Gå til innhold

Kan noen spå fremtiden min ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg lurte på om noen her inne som vet at de har evner kan spå fremtiden min ? Fra dags dato. F.eks når jeg vil få kjæreste, barn og gifte meg? Blir jeg lykkelig? Kommer jeg til å utdanne meg innen noe nytt ? Økonomi i fremtiden? Helse? 

Skriv gjerne ALT dere ser :)

Tusen takk for svar på forhånd :)

Anonymkode: 9484c...6cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff, så trist, så innholdsløst, du må lære seg å slå ut håret, slutte å ta livet så seriøst. 

Anonymkode: e8de5...ae5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Huff, så trist, så innholdsløst, du må lære seg å slå ut håret, slutte å ta livet så seriøst. 

Anonymkode: e8de5...ae5

Trist og innholdsløst kan jeg ikke akkurat si at det er men 😛 slår ut håret gjør jeg da virkelig også. Jeg spurte om fremtiden min også btw. 

Anonymkode: 9484c...6cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg lurte på om noen her inne som vet at de har evner kan spå fremtiden min ? Fra dags dato. F.eks når jeg vil få kjæreste, barn og gifte meg? Blir jeg lykkelig? Kommer jeg til å utdanne meg innen noe nytt ? Økonomi i fremtiden? Helse? 

Skriv gjerne ALT dere ser :)

Tusen takk for svar på forhånd :)

Anonymkode: 9484c...6cd

Hva om noen ser noe fælt da? 

Anonymkode: 9172a...60a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kommer til å velge en fyr, få barn med han, men dessverre skjer det noe som gjør at du pakker sakene og reiser hjem til dine foreldre med barnet. Der begynner du et nytt, men ifølge deg, et kjedelig liv. 

Etter en tid er valget, starte noe eget der, eller å flytte til et sted rundt Oslo. Du liker nemlig å reise og nærhet til det praktiske pluss fly og bane er noe  du vil prioritere både for deg og datteren din. 

Bruk krydder i livet ditt. Du er ikke A4 innerst inne.

Anonymkode: 32937...4ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke la dere dras inn i disse tingene. Hvis man velger å åpne opp hjertet sitt for disse konseptene, så åpner man også opp for andre ting man ikke forstår. Den åndelige verden er et ekstremt komplisert sted, og det er helt åpenlyst at de fleste her som bare "leker" med det ikke forstår hva dere driver med. Å tappe inn i disse konseptene vil få konsekvenser forbi hva dere kanskje tror akkurat nå. Det er mer eller mindre å sette hendene sine på et ouija board. Du åpner opp portaler TOTALT utenfor din forståelse eller evne til å vite hva som faktisk skjer. Hvis du er er villig til å være så uansvarlig og dum, så føl deg fri. Men prøv å i det minste å tenke litt før du bare kaster deg inn i ting du ikke har snøring om hvordan fungerer. 

Anonymkode: 01bca...919

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jegskulleønskeat
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke la dere dras inn i disse tingene. Hvis man velger å åpne opp hjertet sitt for disse konseptene, så åpner man også opp for andre ting man ikke forstår. Den åndelige verden er et ekstremt komplisert sted, og det er helt åpenlyst at de fleste her som bare "leker" med det ikke forstår hva dere driver med. Å tappe inn i disse konseptene vil få konsekvenser forbi hva dere kanskje tror akkurat nå. Det er mer eller mindre å sette hendene sine på et ouija board. Du åpner opp portaler TOTALT utenfor din forståelse eller evne til å vite hva som faktisk skjer. Hvis du er er villig til å være så uansvarlig og dum, så føl deg fri. Men prøv å i det minste å tenke litt før du bare kaster deg inn i ting du ikke har snøring om hvordan fungerer. 

