Gå til innhold

Han er redd for å komme tidlig


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har datet en fyr i 2 uker nå, og jeg er den første dama han har vært noe seksuelt med. I går var vi ute på fest og når vi kom hjem var jeg ganske kåt og full så jeg fikk han til å bli med inn etter han følgte meg hjem, tok av meg toppen så fort døra var låst og begynt å kline med han for å kåte han opp i håp om at han ville bli for kåt til å tenke på nervøsiteten. Når jeg hadde fått han ned i sofaen spurte han meg om det var greit at vi ikke gikk hele veien, han sa han har fått følelser for meg og vil gjerne ikke være så full som han var første gang han har sex. Så vi holdt oss til kosing og oral sex, men trengte å bli penetrert så når han gikk ned på meg fikk jeg han til å bruke vibratoren min samtidig. Håpet egentlig at det kom til å gjøre han så kåt at han kom til å pule meg men stakkaren var skikkelig nervøs når jeg gikk ned på han etterpå og ville samtidig ikke presse han etter han hadde gitt meg en så god orgasme. Men han stoppet meg flere ganger når jeg sugde han og ba meg om å senke farten til det hadde gått 5 minutter, da ble det for mye for han, og kunne se hvor kåt han var så lot han ta fast i hode mitt å kjøre så hardt han ville. Når vi voknet i morrest ble jeg vekket av at han gikk ned på meg på nytt, og nå håpet jeg virkelig at han kom til å stikke den inn men etter jeg hadde kommet så kom han bare opp og holdt rundt meg mens jeg kjente at han var stein hard og presset seg imot meg. Spurte tilslutt om han ikke ville ha sex med meg, og han innrømte da at han viste jeg viste at jeg er den første han har vært med men han var redd for å skuffe meg både i forhold til størrelsen og at han ikke kom til å holde ut noe særlig lenge. Jeg sa at jeg hadde ingen forvetninger om at han skulle vite hva han skulle gjøre, han har allerede fått meg til å kommet to ganger på under en dag, og syntes uansett at vi skulle fokusere på han når vi hadde sex første gang uansett. Jeg lovte han at jeg skulle ta det sakte og at jeg ville at han skulle komme når han kjente for det uten å måtte føle noen skam, jeg har ikke noe imot å lære han opp. 

Ville skape best mulig minne for han så dro han ut av soverommet og inn til stua slik at han fikk sitte ordentlig og se hele kroppen min. Han var utrolig søt når jeg satt meg på han, hårene reiste seg på armene hans og etter å ha latt han føle lengden inn og ut litt satt jeg helt stille og skiftet mellom å kline og la han suge på brystene mine. Var litt av et ego boost når han holdt rundt meg, kysset meg på nakken og takket meg for å være det beste som hadde skjedd han. Men hver gang jeg prøvde å ri litt tok det ikke lang tid før han holdt meg fast igjen og begynte å beklage at han trengte at jeg slakket ned på farten. Etter fjerde gang ville jeg kjenne spruten så fjernet armene hans og holdt dem over hode hans mens jeg ridde han så fort jeg kunne og praktisk talt tryglet han om å komme inni meg.

Han takket meg igjen, men denne gangen var det vanskelig for han å få ut ord og han hadde litt glassaktig blikk og tror nok han følte seg litt rørt over situasjonen. Jeg ville bare at han skulle føle seg trygg og avslappet så tok han i badekaret og først fikk jeg han til å sitte foran men jeg masserte alle kroppdeler jeg kom til og kysset han tils han spurte om vi kunne skifte stilling, han var blitt hard igjen så for å få plass løftet jeg meg opp og plasserte han inn i meg mens jeg litt hendene han utforske kroppen min. Han fikk konstant rykninger inni meg og hadde jeg bevegde noe særlig på meg ville han kommet med en gang igjen, men må ærlig si det var ganske digg å kjenne de ufrivilige rykningene hans. Han måte dra på noen familie greier, så avsluttet med nok en kjapp en men avtalte at han kommer og sover hos med ved midnatt. 

Vi har tekstet i hele dag, han har blitt litt mer modig av seg og har turt å sende bilder av erekjonen sin når jeg har sendt han videoer. Men noe som varmet hjerte var når han spurte om jeg kunne tenke at vi ble eksklusive. At han viste det kanskje var litt tidlig å spørre men han ville gjøre det helt klart at han ville være sammen med meg, han har ikke følt noe slikt for noen andre før og er ikke interessert i å gjøre datingen vår om til et spill. Han har ikke noe imot å forsatt erte å leke med hverandre, og vi behøvde ikke å poste det på facebook eller noe slikt, han var ikke depserat etter å få oppmerksomhet ifra andre. Han ville bare ikke at det skulle ende opp med å bli et ONS eller et helge ONS. 

