Gå til innhold

engstelig

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ei jente i starten av 20 åra. Har gode venner osv, men jeg føler så på en stor engstelse som kan minne meg om angst. Har hatt diagnosert angst før for et års tid, men så ble det bedre, men nå kommer den tilbake og den er litt annerledes. 

Jeg kan få et sug i magen og bli kvalm og uvel. Jeg er engstelig over og leve i alt det forferdelige som skjer her i verden og føler at jeg har null kontroll. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, jeg vil så gjerne klare meg uten profesjonell hjelp. Siden 2012 så har jeg vært inn og ut hos psykologer. Dette er første året jeg har klart meg et helt år uten noe terapi. Jeg føler jeg klarer meg i hverdagen. Det er bare slitsomt og føle på denne engstelsen som kommer i perioder. 

Noen dager så vil jeg leve så mye som mulig og være med venner og familie for å vise de at jeg er så glad i dem og andre dager vil jeg bare være hjemme der jeg er trygg om det skulle skje noe. 

Jeg tror problemet mitt er at jeg er redd for å dø. At jeg har en engstelse rundt det. 

Er det noen andre som har det som meg? Eller som har hatt det sånn

Anonymkode: 1709f...a57

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

opp

Anonymkode: 1709f...a57

Gjest making.a.mess
Skrevet

Nei, tvert om. 

Kanskje du må bli komfortabel med døden for å få ro?

*vi skal alle dø engang, men forhåpentligvis så lever man et langt liv.

*kanskje du bør tenke på hva som er etter døden for å finne dette mindre skremmende. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...