Gå til innhold

Liker bedre kompisen.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er fyr som er interessert i meg. Jeg er ikke interessert i han som noe mer enn en venn, men han sender fremdeles masse meldinger. Det virker som han håper på noe mer. Saken er den at han har pleid å ha en kompis i byen her i det siste. Denne kompisen er her omtrent hver helg nå, og han er veldig imøtekommende med meg. Jeg er ikke forelsket, jeg er (ulykkelig) betatt av en det ikke ble noe med pga mer innviklede ting. Men så kommer han her da, kanskje en jeg kunne likt om jeg møtte han mer tilfeldig. Men hele greia virker bare mer vakskelig, umoralsk og uaktuell når dette er en jeg treffer gjennom en som liker meg. 
Jeg hadde jo selv ikke følt det noe særlig greit dersom jeg likte en fyr, introduserte venninna mi for ham og han begynte og date henne i stedet liksom.. 

Anonymkode: 30610...9f1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er jo hverken din eller han noe kompisens feil at han ene liker deg. Var i samme greia selv, fikk masse søte meldinger fra en gutt og begynte å like kompisen hans. Sa bare fra at "Hei, beklager jeg vet du bare mener det godt men jeg liker en annen nå så det passer seg ikke at du sender meg sånne meldinger. Du er kjempesnill men jeg ser deg bare som en venn så håper du kan respektere det. Er sikker på du finner en annen dame å sjarmere for du er en skikkelig goding!" Fikk en hyggelig og "ja skjønner " melding tilbake og ting ble heldigvis aldri kleint mellom oss selvom jeg møtte på han når jeg hang med kompisen hans som jeg hadde begynt å like og date. Må sies at vennskapet dabbet naturlig ut, men han fant seg jo lett en annen dame å sjarmere så tror ikke det ble noe hard feelings der.

Du må bare si fra at du ikke liker han på den måten og at du liker en annen. Bedre det enn å godta meldingene og la han tro han smigrer deg og vil få deg til slutt 

Anonymkode: 9b737...de2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...