: Overtok lokalet. Reiste inn der i 11 tida og begynte med forberedelser. Folk sto i hele dagen. Selv stakk jeg av først en gang for å ta sol, og så igjen senere for å prøve håret. Var innom på kvelden og da var det blitt pynta fint der. Langbord med hvit duk, løper i blå tyll, glassfat med flytelys i og pyntesteiner. Kjempefint!!! Og til tross for at det var dagen før dagen så var jeg ikke særlig nærvøs. Men det var en litt rar og spennende følelse at dagen etterpå skulle vi gifte oss Den store dagen: Våkna seff av den sterke morgensola alt kl. 6 . Kribla litt i magen og jeg lå ei stund og bare tenkte før jeg sto opp og dusja. Så bar det opp for å spise frokost før jeg fikk rulla opp håret av frisøren i huset. Gikk med håruller og ikke minst en haug med forventninger lenge og i halv elleve tida kom andre frisøren. Fikk i meg litt lunch først, og så gikk det egentlig slag i slag, først håret, så sminking, og så på med finstasen. Og når jeg sto der foran speilet i all min stas gikk det opp for meg at NÅ skjer det, og ds begynte sommerfuglene å flakse vilt inni magen min Så var det plutselig på tide å komme seg til kirka. Ble litt skuffa da jeg ankom. Måtte næmlig vente i bilen for gjestene fra forrige bryllup fremdeles sto og blokkerte utgangen. Dette var det jeg hadde frykta da jeg hørte at de hadde velgt en klokketime før oss, og syns det var dårlig gjort av de og ikke trekke vekk i god tid (svigerinna mi måtte be de om å forlate kirka kl 13.40 for da sto de enda inne, og de sto attpåtil lenge ute etterpå). Ble en litt ubehagelig opplevelse men det hele var glemt da jeg kom inn i kirka. Da var jeg bare full av forventning og alldeles lykkelig!!! Og jeg kan enda huske den nærvøse men ekstatiske følelsen jeg hadde da kirkedørene ble åpna og min kjære bror fulgte meg opp midtgangen!!! Vielsen og dåpen var nydelig, det var en helt utrolig følelse jeg opplevde som ei kan beskrives med ord. Men alle så det nok i ansiktet mitt for jeg smilte fra øre til øre under hele seremonien, spes. da jeg så den flotte brudgommen min som også strålte av lykke! Alle kom bort og sa etterpå at de hadde aldri sett et brudepar som strålte så mye før. Presten holdt en flott tale som på en fin måte bandt sammen de to forskjellige seremoniene. Og vesle Lykkeliten var så rolig og fin i kirka. Presten datt helt ut av tesksten et par ganger for han ble så betatt av den skjønne lille gutten vår :rosasmil: Etter vielsen ble et lykkelig brudepar tatt imot på kirketrappa med 1000 klemmer og gratulasjoner, masse bildertakning, og enda flere gratulasjoner med. Og så bar det avsted rett bortforbi kirka for fotografering. Da vi ankom lokalet tok vi noen bilder til der, for det lå med sjøen, og så fikk det stolte brudepar åpne dørene inn til brudesalen. Der var det enda flottere enn dagen forut, for nå var blomstene kommet på plass også. Etter brudeparets skål, min lille velkomsttale og en velkomstsang, var det tid for deilig mat. Koldtbordet var kjempevellykka og alle spiste og koste seg!!! Og det ble holdt flere flotte og rørende taler som vi satte stor pris på! I halv 6 tida begynte vi å bevege på oss, maten ble rydda ut og det ble gjort klar til kaffegjestene. Kakebordet så formidabelt ut, bryllupskaka var helt nydelig fin og alle spiste og koste seg! Brudgommen holdt en kjempefin tale til meg og vi sang et par sanger til Og gjett om det ringte i bjellene som var bundet rundt det sammenrullede arket med sangene på. Så det ble endel kyssing på oss, men det var på ingen måte oss imot Etterhvert som gjestene ble ferdig og spise ble det endel skravling, og folk fikk bevege litt på seg. Men så ropte vi de inn igjen for slideshow med forsk. bilder fra turer o.l. og noen av vår lille godklump. Det ble så godt tatt imot! Alle syns det var et kjempekjekt, og jeg fikk masse komplimenter for at jeg var en så flink kommentator Og så var det tid for dans. Først ut var brudeparet. Vi danset ikke brudeVALS da, men vi dansa sendans sammen og alle så ut til å være fornøyd med det. Det