Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

ha vært sammen med en dame som aldri smiler og er seriøs hele tiden? Eller hadde du muligens krepert etterhvert?

Anonymkode: ff739...48d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, da hadde vi passet utrolig dårlig sammen.

AnonymBruker
Skrevet

det hadde jeg ikke orket. Hvis jeg skal bli sammen med noen, så må de smile og ha humor, ikke være seriøs hele tiden.

Anonymkode: b600b...245

AnonymBruker
Skrevet

Det finnes ingen som aldri smiler.

Anonymkode: adcfb...890

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke, er dame selv og må si at for samboeren min er jeg en kjedelig og usmilende dame. Men når jeg er ute med venner smiler jeg og er veldig sjarmerende og blid. Men som jeg har forklart samboer ; alle mennesker trenger å slappe av og kunne være seg selv og ha alenetid hjemme. Ingen går rundt å sprudler 24/7 så det er ikke sånn at andre man ser som sprudler og smiler ute er sånn hele tiden. Nei det er man bare de to fire timene, så kommer man hjem og kan slappe av energinivået, lade opp og la musklene og hodet hvile. Man er ikke sur bare fordi man ikke smiler. Og de fleste har en seriøs side også selvom de tuller og ler når de er ute med venner. 

Det er jo nettopp det at man er komfortabel med å slappe ordentlig av og la masken falle som viser at det er et godt parforhold/vennskap. Ingen gidder å øse ut all energi på å sprudle hele døgnet. Så tror det du skisserer er ganske normalt jeg. For eksempel ser vi også at menn kan være veldig morsomme og oppmerksomme når man er på date eller henger med de ute, men når man er hjemme hos de over tid eller flytter sammen kan han ligge å sløve og melde seg ut på sofaen i timesvis hver dag eller sitte å game og ikke gi deg et eneste smil. Som jeg sier; ingen orker å spille den karakteren som smiler, sprudler og sjarmerer og tuller hele tiden. Man må også få bare Være, uten at det skal bli sett på som så kjipt. 

Anonymkode: fb67f...a2e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ps: mener ikke at jeg er sur og grinete men å gå rundt å sprudle og storglise hele tiden hjemme, til en jeg ser hele tiden, som om jeg hadde møtt noen gode venninder jeg ikke hadde møtt på lenge, det blir bare rart. Tror nok mange hadde fått spørsmål om de var litt koko eller på extacy om man skulle te seg sånn til enhver tid. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Slappe av, kaller jeg det :) det trenger ethvert menneske. Om jeg ikke er "attraktiv" når ansiktsmusklene slapper av og jeg ser tv eller leser en bok og ikke orker å bli forstyrra, og det er dét en kjæreste forventer at jeg til enhver tid går med poseringsansiktsuttrykk for å hele tiden være "sjarmerende " for han, vel da blir det en for slitsom og overfladisk kjæreste for meg!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...