Gå til innhold

Date eldre?


shanni

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er en 20 år gammel gutt og jeg tenner på eldre kvinner. Jeg vet ikke hva det kommer av men tror det var en film jeg så da jeg var liten der en ung gutt hadde sex med en eldre kvinne, og ble skikkelig kåt ev den sexscenen.. da var jeg jo ung selv. Min mor har jo også fler venniner som jeg syntes er veldig pene

Med eldre damer mener jeg ca dobbelte av alderen min, pluss minus. Det er jo utrolig mye pene damer som er 40+, og jeg vet ikke hva det er men jeg syntes de er mer spennende enn de på alderen min..

Men, jeg sliter med å få kontakt med noen.. jeg vet ikke hvor jeg skal lete, og jeg er dårlig på å sjekke opp damer på byen.

Er det noen sider på nettet jeg kan bruke? Virker tinder? Eller anbefales det bare å gå ut på byen å se etter noen? Blind date? Er det noen her inne som vil møtes? Jeg aner ikke hva jeg skal, så hvis noen har tips eller erfaring selv så vil jeg gjerne ha tips og råd

TAKK!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 minutter siden, shanni said:


Men, jeg sliter med å få kontakt med noen.. jeg vet ikke hvor jeg skal lete, og jeg er dårlig på å sjekke opp damer på byen.

 

Sjekk de ulike utestedene der du bor. Er sikkert et utested hvor kvinner i 40-årene flørter med menn tidlig i 20 årene Så må du nesten bare manne deg opp og snakke med damene som ser ut til å være interessert. 

Endret av Skolebolle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Skolebolle skrev:

Sjekk de ulike utestedene der du bor. Er sikkert et utested hvor kvinner i 40-årene flørter med menn tidlig i 20 årene

det har jeg prøv men vanskelig å komme i kontakt med dem når det er alltid en gjeng som sitter sammen

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, shanni said:

det har jeg prøv men vanskelig å komme i kontakt med dem når det er alltid en gjeng som sitter sammen

 

Prøv å google hvordan sjekke opp kvinner på utesteder eller noe lignende. Finnes sikkert enormt med tips på nettet. 

Så lenge man er villig til å ta initiativ så kommer man svært langt når det kommer til sex og dating.   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må først ha hatt sex minst 100 ganger for eldre damer er mye mer opptatt av at sexen skal være GOD enn unge jenter på din alder. Jeg hadde aldri ligget med en så ung gutt selvom han var kjekk. Men om han hadde rykte på seg eller kunne bevise at han var skamgod i senga så kunne jeg gjort det. Men all erfaring med gutter på den alderen fra når jeg var på samme alder selv er at de kommer snabt, tror at god sex er å jukke i høyt tempo og gjerne litt hardt, da virker det som de tror de er sexguder. Men de bommer jo helt fullstendig. Ikke kan de slikke heller og ikke fingre heller. Eneste de kan er å klå litt utenpå trusa og et forsøk på dårlig fingring i 2 minutter før man som kvinne i det hele tatt har rukket å bli kåt, og da er de så kåte selv at de vil starte sexen mens jentene ikke får noe som helst ut av det. Sånne nedturer gidder jeg bare ikke bruke tid på lenger. Det er nok best du lar dette forbli en fantasi, ikke alle fantasier er vits å oppleve på ekte. 

Anonymkode: b436a...22f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...