Gå til innhold

Burde jeg ta initiativ til sex

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mannen min og jeg har vært borte fra hverandre noen dager pga jobb og vi har savnet hverandre. Sier vi. Dessverre har det vært dårlig stemning en stund (siden før vi var borte fra hverandre), og jeg føler jeg trår på eggeskall. Jeg har utrolig dårlig sexlyst generelt, men jeg håpte at det skulle skje idag, men jeg er så trist pga den dårlige stemningen at jeg Er så usikker på om jeg skal ta noe initiativ. Jeg vil bare at alt skal bli bra.. 

Hvis du som mann er i dårlig humør, hadde du likt om kona di tok initiativ til sex.? 

Anonymkode: 598bb...80c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, humøret blir jo verre når sexen uteblir.

Ikke gjør det så helvetes komplisert. Sex er ikke det store noen gjør det til å være. 

Anonymkode: e5e27...ef5

• Liker 1
Skrevet

Hadde jeg hatt en dame å jeg var i dårlig humør hadde helt klart sex hjulpet. Å spesielt om hun hadde tatt initiativ:)

AnonymBruker
Skrevet

Min erfaring er at det går an å  være i for dårlig humør til sex også. Så du burde prøve å få han i bedre stemning før du prøver deg. Ellers kan du risikere å bli avvist 

Anonymkode: 8ad92...ed2

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, humøret blir jo verre når sexen uteblir.

Ikke gjør det så helvetes komplisert. Sex er ikke det store noen gjør det til å være. 

Anonymkode: e5e27...ef5

Du har et poeng der ja..

2 timer siden, Østfold mann skrev:

Hadde jeg hatt en dame å jeg var i dårlig humør hadde helt klart sex hjulpet. Å spesielt om hun hadde tatt initiativ:)

Blir mest sannsynlig at jeg gjør det..:)

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Min erfaring er at det går an å  være i for dårlig humør til sex også. Så du burde prøve å få han i bedre stemning før du prøver deg. Ellers kan du risikere å bli avvist 

Anonymkode: 8ad92...ed2

Å bli avvist er ikke verre enn et nei. Men skader ikke å lette på humøret :)

Anonymkode: 598bb...80c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...