Gå til innhold

Forelsket..snapchat-emoji-spørsmål


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Lurte på om dette måtte spørre på data men så lurer jeg jo fordi jeg er forelsket 🙄🤗😁

 

Det gule hjertet på venneemojiene betyr at man har sendt mest snap til den personen og den til deg. Men. Stemmer det? Eller kan jeg ha gult hjerte på han, og så på hans mobil så har mitt navn en sånn fliremunn-emoji? 

Ser jeg lurer på er altså om det må være gjensidig mest snapper for å få et sånn gult hjerte. Eller om jeg kan ha fått det gule hjertet på hans navn og så har han bare et smilefjes eller flirefjes på meg....

Takk for svar, herregud så teit man blir når man er forelsket!

Anonymkode: 2019f...63e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gult hjerte betyr at begge sender mest til hverandre, ja.

Anonymkode: 2aa78...822

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gult hjerte betyr at du er på hans 1. Plass og han er på din 1. Plass😊

Anonymkode: 13ac3...593

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja man får gult hjerte når begge sender mest til hverandre. http://snapchatemojis.com/friends/

 

Men du burde ikke overtolke ting så mye eooer analysere så mye. Det kan jo være han skriver mest til deg fordi han svarer på at du skriver mye til han. Hvis du vil vite om han liker deg like mye som du liker han så spør han :)

Anonymkode: 6b8c7...edf

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja man får gult hjerte når begge sender mest til hverandre. http://snapchatemojis.com/friends/

 

Men du burde ikke overtolke ting så mye eooer analysere så mye. Det kan jo være han skriver mest til deg fordi han svarer på at du skriver mye til han. Hvis du vil vite om han liker deg like mye som du liker han så spør han :)

Anonymkode: 6b8c7...edf

Jeg leste på support at Chat og slike ting ikke teller med, men bare snapper? Eller så blander jeg med noe annet... Men jeg får liksom snap av ting som at han tok bilde fra luften over her jeg bor da han fløy over her en dag på vei hjem fra ferie. Så det er ikke bare utløst av meg heller..

 

Og nei haha jeg tør ikke spørre! Han er sjenert og veldig annerledes alt annet jeg har vært interessert i eller hatt et forhold med. Så dette er ukjent terreng og jeg er litt forsiktig..

Anonymkode: 2019f...63e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg leste på support at Chat og slike ting ikke teller med, men bare snapper? Eller så blander jeg med noe annet... Men jeg får liksom snap av ting som at han tok bilde fra luften over her jeg bor da han fløy over her en dag på vei hjem fra ferie. Så det er ikke bare utløst av meg heller..

 

Og nei haha jeg tør ikke spørre! Han er sjenert og veldig annerledes alt annet jeg har vært interessert i eller hatt et forhold med. Så dette er ukjent terreng og jeg er litt forsiktig..

Anonymkode: 2019f...63e

Ja det gjelder  bilder og ikke chat tror jeg. 

 

Ok men da må du nok bare forsone deg med en ulykkelig forelskelse der det ikke er sikkert dere kommer noen vei hvis han også er sjenert og usikker på deg. Du har ingenting å tape på å fortelle han at du liker han og spørre om han liker deg også og vil treffer mer :) uansett er det bedre å få et nei og gå videre enn å sitte med en berg og dalbane av følelser og usikkerhet og smerte og glede og tristhet og lykke og overanalyseringer og kjærlighetssorg til slutt uansett fordi ingen av dere turte å ta initiativet. Det kan jage deg i flere år at du angrer på at du ikke gjorde det :)

Anonymkode: 6b8c7...edf

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja det gjelder  bilder og ikke chat tror jeg. 