Er lenge siden jeg har truffet en mann som jeg føler har likt meg så intenst og som jeg kan stole på, Så jeg sa meg mer enn villig, men jeg ville bare at han da skulle slappe mer av og stole på at jeg ikke kommer til å slå opp bare fordi han kommer fort når han enda er uerfaren. Han sa han skulle roe seg ned og neste gang bare følge og gjøre det som falt han inn naturlig isteden for å holde igjen, han ville bare så gjerne tilfredsstille meg og vet at noe minutter med penetrasjon er alt for lite for kvinner. Jeg føler han setter for mye press på seg om å tenke på at han ikke holder ut som gjør at han strammer musklene i kroppen som gjør at han kommer fortere. Noen tips til å få han å slappe av? 

Anonymkode: b4cbf...37b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Øvelse gjør mester. Det er flere måter menn kan trene opp utholdelsen sin på som burde være obligatorisk for alle gutter. Bare å google. Men det tar mange måneder og trening flere ganger om dagen, ikke gjort over natta, men er verdt det :) Ingen gidder å være med en five minute man særlig lenge .

Anonymkode: 91193...425

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som han har truffet en nydelig kvinne! Det er bare å ta tiden til hjelp, og aldri vise noe form for frustrasjon :) Kanskje rutinen en stund fremover kan være først orgasme til deg, så kommer han inn i deg. Da blir det ikke så mye press, og han kan jobbe seg opp litt erfaring.

Anonymkode: 30684...9da

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Høres ut som han har truffet en nydelig kvinne! Det er bare å ta tiden til hjelp, og aldri vise noe form for frustrasjon :) Kanskje rutinen en stund fremover kan være først orgasme til deg, så kommer han inn i deg. Da blir det ikke så mye press, og han kan jobbe seg opp litt erfaring.

Anonymkode: 30684...9da

Jeg har heldigvis relativt lett for å komme, om jeg får ri i mitt tempo så klarer jeg ofte å komme på 10 minutter iblant mindre om jeg er skikkelig kåt. Og jeg har også investert i en wand og ganske dyr vibrator da jeg kommer mye kraftigere om jeg blir penetrert og får stimulert klitten samtidig. Så når han hadde fått meg til å komme engang og vi så hadde sex i går la jeg meg på siden og var lille skje med wand mellom beina mens han fikk kjøre som han ville, han måtte stoppe en del ganger og klarte ikke å kjøre så hardt og fort som jeg normalt sett liker. Men var ganske herlig når jeg begynte å nærme meg og sa ifra om at han skulle kjøre så fort han kunne slik at vi kunne komme samtidig. Har opplevd før at andre menn føler at de kommet til kort om jeg bruker wanden samtidig, mens kjæresten min nå digget vibrasjonene når han bare lå stille inni meg og sa det hjalp han å vite at jeg hadde det godt igjennom det hele. Er glad for at jeg ikke må tenke på egoet hans så mye som jeg har måttet gjøre med andre partnere. Er klart at han forsatt føler seg litt usikker, og kommer til å ta tid før han kan gi meg serie orgasme av seg selv. Men han ser ikke på lekene som et nederlag men et flott hjelpemiddel. Han var mer overvektig før jeg traff han så han har en liten "mage" rundt rota på penisen som gjør at den ser litt kortere ut enn det den faktisk er når man går helt ned. Så når vi hadde sex idag fokuserte jeg på å rotere hoftene og treffe klitten på magen for jeg villa la han kjenne hvordan en orgasme faktisk føles. For han var litt redd for at han ikke var lang nok og beskyldte meg aldri for det man sa at jeg aldri skulle måtte behøve å fake stønne for hans skyld. Men jeg synes han er mer enn lang nok og ville han skulle slutte å tenke på det så hentet en toalett rull og tredde den over han og vibratoren min, og det var ikke mye mellomrom på toalettrullen og forklarte at det var viktigere at han traff gpunktet, hadde han hatt den størrelsen og vært lengre ville det bare blitt ubehaglig. Jeg vet noen liker større men for meg er perfekt størrelse 13-16cm, lengre enn 16 så klarer jeg ikke å ha sex hver dag. Noe exen min klagde mye på da han var 18-19 og selv etter et helt år så følte jeg behag om han bunnet meg. Kjæresten min nå er også helt rett ved normal ereksjon og så når han da løfter på musklene for å gjøre den maks hard så bøyer den seg opp. Så lærte han å løfte den i takt med rotasjonene mine og han traff rett på. Øyenen hans var som store tallerkner etter jeg hadde kommet, han var som frøste i tid med det største gliset du kan tenke deg at jeg klarte ikke å la være å le. 

Han er så søt, og behandler meg nesten som om jeg har kommet på med en vitenskapelig ingeniør oppdagelse som han bare har glede av å delta i. Noe som er passende med tanke på jobben hans 😛 haha. Han er langt smartere enn meg, men har bare opplevd mye mishandling fra faren og mobbing på skolen så han har for det meste bare holdt nesen sin i en bok fra han kunne lese. Har dermed ikke mye praktisk erfaring, og må innrømme at jeg føler meg ganske så sexy som får være læreren hans på dette område siden han lærere meg om mye annet og er flink til å forklare det på en sånn måte at jeg faktisk forstår hva han sier. Har til og med vist meg hvordan jeg kunne få 30 minutter tilbake hver dag ved å gi meg en snarvei i rutina mi som jeg har holdt på med hele livet. Og han er ikke typen som nyter av at han har rett, men han liker å løse problem, store og små for andre, for da føler han at han har vært til hjelp. Noe jeg synes er kjempeflott jeg skulle bare ønske jeg hadde kunnet fjerne skyldfølelsen som driver han, han fortjener virkelig ikke å føle det han gjør med tanke på hva han har opplevd. Når han da la alle kortene sine på bordet og fortalte alt, at han ikke ville jeg skulle synes synd på han, han bare sliter med selvbilde men at jeg hjelper han å føle at han er verdt noe. Det var vanskelig å holde tårene tilbake for det han sa var så ekte, ærlig og modig. Jeg bruker ofte lang tid bare på at den seksuelle kjemien skal bli noe mer, men med han så har jeg gått fra å bli betatt til full on crush modus veldig kjapt. Heldigvis så er det siste dagen han skal hjelpe familien, og når jeg fortalte at jeg hadde tatt telefonen sa han det var greit om jeg mente det ville være too soon, men ble invitert med på middag ikveld av søsteren hans for å møte dem og hadde takket ja.. Har hatt kjærester hvor jeg ikke en gang har møtt familien når vi har vært sammen i langtid. Men jeg tok telefonen som ringte når han var i dusjen, og endte opp med å snakke litt med søsteren hans. Før han kom ut så beklaget hun om hun kanskje gikk litt for nært innpå men ville takke meg for å ha fått han litt ut av skallet sitt, og at de ikke har sett han så oppriktig lykkelig og avslappet, så om jeg hadde lyst kunne jeg få bli med på grill middag ikveld, og lovet at de ikke kom til å gjøre en stor greie utav det. De ville bare møte meg, og vet ikke hvorfor men jeg fikk ikke noen av den vanlige panikken når ting har gått kjapt med exer før. Bare en telefon samtale var nok til å føle seg velkommen, mens et par andre jeg har vært med så har det vært klart at familien har "holdt ut med meg" men egentlig ikke hadde noe å si. 

Så ikveld for jeg sett en litt ny side av han, men sa at i morgen vil jeg ha han helt for meg selv en hel dag, og sa han får ikke lov å ta på seg klær med mindre vi drar en tur ut for å spise. Tenkte jeg skulle introdusere han for start og stopp teknikken, og en litt "bedøvende" plante. Brukte det en gang med en fyr som slett veldig utløsningen sin, og det avslappet musklene hans i bekkenet så mye at han klarte å nyte det men måtte virkelig gi gass for at han skulle klare å komme. Han har bestandig hatt lyst å prøve så tenkte i morgen ville være prefekt anledning. 

Anonymkode: b4cbf...37b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Øvelse gjør mester. Det er flere måter menn kan trene opp utholdelsen sin på som burde være obligatorisk for alle gutter. Bare å google. Men det tar mange måneder og trening flere ganger om dagen, ikke gjort over natta, men er verdt det :) Ingen gidder å være med en five minute man særlig lenge .