ble endel dansing utover kvelden, og forloveren min imponerte jo alle med sine flotte dansebevegelser og naturlige rytme. Høydepunktet i kvelden var vel når omtrent alle gjestene sto på dansegolvet og dansa til macarena Tida gikk fort og før vi visste ordet av det var festen over. Time flyes when you're having fun! Så da reiste vi lykkelige men slitne til hotellet. Og gjett om vi ble overraska da vi åpna døra til rommet og så at vi hadde fått en suite Vi som hadde bestilt et finere dobbeltrom bare. Men det viste seg at hotellet ville gjøre litt stas på oss da den likevel sto ledig, så det var jo kjempekjekt og romantisk!!! Ikke at det ble noe action den kvelden... Jeg var så trøtt at jeg stupte, så da mannen var ferdig og plukke hårnåler (fra mitt hår altså, ikke sitt eget ) bar det rett til sengs. Men på morraquisten tok vi igjen det tapte Og så spiste vi en deilig frokost sammen mens vi mimret om den fantastiske dagen vi hadde hatt Så bar det avgårde for å hente prinsen som hadde overnatta hos farmora si, og rett til lokalet for å spise rester og å rydde. Mange var med og hjalp oss så det var gjort på noen timer. Og da var det godt å få komme seg hjemover. Slappe av litt, kikke på alle de flotte gavene og bildene ikke minst, bare kose oss sammen Alt i alt har dette vært den beste dagen i vårt liv (på lik linje med dagen Lykkeliten ble født da selvfølgelig) og nå er vi aldeles lykkelige alla tre her Endelig er vi kone og mann Åhh det går ikke ann å ha det bedre :hoppe: Endret 27. juli 2006 av @riel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
afr0dite Skrevet 20. juli 2006 #467 Del Skrevet 20. juli 2006 For en deilig dag!!!!! Gratulerer så myee!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 27. juli 2006 Forfatter #468 Del Skrevet 27. juli 2006 For en deilig dag!!!!! Gratulerer så myee!!!!!!!!!! ← Tusen takk afrodite Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
F&b Skrevet 27. juli 2006 #469 Del Skrevet 27. juli 2006 (endret) Dette hørtes jo helt fantasisk ut!!!! Macarenan kan jeg tenke meg ble gøy ja, og så deilig med suite Hørtes ut som dere hadde en fantastisk prest også Dette var kjempe koselog lesing!!!! Gratulerer nok en gang Endret 27. juli 2006 av jekart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 1. august 2006 Forfatter #470 Del Skrevet 1. august 2006 (endret) Dette hørtes jo helt fantasisk ut!!!! Macarenan kan jeg tenke meg ble gøy ja, og så deilig med suite Hørtes ut som dere hadde en fantastisk prest også Dette var kjempe koselog lesing!!!! Gratulerer nok en gang ← Tusen takk jakart Nå har vi vært gift i over to uker Tida går sannelig fort Og hvetebrødsperioden har gått veldig bra. Ikke det at nygiftperioden har vært så mye annerledes enn tiden før, for etter bryllupet begynte hværdagen igjen med jobb, husarbeid og baby. Så da er det begrenset tid for romantikk på slutten av dagen. Det blir lett til at vi trøtte og slitne synker ned i sofaen og ser en serie eller noe i den duren. Men det jeg merker er at vi er blitt litt mer oppmerksomme på hværandre, og flinkere til å hjelpe hverandre. Gleder oss over å være i hværandres selskap istedet for å ta hværandre for gitt som det lett kan bli til når en blir litt for vant til å være i et parforhold. Så sånn sett føler jeg at vi opplever nygift perioden med litt ekstra hværdagsromantikk ihvertfall. Og hværdagsromantikken handler om de små tingene, som å vise sin kjærlighet med å gjøre noe for den andre, trenger ikke være stort men noe enkelt som å lage en sandwitch eller rydde opp etter middagen mens den andre slapper av. Å smile til hværandre og gi et godt kyss, og å ta seg tid til en klem selv om en står midt i oppvasken, ja det er kjærlighet og det er å være nygift for meg Endret 1. august 2006 av @riel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 9. august 2006 Forfatter #471 Del Skrevet 9. august 2006 Har enda ikke bestilt takkekort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 13. august 2006 Forfatter #472 Del Skrevet 13. august 2006 Vi har bestilt bryllupsreise 1 uke på et digg hotell på Rhodos Lykkeliten blir selvfølgelig med Mamma og pappa reiser ikke vekk så langt og lenge uten verdens beste lille gutt Vi reiser om ca en måned!!! Så nå er det bare og glede seg :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