 

Ok men da må du nok bare forsone deg med en ulykkelig forelskelse der det ikke er sikkert dere kommer noen vei hvis han også er sjenert og usikker på deg. Du har ingenting å tape på å fortelle han at du liker han og spørre om han liker deg også og vil treffer mer :) uansett er det bedre å få et nei og gå videre enn å sitte med en berg og dalbane av følelser og usikkerhet og smerte og glede og tristhet og lykke og overanalyseringer og kjærlighetssorg til slutt uansett fordi ingen av dere turte å ta initiativet. Det kan jage deg i flere år at du angrer på at du ikke gjorde det :)

Anonymkode: 6b8c7...edf

Sykt negativt svar dette da! Det er tidlig enda, trenger ikke å bli ulykkelig forelskelse bare fordi jeg vil se over tid med å treffes litt og se hva kjemien sier over tid før jeg eventuelt sender ut noen signaler eller sier noe som er mer direkte..  :)

men var en kjekk tanke at jeg muligens er den han sender mest til. Kjekt å kose seg med den mens man finner ut av resten. ;)

Anonymkode: 2019f...63e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Sykt negativt svar dette da! Det er tidlig enda, trenger ikke å bli ulykkelig forelskelse bare fordi jeg vil se over tid med å treffes litt og se hva kjemien sier over tid før jeg eventuelt sender ut noen signaler eller sier noe som er mer direkte..  :)

men var en kjekk tanke at jeg muligens er den han sender mest til. Kjekt å kose seg med den mens man finner ut av resten. ;)

Anonymkode: 2019f...63e

Neida jeg mente ikke å være negativ. Mener bare å si Go for it girl! Det er herlig å være forelska men unødvendig å bruke så mye energi på å analysere og prøve å tolke. Spar deg for det ved å være ærlig og åpen så legger du lista på at dere er komfortable med ærlighet og rett frem åpenhet i forholdet også om dere blir sammen. Mange par tør jo ikke engang snakke med partnern sin og tolker og analyserer og det er unødvendig og fører som oftest til misforståelser og at man går rundt mere såra og usikker enn man haddr trengt å være. Er også mange forelskelser som ikke kommer noe sted for ingen tør å være ærlige om det, og det er jo veldig synd om begge faktisk liker hverandre! Så tenker man 10 år senere "søren jeg skulle bare sagt det, tenk om vi hadde vært sammen i dag"

Du gjør hva som er mest naturlig for deg men en ting håper jeg iallefall; ikke la frykten stoppe deg :) kjærlighet er ikke flaut :) masse lykke til til dere i den spennende tiden nå :)

Anonymkode: 6b8c7...edf

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det er altså ikke sånn at det står gult hjerte på han hos meg, og så har jeg sånn flirefjes på hans snapchat? For jeg har  3 venninner som jeg har sånn flir på, så da  vet jo jeg at de sender mest til meg men ikke jeg til de... 

Anonymkode: 2019f...63e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Neida jeg mente ikke å være negativ. Mener bare å si Go for it girl! Det er herlig å være forelska men unødvendig å bruke så mye energi på å analysere og prøve å tolke. Spar deg for det ved å være ærlig og åpen så legger du lista på at dere er komfortable med ærlighet og rett frem åpenhet i forholdet også om dere blir sammen. Mange par tør jo ikke engang snakke med partnern sin og tolker og analyserer og det er unødvendig og fører som oftest til misforståelser og at man går rundt mere såra og usikker enn man haddr trengt å være. Er også mange forelskelser som ikke kommer noe sted for ingen tør å være ærlige om det, og det er jo veldig synd om begge faktisk liker hverandre! Så tenker man 10 år senere "søren jeg skulle bare sagt det, tenk om vi hadde vært sammen i dag"

Du gjør hva som er mest naturlig for deg men en ting håper jeg iallefall; ikke la frykten stoppe deg :) kjærlighet er ikke flaut :) masse lykke til til dere i den spennende tiden nå :)

Anonymkode: 6b8c7...edf

Takk, jeg kommer nok til å slippe mer av meg selv frem etterhvert men har nettopp vært i et kjipt forhold og er forsiktig med følelsene mine  :)

Anonymkode: 2019f...63e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du, det stemmer nok at dere er på hverandres toppliste. 
På snapchat kan du endre hvilken emojis som vises, så om han har et fliretegn så har han nok endret til dette. Men i realiteten så er det et gult hjerte :)

Gå på administrere også venne emojis. 

