AnonymBruker Skrevet 16. juli 2018 #41 Skrevet 16. juli 2018 ....til og med små barn vet hvor skadelig det er Anonymkode: ead56...341
TinaEmilie98 Skrevet 16. juli 2018 #42 Skrevet 16. juli 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: ....til og med små barn vet hvor skadelig det er Anonymkode: ead56...341 Ja... jeg husker jeg kjefta på storesøstrene mine når de hadde begynt å røyke! Og fortalte hvor farlig og ekkelt det var! 🤪 Og, 4 år etter satt jeg der med røyken i munn selv! Så kan jo ikke si at jeg ikke vet at røyk kan være farlig! Merker det jo allerede på kondisen, og ser jo de stygge advarslene på pakka hver dag! Men... røyk er så utrolig godt, og man er avhengig, og da tenker jeg minst mulig på farene! Noe skal man jo dø av uansett... Det beste jeg vet er følelsen av de første dype dragene med Rødmix når jeg våkner om morgenen, eller når mann har spist et deilig måltid!
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2018 #43 Skrevet 17. juli 2018 On 7/15/2018 at 1:05 PM, AnonymBruker said: Jeg er veldig klar over konsekvensene ved røyking, ja, men jeg bryr meg ærlig talt ikke. Hvis jeg dør av kols eller lungekreft så er det mitt problem, ingen andres. Anonymkode: d393a...6d6 Trist for oss etterlate når en du virkelig elsker mer en alle på jorden (mor eller far) blir syk og dør alt for tydelig på grunn av noen du ha påført selv...og gjett for utrolig kjipt det var for en bestefar/bestemor som fikk ikke se sine barnebarn blir stor - det er en STOR påkjenning for alle. Så du kan sitte der og si du bryr deg ikke, men når du bære oksygen rundt på en ryggsekk og kan ikke være med på barnehageavslutning fordi den er opp en liten bakke, da tror jeg at du kommer til å angre litt den "bryr meg ikke" holdningen din. Anonymkode: 9d12b...6e3 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2018 #44 Skrevet 17. juli 2018 16 hours ago, TinaEmilie98 said: Ja... jeg husker jeg kjefta på storesøstrene mine når de hadde begynt å røyke! Og fortalte hvor farlig og ekkelt det var! 🤪 Og, 4 år etter satt jeg der med røyken i munn selv! Så kan jo ikke si at jeg ikke vet at røyk kan være farlig! Merker det jo allerede på kondisen, og ser jo de stygge advarslene på pakka hver dag! Men... røyk er så utrolig godt, og man er avhengig, og da tenker jeg minst mulig på farene! Noe skal man jo dø av uansett... Det beste jeg vet er følelsen av de første dype dragene med Rødmix når jeg våkner om morgenen, eller når mann har spist et deilig måltid! Uff. Vel, ja, vi alle kommer til å dø uansett. Men vil du dø som en 50-60 åring, eller vil du dø som 80 åring, som har fått sett dine barn og barnebarn blir stor- og har hatt en liv fullt av aktivitet og moro? Rart dere synes det er så deilig å røyke nå men at du ikke synes det er deiligere å få komme seg opp en bakke eller trapper uten å klar ikke å puste. Anonymkode: 9d12b...6e3 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2018 #45 Skrevet 17. juli 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Trist for oss etterlate når en du virkelig elsker mer en alle på jorden (mor eller far) blir syk og dør alt for tydelig på grunn av noen du ha påført selv...og gjett for utrolig kjipt det var for en bestefar/bestemor som fikk ikke se sine barnebarn blir stor - det er en STOR påkjenning for alle. Så du kan sitte der og si du bryr deg ikke, men når du bære oksygen rundt på en ryggsekk og kan ikke være med på barnehageavslutning fordi den er opp en liten bakke, da tror jeg at du kommer til å angre litt den "bryr meg ikke" holdningen din. Anonymkode: 9d12b...6e3 Jeg har hverken barn eller barnebarn, så det kommer aldri til å bli et problem. Anonymkode: d393a...6d6 3
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2018 #46 Skrevet 17. juli 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Uff. Vel, ja, vi alle kommer til å dø uansett. Men vil du dø som en 50-60 åring, eller vil du dø som 80 åring, som har fått sett dine barn og barnebarn blir stor- og har hatt en liv fullt av aktivitet og moro? Rart dere synes det er så deilig å røyke nå men at du ikke synes det er deiligere å få komme seg opp en bakke eller trapper uten å klar ikke å puste. Anonymkode: 9d12b...6e3 Nuvel. Alle jeg kjenner som har røyket siden ung alder, har blitt både 70 og 80 år, og har trasket fjell opp og fjell ned hele livet. Jeg sier ikke at det er bra å røyke, men man trenger ikke krisemaksimere heller. Anonymkode: 7fe1b...c1c 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå