Gå til innhold

Å stikke en finger i rumpa


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvorfor liker noen menn å stikke en finger opp i rumpa på dama? Liker du å gjøre det? Liker du å få det? Hva får du ut av det? 

Mannen gjorde dette på meg i dag for første gang. Vi har vært sammen i 6 år. Han fingret meg mens han så smått bevegde seg dit... Føler ikke det gjorde så mye for meg. Jeg foretrekker vaginalt. Tidligere har han bare massert rundt, men siden han prøvde i dag tenker jeg kanskje det er noe han har tenkt på over tid og ikke villet si noe 😂 rart, for vi er åpne om alt annet seksuelt og vet hva vi vil 🙊 

Anonymkode: bacc6...ac1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sannsynligvis fordi rumpehullet er forbudt, litt spennende og trolig ganske trangt. Vet ikke mer detaljert enn det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diggeste i verden å bli fingra i begge hull mens klitoris blir stimulert. Beste og enkleste orgasmen!

Anonymkode: fc11e...772

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi mange damer liker det, og fordi det er litt "kinky":vetikke:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han liker nok å få en finger der selv.

Anonymkode: 9e116...69d

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde likt det samme selv, men ikke alle som gjør det. Det må snakkes om før det blir utført. Hadde ikke likt at noe skjedde plutselig da jeg trenger litt forutsigbarhet 

Anonymkode: a9fa2...426

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Han liker nok å få en finger der selv.

Anonymkode: 9e116...69d

Det ville jeg antatt også. Skjønner ikke hva menn får ut av å dytte en finger inn i rumpa på dama. Vi har jo ikke prostatakjertel så man skulle tro det var et hint på ønske om gjengjeldelse av tjenesten. Jeg var sammen med en som spurte om han kunne få gjøre det på meg flere ganger. Jeg sa nei, men spurte etterhvert om han ville at jeg skulle gjøre det på han og at det kunne jeg godt om det var godt for han. Da sa han neinei og æsj og var ikke homo å greier. Så , jeg fatter fortsatt ikke hva som er greia med det jeg?! 

Anonymkode: 03d0c...59d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

samboeren min gjør det alltid på meg, blir mye mer kåt med en gang. Gjør han det mens han tar meg i doggy så kommer jeg på 5 sekund(når jeg bruker vibrator på klitoris)

om det er noen ganger han ikke gjør det og han merker det tar litt tid før jeg kommer så gjør han det, så kommer jeg med en gang :)

Anonymkode: 20d43...7d8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han liker ikke en finger der selv hvert fall. Det vet jeg. Jeg har vært i nærheten ved suging og da blir han alltid freaket ut og det ødelegger liksom stemningen litt for ham. 

Jeg vet også godt han hadde fortalt det om han ville prøvd det for han har kommet med rarere ønsker enn det. 🙊😉 vi er som sagt veldig åpne. 

Anonymkode: bacc6...ac1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.7.2018 den 0.44, AnonymBruker skrev:

samboeren min gjør det alltid på meg, blir mye mer kåt med en gang. Gjør han det mens han tar meg i doggy så kommer jeg på 5 sekund(når jeg bruker vibrator på klitoris)

om det er noen ganger han ikke gjør det og han merker det tar litt tid før jeg kommer så gjør han det, så kommer jeg med en gang :)

Anonymkode: 20d43...7d8

Hvis han gjør det samtidig som han penetrerer deg, kan det være for å stimulere egen penis fra innsiden? Jeg har nemlig hørt at man kan kjenne fingeren gjennom "skilleveggen" 

Anonymkode: 03d0c...59d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 7/15/2018 at 12:30 AM, AnonymBruker said:

Det ville jeg antatt også. Skjønner ikke hva menn får ut av å dytte en finger inn i rumpa på dama. Vi har jo ikke prostatakjertel så man skulle tro det var et hint på ønske om gjengjeldelse av tjenesten. Jeg var sammen med en som spurte om han kunne få gjøre det på meg flere ganger. Jeg sa nei, men spurte etterhvert om han ville at jeg skulle gjøre det på han og at det kunne jeg godt om det var godt for han. Da sa han neinei og æsj og var ikke homo å greier. Så , jeg fatter fortsatt ikke hva som er greia med det jeg?! 

Anonymkode: 03d0c...59d

De fleste kvinner liker faktisk dette. Noen liker det veldig godt og noen få elsker det til og med mer enn meg, som har prostata. Samboeren min er slik, og blir helt tullerusk av analsex.

Folk er forskjellige, og dere kvinner er definitivt det. Har vært himmel og hav forskjell på de jeg har vært med, og mange har fortalt og opplevd hvordan seksualiteten deres har endret seg kraftig, spesiellt når de nærmer seg 40. Nye opplevelser og erfaringer er viktig, og som regel positive.

Vær glad for at dere har en mann som tør utforske, og vær positivt innstillt. Ingen blir født med "fantastisk elsker"-genet. Det må lærdom til, og spesiellt med en ny partner. Vær åpen, nysgjerrig og utforskende!

Anonymkode: 906fa...51f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kvinners rumpehull er det deiligste som finnes. Hadde det vært mulig å kjøpe rumpehull på pinne, hadde jeg gått rundt og slikket på en døgnet rundt.

Anonymkode: 370fb...361

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han ville nok å forsterke orgasmen hos de

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De fleste kvinner liker faktisk dette. Noen liker det veldig godt og noen få elsker det til og med mer enn meg, som har prostata. Samboeren min er slik, og blir helt tullerusk av analsex.

Folk er forskjellige, og dere kvinner er definitivt det. Har vært himmel og hav forskjell på de jeg har vært med, og mange har fortalt og opplevd hvordan seksualiteten deres har endret seg kraftig, spesiellt når de nærmer seg 40. Nye opplevelser og erfaringer er viktig, og som regel positive.

Vær glad for at dere har en mann som tør utforske, og vær positivt innstillt. Ingen blir født med "fantastisk elsker"-genet. Det må lærdom til, og spesiellt med en ny partner. Vær åpen, nysgjerrig og utforskende!

Anonymkode: 906fa...51f

Helt enig. 

Anonymkode: 3b1ca...371

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker said:

Hadde det vært mulig å kjøpe rumpehull på pinne, hadde jeg gått rundt og slikket på en døgnet rundt.

Anonymkode: 370fb...361

En skal lese mye før øynene ramler ut av skallen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...