Anonymkode: 7e47b...73b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hoppet i det og inviterte hjem til meg på middag og film så nå får vi se 😱🙈

Anonymkode: 2019f...63e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hoppet i det og inviterte hjem til meg på middag og film så nå får vi se 😱🙈

Anonymkode: 2019f...63e

Har du fått svar? 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, Missyme2 skrev:

Har du fått svar? 😉

Haha jaaa haha! Hadde ikke tid den dagen jeg foreslo. Beklaget seg med to sånne 🙈 emojier. Men tommel opp til forslag om middag og film. Har fått tak i en vi snakket om en gang og jeg viste traileren og han lo masse av den, så tror det var en lur  strategi. Svarte også at han snart hadde 4 uker uten barn i huset... Antar det var for å vise han ikke mente nei selv om han ikke kunne nå...? 🤔 

Og så svarte jeg at jeg skulle prøve å ordne barnevakt  etter den dagen han sa barna drar tilbake til moren på ferie... og da svarte han at jeg ikke skulle stresse for plutselig klaffer det. Hehe så et slags ja  det håper jeg, haha  herregud så 14 år man blir i hodet av å plutselig våkne en morgen og ha følelser for noen man har kjent/visst hvem var i mange år 😱

Hører med til historien at jeg våknet hos han en morgen for ca en måned... og den natten sitter veldig i både fysisk  og psykisk for meg iallefall  🙈💖

Anonymkode: 2019f...63e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj nå ble emojien et rødt hjerte 😱🙈

Altså, dette kan man ikke få med mindre det er gjensidig den man sender mest meldinger med...? 

Anonymkode: 2019f...63e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Oj nå ble emojien et rødt hjerte 😱🙈

Altså, dette kan man ikke få med mindre det er gjensidig den man sender mest meldinger med...? 

Anonymkode: 2019f...63e

Jo. Bare en kan få hjerte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

34 minutter siden, Rotemor skrev:

Jo. Bare en kan få hjerte.

Kan du forklare hva du mener? For på snap sin infoside så står det at man får gult hjerte på den man sender mest med som også sender mest til deg. For hvis du er den som den andre sender mest til men ikke du til de, så står det et flirefjes på deres navn på din skjerm.

Og rødt hjerte er samme greien men i over to uker.

Så du mener at det kan vise et hjerte på hans navn på min skjerm, men flir på mitt navn på hans skjerm? (Som er det jeg ikke håper på, for det er ikke like koselig og outer jo meg litt 😂 )

Anonymkode: 2019f...63e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

😀 jeg fant en snikete måte å finne det ut selv!

Sendte snap med ei jeg har sånn flirefjes på og spurte om hun visste hva emojiene betydde, siden hun hadde smilefjes  på hos meg...Og om jeg hadde det hos henne også. Ja det hadde jeg. ;)

Så ergo, da funker det altså sånn at det må være gjensidig for å få hjerte. Hvis ikke hadde jo jeg hatt hjerte på mitt navn på hennes snapchat, siden hun har flir hos meg.

 

Så haha da vet jeg at han har rødt hjerte på mitt navn fra i kveld av Han også.. 💖

 

Anonymkode: 2019f...63e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet med sikkerhet jeg har rødt hjerte på hans snap for det så jeg med egne øyne da han var inne på appen da jeg var på besøk... 💖 Og jeg tror det ligger noe i det 🥂🍾

Anonymkode: 2019f...63e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gult hjerte = han er den jeg sender mest snap til og jeg er den han sender snap til. Vi er begge to øverste på bestevenn-listen til hverandre. 

Rødt hjerte = når gult hjerte har vart i to uker.

 

Hvis han er den jeg sender mest snap til mens jeg ikke er en han sender mest til da vil vi begge ha smilefjes, selv om han ligger øverst på min bestevenn-liste.

 

Anonymkode: 238fd...ffc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...