Gå til innhold

Langt innlegg om daten☺️


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skrev igår om han som var med eksen forrige helg og snakket med henne om sex og ereksjon og endte opp med å fingre henne.

Har pratet med han og han bagatelliserer det og kaller det kun for å ha tråkket over en grense!? Tidligere når jeg har spurt er han 100% over eksen og jeg er det beste som har skjedd han siste året. Samme sier han nå, nå er de visst uvenner igjen og er igjen helt over hverandre ifølge han selv. Spurte han om han hadde likt om jeg hadde runka eksen nå mens han var bortreist og første anledning kom? Han svarte nei. 

Grunnen til at jeg ikke kan tilgi eller stole på han er at de har unger sammen og dette er en person han må forholde seg til fremover. 

I tillegg er jeg så sint fordi jeg måtte høre dette fra eksen og ikke han. Fordi han hele tiden sier "men vi hadde jo ikke sex... ". Fordi vi hadde mange planer som nå ikke blir noe av. Fordi han påstår jeg er så fantastisk og blabla og ikke fortjener sånt, men da hadde han ikke rørt eksen i det hele tatt. Fordi jeg ignorerte magefølelsen. Vi hadde valgt å satse på hverandre og skrev at vi var glad i hverandre. Bryr meg oppriktig om han. Åpner meg sjelden for folk følelsesmessig! 

Har også sagt til han at jeg håper han unnskylder seg til eksen for å ha gitt henne falske forhåpninger over at de kan bli sammen igjen, mens han egentlig kun ville ha tilgjengelig sex to steder. 

Han føler seg visst dritt nå og det fortjener han. 

Sånn, nok gnål fra meg☺️ 

Anonymkode: ec390...9d1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette høres ut som en mann det bare blir mer rot av å fortsette et forhold med. Han er åpenbart ikke over eksen, uansett hvor mange ganger han sier det. Jeg synes ikke fingring er noe bedre enn om han hadde hatt sex med henne. Hva skal han putte hånda si oppi hennes glufse for, når han har tilgang på din? Dette hadde ikke jeg giddet å satse på.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fingring ER sex. Så har du dumpa han eller?

Anonymkode: 8e528...95c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har også sagt til han at jeg håper han unnskylder seg til eksen for å ha gitt henne falske forhåpninger over at de kan bli sammen igjen, mens han egentlig kun ville ha tilgjengelig sex to steder. 

Har han unnskyldt seg til deg for å gi deg falske forhåpninger om et seriøst forhold mens han egentlig kun vil ha tilgjengelig sex to steder?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han der er ingenting å samle på.

Anonymkode: 5f9a3...942

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo bra du fikk vite det i hvert fall. Sånn sett gjorde eksen deg en tjeneste. Du slapp å kaste bort mer tid på en slask.

Anonymkode: 12a63...2ca

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gå videre. Han er bare en drittsekk, som prøver bagatellisere dritten han gjør. Ikke kast bort mer tid og energi på han og vær glad det ikke er du som har unger sammen med han og må forholde deg til han.

Anonymkode: b63c6...3a2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er en dust.  Det er bare ikke sånn man oppfører seg. Du sier det jo selv, han vil alltid komme til å ha kontakt med eksen og du vil alltid komme til å tvile på han og lure på hva de driver med.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Sidsel skrev:

Har han unnskyldt seg til deg for å gi deg falske forhåpninger om et seriøst forhold mens han egentlig kun vil ha tilgjengelig sex to steder?

Vik vel ikke si at han har unnskyldt seg ordentlig mer enn "sorry. Jeg er en kødd og du er fantastisk". 

Anonymkode: ec390...9d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fingring ER sex. Så har du dumpa han eller?

Anonymkode: 8e528...95c

Har ikke pratet med han mer enn igår. Sa jeg trenger tid for å fordøye alt som har skjedd. Eksen sa han hele tiden har prøvd seg på henne selvom jeg var i bildet. Hun har visst om meg siden jul. Men blir ikke å tilgi dette nei.... 

Anonymkode: ec390...9d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom dama mi ikke greide å holde lankene unna snoppen til eksen hadde det tatt meg kortere tid å dumpe henne enn du brukte på å skrive innlegget ditt her.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Akhenaton skrev:

Dersom dama mi ikke greide å holde lankene unna snoppen til eksen hadde det tatt meg kortere tid å dumpe henne enn du brukte på å skrive innlegget ditt her.

Blir ikke møte han mer. 

Anonymkode: ec390...9d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Svarte deg i forrige tråd også. Hva lurer du på? Han er jo utro og har tydeligvis følelser for eksen. Man beføler ikke eksen innvendig hvis man elsker andre. 

Anonymkode: 43528...319

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...