F&b Skrevet 25. august 2006 #473 Del Skrevet 25. august 2006 Tusen takk jakart Nå har vi vært gift i over to uker Tida går sannelig fort Og hvetebrødsperioden har gått veldig bra. Ikke det at nygiftperioden har vært så mye annerledes enn tiden før, for etter bryllupet begynte hværdagen igjen med jobb, husarbeid og baby. Så da er det begrenset tid for romantikk på slutten av dagen. Det blir lett til at vi trøtte og slitne synker ned i sofaen og ser en serie eller noe i den duren. Men det jeg merker er at vi er blitt litt mer oppmerksomme på hværandre, og flinkere til å hjelpe hverandre. Gleder oss over å være i hværandres selskap istedet for å ta hværandre for gitt som det lett kan bli til når en blir litt for vant til å være i et parforhold. Så sånn sett føler jeg at vi opplever nygift perioden med litt ekstra hværdagsromantikk ihvertfall. Og hværdagsromantikken handler om de små tingene, som å vise sin kjærlighet med å gjøre noe for den andre, trenger ikke være stort men noe enkelt som å lage en sandwitch eller rydde opp etter middagen mens den andre slapper av. Å smile til hværandre og gi et godt kyss, og å ta seg tid til en klem selv om en står midt i oppvasken, ja det er kjærlighet og det er å være nygift for meg ← Snåle greier det der Sånn opplever jeg det også! Enig i at ting ikke er så veldig annerledes, men at vi også har blitt flinkere til å hjelpe hverandre og mer oppmerksomme på hverandre, og at trygghets følelsen har kommet for fult Hvor på Rhodos skal dere??? Jeg har vrt der mange ganger, og det er en utrolig sjarmerende plass og masse fint å se og mye god mat Og hvis du spør meg så er gamlebyen et must å besøke Og Grekerne er fantasisk flinke med barn-ikke noe problem å få varmet mat på restauranger,de stuller og steller rundt dem osv Sånn har jeg opplevd det i hvertfall når jeg hadde med min datter når hun var 6 mnd gleder meg med dere og er sikker på at det blir en helt fantasisk tur!! God helg og en varm god Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 27. august 2006 Forfatter #474 Del Skrevet 27. august 2006 Snåle greier det der Sånn opplever jeg det også! Enig i at ting ikke er så veldig annerledes, men at vi også har blitt flinkere til å hjelpe hverandre og mer oppmerksomme på hverandre, og at trygghets følelsen har kommet for fult Hvor på Rhodos skal dere??? Jeg har vrt der mange ganger, og det er en utrolig sjarmerende plass og masse fint å se og mye god mat Og hvis du spør meg så er gamlebyen et must å besøke Og Grekerne er fantasisk flinke med barn-ikke noe problem å få varmet mat på restauranger,de stuller og steller rundt dem osv Sånn har jeg opplevd det i hvertfall når jeg hadde med min datter når hun var 6 mnd gleder meg med dere og er sikker på at det blir en helt fantasisk tur!! God helg og en varm god ← Hei Jekart!! Gratulerer som nygift :klem Vi skal til Ixia. Har ikke vært på Rhodos før, så jeg er ikke kjent der, men etter det jeg har lest er det ganske rolig og familievennlig der, samtidig som det er sentralt i forhold til Rhodos by. Og hotellet vi skal bo på (Dyonisos) er et kjempefint hotell med stort bassengområde som er viktig for oss siden vi kommer til å tilbringe mye tid der (siden vi har med en liten baby blir det ikke så alt for mye farting). Godt å vite at det er et barnevennlig land Lykkeliten fyller faktisk 6 md der nede så det skal feires:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
F&b Skrevet 4. september 2006 #475 Del Skrevet 4. september 2006 hei har selv ikke bodd i Ixia men min bror har med sine 2 barn og han var strålende fornøyd!!! er helt sikker på at dere får en kjempe fin tur ha en flott natt og en sprudlende dag i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå