Gå til innhold

Er én snap om dagen mas?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hadde du ansett det som mas om tindermatchen sendte deg én snap om dagen? 

Tenker da at det er en "generell" snap, ikke noe spørsmål om hva som skjer, hvordan det går osv. 

Anonymkode: d2af1...aa5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja. Spesielt generelle snaper skjønner jeg ikke vitsen med. Skal du skrive til meg så skriv noe nyttig og viktig. 

Jeg skal være syyyykt forelska for å ikke få fnatt av at menn tar kontakt hver dag. Men fått høre jeg er veldig anderledes der. Også av menn som syns jeg viser altfor dårlig at jeg liker dem siden det holder med kontakt en eller to ganger i uka for meg. 

Anonymkode: 8a65b...278

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare hvis jeg ikke er interessert. De jeg er interessert i kan "mase" hele dagen hvis de har lyst. Det er bare koselig. 

Anonymkode: 16daa...ca2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det er fra en person jeg ikke liker er alle snapper fra den personen et jævla mas. Om det er fra en jeg liker er det absolutt ikke mas. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg regner med at det avhenger veldig av hvem som sender snap. Liker jeg ikke personen, er det mas. Men liker jeg personen, er det selvfølgelig gledelig.

edit:
Oisann, personen over meg skrev nesten det samme :)  

Endret av matrobot
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

... en tindermatch man har som snapchatvenn må man vel like på et visst nivå, eller så sletter man vel bare vedkommende? 🤔

Anonymkode: d2af1...aa5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, matrobot skrev:

Jeg regner med at det avhenger veldig av hvem som sender snap. Liker jeg ikke personen, er det mas. Men liker jeg personen, er det selvfølgelig gledelig.

edit:
Oisann, personen over meg skrev nesten det samme :)  

Som om jeg skulle sagt det selv. 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Missy77 skrev:

Om det er fra en person jeg ikke liker er alle snapper fra den personen et jævla mas.

Hvorfor har du noen i din kontaktliste som du ikke liker? Redd for å stå opp for deg selv, og tar med hvem som helst bare for å få en lang liste ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Duftavsommerregn skrev:

Hvorfor har du noen i din kontaktliste som du ikke liker? Redd for å stå opp for deg selv, og tar med hvem som helst bare for å få en lang liste ?

Redd for å såre andre. Burde egentlig tatt en opprydding og slette de jeg ikke ønsker kontakt med.... 

Jeg er bare feig som bare det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke Snapchat. Er jeg umoderne?

Anonymkode: acd04...4fd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke snap jeg heller, gidder ikke. Folk maser men jeg foretrekker sms og å snakke med folk på tlf eller i virkeligheten. Skjønner faktisk ikke greia. 

Anonymkode: ec6a8...3ce

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at jeg ikke er alene. Personlig synes jeg det er langt triveligere å snakke med folk ansikt til ansikt. Telefon og sms er greit til sitt bruk. Slike ting som Snapchat føler jeg er overflødig og unødvendig. Har aldri sett helt hva som er så fint med det.

Anonymkode: acd04...4fd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor man skal legge til en tindermatch på Snapchat, skjønner jeg ikke helt 😅 hvorfor ikke bli kjent og møtes først? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.7.2018 den 23.50, Missy77 skrev:

Redd for å såre andre. Burde egentlig tatt en opprydding og slette de jeg ikke ønsker kontakt med.... 

Jeg er bare feig som bare det. 

Stå opp for deg selv da! Kutt ut alle som du ikke har noe forhold til, som du ikke liker, og som du ikke har noe felles med. Det gjør jeg på alle sosiale media fra fjesboka til snap. Har ikke veldig lange lister, og alle som sender ut forespørsler som jeg ikke har noe forhold til blir avvist. Slik kan jeg dele det jeg ønsker med de jeg ønsker til enhver tid, og hva andre mener om det driter jeg  langt i :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.7.2018 den 3.59, AnonymBruker skrev:

Slike ting som Snapchat føler jeg er overflødig og unødvendig. Har aldri sett helt hva som er så fint med det.

Det er faktisk veldig flott, man deler hva man driver med, med de man bryr seg noe om, og jeg digger å få snap fra barn og kjente når de reiser rundt. Det betinger at man holder seg restriktivt til hvem man faktisk deler noe med, til de man kan stole på og holder av. Så kan man selv styre hvem man deler hver enkelt snap med, det er ikke hele "vennelisten" hver gang for å si det slik.

Ville aldri ha innbefattet en "date" i en slik liste før det var seriøst og kjente personen godt. Så er det heller ikke evig det man velger, man kan når som helst blokkere de man ikke vil ha med videre uansett grunn.

Endret av Duftavsommerregn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 15.7.2018 den 3.49, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke snap jeg heller, gidder ikke. Folk maser men jeg foretrekker sms og å snakke med folk på tlf eller i virkeligheten. Skjønner faktisk ikke greia. 

 

Et bilde og en kjapp kommentar sier ofte mer en 1000 ord, derfor er dette så bra. Så snakker man jo med folk også da, det er ikke enten eller. Men å sitte i telefonen og mase når man er ute på tur? Det er jo meningsløst. Send et bilde, en kommentar og vips så fortsetter man videre.... :)  Jeg digger at andre viser meg den tillit at de legger seg til i sin liste, og viser at de bryr seg om meg. Forventer ikke at alle gjør dette overhodet, det er bare de beste vennene, familie og arbeidskolleger jeg har på min liste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå liker jeg ikke snaps så godt, synes det kan være ganske kjedelig info folk snapper. Når det er sagt, så hadde jeg likt at noen jeg var forelska i viste meg oppmerksomhet.... Hadde bare håpt at han ikke ville være en like ivrig snapper om vi ble sammen....

Anonymkode: 880c7...ffc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...