Anonymkode: 01bca...919

Du sier noe veldig viktig her. Må innrømme at jeg selv har spurt om å bli spådd, og dette er ganske skummelt. Eller, Dvs det var skremmende den gangen jeg fikk presentert bilder her om et sted jeg hadde vært på i fortiden- som faktisk handler mye om hvordan jeg har det idag. Veldig skummelt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke la dere dras inn i disse tingene. Hvis man velger å åpne opp hjertet sitt for disse konseptene, så åpner man også opp for andre ting man ikke forstår. Den åndelige verden er et ekstremt komplisert sted, og det er helt åpenlyst at de fleste her som bare "leker" med det ikke forstår hva dere driver med. Å tappe inn i disse konseptene vil få konsekvenser forbi hva dere kanskje tror akkurat nå. Det er mer eller mindre å sette hendene sine på et ouija board. Du åpner opp portaler TOTALT utenfor din forståelse eller evne til å vite hva som faktisk skjer. Hvis du er er villig til å være så uansvarlig og dum, så føl deg fri. Men prøv å i det minste å tenke litt før du bare kaster deg inn i ting du ikke har snøring om hvordan fungerer. 

Anonymkode: 01bca...919

Dette er tull. 

Anonymkode: 32937...4ed

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er tull. 

Anonymkode: 32937...4ed

Du vet hvor jeg kommer fra, og du vet nøyaktig hva jeg snakker om. 

Anonymkode: 01bca...919

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du vet hvor jeg kommer fra, og du vet nøyaktig hva jeg snakker om. 

Anonymkode: 01bca...919

Og det du snakker om er renspikket religiøst fanatiker tull.

Anonymkode: 32937...4ed

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du kommer til å velge en fyr, få barn med han, men dessverre skjer det noe som gjør at du pakker sakene og reiser hjem til dine foreldre med barnet. Der begynner du et nytt, men ifølge deg, et kjedelig liv. 

Etter en tid er valget, starte noe eget der, eller å flytte til et sted rundt Oslo. Du liker nemlig å reise og nærhet til det praktiske pluss fly og bane er noe  du vil prioritere både for deg og datteren din. 

Bruk krydder i livet ditt. Du er ikke A4 innerst inne.

Anonymkode: 32937...4ed

Okey, så jeg flytter til foreldrene mine altså.... blir vanskelig tror jeg da de ikke eksisterer. 

Anonymkode: 9484c...6cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva om noen ser noe fælt da? 

Anonymkode: 9172a...60a

Ja da vil jeg vite det også ;) er jo ikke sånn at jeg kan være 100% sikkert at det som skrives er sant uansett, så kommer ikke til å gå rundt å bekymre meg. 

Anonymkode: 9484c...6cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Og det du snakker om er renspikket religiøst fanatiker tull.

Anonymkode: 32937...4ed

Ja, særlig. Som at du en gang vet hva som er opp og ned i forhold til disse konseptene. Kaos er når de blinde leder de blinde. Og du fremstår heller svaksynt for å si det på en pen måte.

Anonymkode: 01bca...919

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer helt ann på om du gidder å gjøre noe med det selv. Sånt kommer ikke av seg selv. Jeg spår at du blir ensom hvis du sitter inne i sofaen og venter på at en prins skal drtte gjennom pipa og finne deg i sofaen. 

Men jeg spår også at hvis du kommer deg ut, oppsøner menn f.eks pp nettdating osv osv. Så finner du en som vil vøre sammen med deg og kanskje gi de sakene du ønsker. 

Det blir 20kr det for spådommene mine ;)

Anonymkode: 30c6a...11d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Livene våres styres av valg vi tar.et godt råd er å tenke seg godt inn rundt konsekvensene av de viktige valg i livet, er man usikker så vent til man er klar for å ta det viktige valget.

Anonymkode: e025a...50a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.7.2018 den 23.29, AnonymBruker skrev:

Det kommer helt ann på om du gidder å gjøre noe med det selv. Sånt kommer ikke av seg selv. Jeg spår at du blir ensom hvis du sitter inne i sofaen og venter på at en prins skal drtte gjennom pipa og finne deg i sofaen. 

Men jeg spår også at hvis du kommer deg ut, oppsøner menn f.eks pp nettdating osv osv. Så finner du en som vil vøre sammen med deg og kanskje gi de sakene du ønsker. 

Det blir 20kr det for spådommene mine ;)

Anonymkode: 30c6a...11d

Men dette er jo ikke en spådom 🤣 der sier seg jo selv. Jeg sitter ikke bare i soffan heller jeg har jo et liv, men jeg klarer ikke å falle for noen :)

Anonymkode: 9484c...6cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...