AnonymBruker Skrevet 15. juli 2018 #1 Skrevet 15. juli 2018 Før var det sånn at man kunne ha egendefinert selfie på Snap. Nå er det sånn at de fleste har bitmoji og går man inn på endre selfie, så får man opp et visst antall selfier å velge blant. Hva betyr den med øyne i kryss og grønne bobler og stjerner rundt? Den ved siden av den sovende selfien zzz. Sikkert dumt spm men 😛 Betyr det at det går helt rundt for en, at man er rusa eller at man har fått seg en på trynet, eller noe helt annet? 😛 Anonymkode: 1c521...b7a
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2018 #2 Skrevet 15. juli 2018 Tenker svimmel, rusa...litt rar den der, er du i den formen hvem er det som husker å gå inn å forandre bitmojien liksom Anonymkode: 703ba...6a8
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2018 #3 Skrevet 15. juli 2018 Jeg tenker at den er full. Anonymkode: 778aa...96a
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2018 #4 Skrevet 15. juli 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tenker svimmel, rusa...litt rar den der, er du i den formen hvem er det som husker å gå inn å forandre bitmojien liksom Anonymkode: 703ba...6a8 Jeg har brukt den fordi jeg føler det har gått litt rundt for meg i det siste. Har ikke vært rusa. Men begynte brått og tenke på det. TS Anonymkode: 1c521...b7a
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2018 #5 Skrevet 15. juli 2018 Dvs tenke på hva den betyr/hva den tolkes som av andre. Anonymkode: 1c521...b7a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå