Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er straks 6 måneder på vei, og merker jeg har dager der jeg er fullstendig sliten i kroppen og bare vil sove, eller ligge.

Jeg hører stadig vekk om flere andre gravide som konstant er aktive og svært sjeldent slitne, men er det noen andre her som er like langt i svangerskapet som også blir fort sliten og utmattet? Føler meg så alene om å ha det slik :( 

Anonymkode: c4bad...efc

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er helt utmattet, hele tiden. Kan dessverre verken gå eller ligge. Så nå er jeg lei. Halve svangerskapet igjen...

Anonymkode: 3d610...86b

• Liker 1
Skrevet

I feel u, i går jeg sov 4 ganger om dagen liksom, sov helt ærlig hele graviditeten, og jeg er 5 mnd på vei! Du er nok ikke den eneste :(  hold ut, ikke lenge igjen 😄 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har det helt likt men jeg er bare 14 uker. 😴😴 Orker ingenting her hjemme,  dupper av på dagen men sover dårlig om natten - våkner hver time. 

Anonymkode: 48c8b...36a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er bare 13 uker på vei og har det på samme måte. Opp hundre ganger hver natt og trøtt hele dagen. 

Anonymkode: 8874d...229

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært trøtt og sliten hele svangerskapet, er 29 uker nå. Sovet mye dårligere gjennom hele graviditeten, så det har vel mye å si. Jeg er helt fin og frisk kroppslig og føler meg ikke tung eller har noen plager, det er hodet som stopper. 

Jeg orker bare korte turer og å være sosial/i offentlighet noen få timer av gangen. Nå har jeg ferie, da jeg jobbet var det kun jobb jeg orket den dagen, bare lå på sofaen ellers. 

Tror det er ganske vanlig. Er glad jeg ikke har plager ihvertfall, selv om jeg av og til gjerne kunne byttet litt vondter med en god natts søvn! Alt blir slitsomt når man ikke får sovet nok.

Anonymkode: 678cf...b63

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er straks 6 måneder på vei, og merker jeg har dager der jeg er fullstendig sliten i kroppen og bare vil sove, eller ligge.

Jeg hører stadig vekk om flere andre gravide som konstant er aktive og svært sjeldent slitne, men er det noen andre her som er like langt i svangerskapet som også blir fort sliten og utmattet? Føler meg så alene om å ha det slik :( 

Anonymkode: c4bad...efc

Har helt motsatt inntrykk av det du har. Noen få heldige strutter av energi etter første trimester, men det er langt flere som klager over at de er slitne og orker lite. Det et kjipt å være sliten, men alene om det kan du umulig være ;) 

Anonymkode: ffeae...69c

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Var søkksliten hele svangerskapet. Sov hele natten og stortsett hele dagen. Ble fysisk dårlig om jeg prøvde å gjøre noe, svimte av til stadighet. Bare en tur på butikken gjorde meg sengeliggende resten av dagen...

Anonymkode: 6a89f...97a

Skrevet

Har begynt uke 32 og for min del har det ikke blitt bedre :)

AnonymBruker
Skrevet

Alle er slitne som gravide. Svært få har masse energi. Vet ikke hvem du har snakket med, men det vanlige er å være utslitt. Jeg var så sliten at jeg gråt gjennom 7 av 9 måneder i begge svangerskap 

Anonymkode: 2d16a...b11

AnonymBruker
Skrevet

Eg er ganske mykje sliten også, er snart i uke 14. Eg var riktignokk mykje trøttare i uke 4-10, var dautrøtt heile dagen og sov 9-11 timar om natta. No er eg mest giddalaus fordi eg sover dårlig om natta, må opp å tisse 3-4 gongar. Ting som må bli gjort blir gjort, ellers slappe eg for det mesta av. Tvinge meg sjølv til å gå tur kvar dag, ca 30 minutter.

Anonymkode: b0e75...0ac

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er også straks 6 måneder på vei, og har det på samme måte som deg - så du er ikke alene :)  Har ikke energi til å gjøre så mye husarbeid (heldig med samboer som tar det meste), og må kun ha én plan pr. dag. Ligger mye og slapper av. 

Anonymkode: 50db6...899

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er også 29 uker, og er mye sliten. Trøtt og kroppen har vondter man ikke er vant til. Har også ferie nå, pluss en toåring som har sluttet å sove på dag, så er totalt ferdig når hun er i seng. Men jeg tar likevel ei treningsøkt om dagen, det gir meg energi. Og de som ikke kjenner meg så godt, får sikkert inntrykk av at siden jeg trener enda, så er jeg verken sliten eller har andre plager. Men jeg tror jeg har et helt normalt svangerskap med alt som hører med. 

Ryggen er vond, kynnerne blir flere og flere, vanskelig å finne behagelige stillinger og magen blir tyngre for hver dag. Og ikke for å nevne at innvollene presses hit og dit og det kan være tungt å bare puste til tider. Er ikke bare bare. 

Anonymkode: 7b921...8a3

Skrevet

19 uker her, finnes ikke sliten. Tror nok begge deler er like vanlig.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var veldig trøtt første trimester, i relativt god form andre trimester, men nå på slutten av tredje merker jeg graviditet mer og mer.

Vanskelig å finne komfortabel stilling,  sliten...Og mest lyst å sove. Noe som ikke går med 3-åring. Takk og lov for god mann!

Anonymkode: c93c2...74d

Skrevet

Er ikke så fullt så trøtt nå som jeg var i de første elleve ukene, da var jeg dødstrøtt døgnet rundt. Men er fortsatt mye sliten, blir fortere trøtt og sover fortsatt en dupp på ettermiddagen når jeg har muligheten. Er i dag 19+4, tror ikke det blir noe bedre 😅 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...