Gå til innhold

Bry seg om tap av snapstreak?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dere som er voksne; er dere enige med meg i at snapstreak ikke har betydning for om matchen er interessert nok eller ikke? 

 

Jeg matchet med en fyr for en stund siden, men vi har ikke møttes ennå fordi vi har vært ute og reist begge to. Begge har allikevel flere ganger gitt uttrykk for et ønske om å møtes når vi er tilbake i samme by.

 

I starten snappet vi masse og har holdt streaken frem til i dag. Hyppigheten i snapping har gradvis avtatt, og vi har i stor grad gått over til å bruke chattefunksjonen (chatter heller ikke mye, men litt kontakt har vi hver dag). 

 

Er det et dårlig tegn? For meg er ikke snapchat livet, og jeg synes det er naturlig at hyppigheten har minsket - det er slitsomt å snappe uvesentlige ting hver dag bare for å gjøre det. Ei venninne mener derimot at snapstreak er selve definisjonen på om det er vellykket eller ikke. 

 

Hva tenker dere, bør jeg være bekymret? 

 

Jeg er 24 og han er 25. 

Anonymkode: a6061...d47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eh nei.. Du har rett og hun har feil. 

Anonymkode: 20851...669

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snapstreak er berre tull. Men dessverre nokon som e veldig opptekne av det. Sjølv har eg hatt jenter med fleire hondre dagar streak som tok slutt. Var ikkje mindre interessert av den grunn. Men gidd liksom ikkje å snappa berre for å holda streaken. 

Anonymkode: 7d853...fb1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, man bør ikke la et dataprogram styre ens liv. Snap «tjener» på at folk er aktive i Snap og vil gjerne at folk skal bruke det hele tiden. Hadde venninnen din giddet å snappe hver dag hvis det var ikke for streaks?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snapstreaks har jeg aldri brydd meg om, men jeg har vist en på nesten 30 dager når jeg sjekket nå, den streaken begynner på nytt fra tid til annen, sender og svarer bare om det faktisk er noe og ikke for å opprettholde en streak..

Anonymkode: 85b76...201

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...