Anonymkode: 91193...425

Uff, nei, det er dritkjedelig med menn som skal kjøre inn-ut mer enn 5-7 minutter. Men hvis de liker at dama begynner å kjede seg og mister tenninga, så for all del...

Anonymkode: 8e866...d3b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Uff, nei, det er dritkjedelig med menn som skal kjøre inn-ut mer enn 5-7 minutter. Men hvis de liker at dama begynner å kjede seg og mister tenninga, så for all del...

Anonymkode: 8e866...d3b

Helt enig, iallefall om man selv kommer fort. TS, synes iallefall ikke du bør introdusere han for bedøvende planter???? Da indikerer du jo at du synes han kommer for fort= ?? Er det ikke deilig da å vite at han tenner sånn på deg at han spruter fort? Ikke ødelegg det,

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg brukte en teknikk for å ikke komme tidlig i mine yngre dager.

Kan vel kalle det 10'r-metoden. 

Starter med 10 rolige støt/jokk.

Og så 9 rolige og 1 rask

8 rolige og 2 raske

7 rolige og 3 raske

Osv...

 

Er kanskje litt klinisk , men det lærte meg bedre kontroll og så var det visstnok ganske pirrende for jenta :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Uff, nei, det er dritkjedelig med menn som skal kjøre inn-ut mer enn 5-7 minutter. Men hvis de liker at dama begynner å kjede seg og mister tenninga, så for all del...

Anonymkode: 8e866...d3b

Det fins da flere måter å penetrere på en bare inn-ut i samme rytme og vinkel. Blir aldri lei så lenge han er flink med hofterotasjoner, veksler på tempo og rytme, veksler på kraften, og vi endrer stillinger :) Og det er jo vanlig å ta slikke og fingrepauser i penetreringen også så kjede meg gjør jeg aldri med gode elskere. En som bare varer 5 min er ikke en god elsker for meg, men heller ikke en som dunker på inn og ut i 20 min så man må jo kombinere variasjon med utholdenhet :)

Anonymkode: 91193...425

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han høres ut som meg i mitt første forhold og du er like omsorgsfull som hun var med meg. For meg var det dog snarere motsatt, jeg slet med å komme, men tror det kan ha handlet om mye av det samme. Jeg kjente på masse ærefrykt og respekt blandet med manglende selvtillit på området da jeg var med henne, og det gjorde det vanskelig for meg å slippe meg løs. Kanskje stiller det seg slik for ham og, men en ting er sikkert: sex kan man mye lettere trene seg opp på enn intimitet og evne til å vise tilstedeværelse og kjærlighet. Det høres ut som han er god på det sistnevnte, og da kan du være fornøyd og ta tiden til hjelp, så ordner dette seg selv. Det tok meg en stund, men etter hvert følte jeg meg trygg på henne og ikke minst trygg på at hun visste at jeg var glad i henne og aldri ville tråkket over hennes grenser, og da ble sexen både røff, morsom og utforskende.

Endret av Støvkost
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.7.2018 den 20.45, Mysticgirl skrev:

Helt enig, iallefall om man selv kommer fort. TS, synes iallefall ikke du bør introdusere han for bedøvende planter???? Da indikerer du jo at du synes han kommer for fort= ?? Er det ikke deilig da å vite at han tenner sånn på deg at han spruter fort? Ikke ødelegg det,

vel planten hjalp ihvertfall, var første gang han hadde prøvd så guidet han så fint igjennom som jeg kunne. Jeg viste jeg måtte gjøre d meste av jobben ved å si hva han skulle gjøre, men d gjorde ingenting og holdt på å dø av latter når han endelig kom etter 20-30 minutter første gang. Han lå først helt avslappet og sa han elsket meg virkelig før han så på klokka, fikk panikk og sa "herregud vi har hatt sex i over 12 timer jeg kommer for sent på jobb". Fikk roet han og sa d var normalt å oppleve tid annerledes. Han fikk meg til å komme 3 ganger før vi ble for slitne og koste oss i armene til hverandre med mat og Rick and Morty 😛 På morgenen tok han initiativ og sa han ville takke meg for opplevelsen, og han har nå lært om han ikke strammer bekkenmuskelen klarte han bra og variert temo og rytme i en 5 minutter. Dro den ut og fikk meg til å klemme hode mens han brukte fingrene for å holde meg oppvarmet. Gav han forvarsel og klarte nesten å komme samtidig, hadde jeg lurt en ringfinger bak ville d gått, men jeg sparer d tils en annen annledning.

Anonymkode: b4cbf...37b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...