Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Du må kontakte den du leier av og høre om de har en forsikring som dekker det, vil tro huseier uansett er interessert å bli kvitt faenskapen. 

Anonymkode: 8ee27...6e4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Om huseier tar det på husforsikringen, så kan du betale egenandelen?

Anonymkode: 7362e...7f2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Trodde jeg hadde veggdyr. Da kontaktet jeg styremannen i borettslaget og han kontaktet et skadedyrfirma som kom og tok prøver dagen etter. Om du bor i et sameie/borettslag er det mulig de har husforsikring som evt vil dekke dette. 

Du er ansvarlig for å rydde opp i dette og det enkleste/billigste for deg vil bære å ta tak i det før det evt sprer seg til andre leiligheter. 

For min del viste det seg å ikke være veggdyr, så kanskje du også er heldig ☺️

Anonymkode: 57fc7...188

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan går det TS?😊

Anonymkode: b9680...194

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 15.7.2018 den 11.35, AnonymBruker skrev:

Dette stemmer, de vil spre seg til naboleilighetene, og da blir du ansvarlig for det også.

Anonymkode: b9680...194

For alt vi vet kan det være fra en nabo disse har spredd seg også da....

Anonymkode: a4d46...547

• Liker 2
  • 1 år senere...
Skrevet

Hvordan gikk det ts? 

Denne uka kommer et skadedyrfirma hit fordi det er påvist veggdyr i en annen leilighet i blokka. Vi må betale kun egenandel dersom det er veggdyr i boligen, men jeg vet ikke hvor høy egenandelen er. Håper ikke jeg har veggdyr. Da ville jeg vel merket noe? 

Anonymkode: d1c9e...0be

Skrevet
On 7/15/2018 at 4:17 PM, AnonymBruker said:

Viser seg at jeg har innboforsikring som ikke dekker veggedyrbeskjempelse. Hadde jeg hatt pluss-versjonen av samme forsikring hadde jeg hatt det opp til 50.000,-... Kjipt å tenke på. Kan vel ikke akkurat bytte og så komme med dette i etterkant.

Takk for dere som beroliget litt, jeg har bare grått, lest og hatt angst i hele dag. Tør ikke være hjemme. Vil bare at det skal ordne seg.

Anonymkode: 45aac...bda

Du sier du ikke tør være hjenme; jeg håper du har vært veldig påpasselig mtp klær og til og med hår osv, fryst alt av veske, klær, tekstiler du tok med og vasket håret grundig før du la deg nytt sted

Anonymkode: b7b4a...8b8

Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du sier du ikke tør være hjenme; jeg håper du har vært veldig påpasselig mtp klær og til og med hår osv, fryst alt av veske, klær, tekstiler du tok med og vasket håret grundig før du la deg nytt sted

Anonymkode: b7b4a...8b8

Veggdyr er vare for lys og bevegelser. De stikker av og oppholder seg ikke på mennesker. https://www.kk.no/livstil/kravler-det-en-slik-i-sengen-din/67826833

Anonymkode: d1c9e...0be

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...