Gå til innhold

Han skulle vært her kl 14


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi skulle spise sammen og dra til han og se fotball.

Han henger på senteret med en kamerat, vil ikke mase da denne kameraten blir spydig mot meg.

Kjenner bare at jeg blir litt lei...

Maten er ferdig forlengst..

Anonymkode: 8e920...59c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Siden du har lagt dette under seksualitet, og ikke under vennskap eller samliv, antar jeg dette er en ren seksuell relasjon? 

Anonymkode: 38e41...7f0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Måbarefåsiat... skrev:

Spis maten og drit i ham.

Dette så jeg for meg veldig bokstavlig når jeg så hvilket underforum det lå i...🤣

Anonymkode: a9c37...6ed

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde spist maten , og funnet på noe annet.. Ev. skrevet en melding " Hei! Regna med at du ikke kom likevel, siden du ikke kom og ikke sa noe. Fant på noe annet jeg ;) Ha en fin dag ! " ETTER at jeg hadde dratt. Da er du verken masete, eller kjeftete, men viser at du ikke gidder å sitte og vente på han. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde spist og funnet på noe annet. 

Ville ikke tatt kontakt. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han henger på senteret med en kamerat? Er du sikker på at han er gammel nok til at tråden hører hjemme på denne delen av forumet?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikker på han henger på  senter med en kamerat? Høres ut som noe man gjør med damer. Kamerater drikker øl og gamer. 

Anonymkode: a0b41...e49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja mulig han møter en av sine venninner.

Og jeg skulle lagt ut på samliv..

Anonymkode: 8e920...59c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja mulig han møter en av sine venninner.

Og jeg skulle lagt ut på samliv..

Anonymkode: 8e920...59c

Norsk? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette så jeg for meg veldig bokstavlig når jeg så hvilket underforum det lå i...🤣

Anonymkode: a9c37...6ed

Lol. Har en visjon av at han våkner i natt av at ts gjør det (på han). Og så sier hun "ser du? Det er maten jeg lagde for oss begge!" Og så masjerer hun ut, smeller døra bak seg og så høres en v8 og skrikende dekk nedover gata :laugh:

Endret av Gent82
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, Prelunia skrev:

Hadde spist maten , og funnet på noe annet.. Ev. skrevet en melding " Hei! Regna med at du ikke kom likevel, siden du ikke kom og ikke sa noe. Fant på noe annet jeg ;) Ha en fin dag ! " ETTER at jeg hadde dratt. Da er du verken masete, eller kjeftete, men viser at du ikke gidder å sitte og vente på han. 

Nei ikke gjør dette.

Si at det er slutt på servicen og at han får dekke sine behov andre steder. Toget er nemlig dratt.

Og så finner du på nye ting med pålitelige venner.

Anonymkode: d41b3...8f0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han møter muligens en av sine venninner "på senteret"? Og han gidder ikke en gang sende deg en melding?

Du skjønner vel selv at det finnes mange andre å satse på enn han der ...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kutter jeg han så kutter jeg alle.

Har blitt lurt i altfor mange år. Satser på alene liv med barna til de flytter ut, aldri om en mann skal lure meg igjen. Aldri!

Anonymkode: 8e920...59c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kutter jeg han så kutter jeg alle.

Har blitt lurt i altfor mange år. Satser på alene liv med barna til de flytter ut, aldri om en mann skal lure meg igjen. Aldri!

Anonymkode: 8e920...59c

Slapp av to hakk og røyk deg en bønne eller sjenk deg et glass. Gutter som henger på senteret dropper vi. Du må stille noen krav. Sikte litt høyere i alder kanskje. Han hadde sikkert fått fem hundre kroner av mammaen sin og da er det klart han ville henge litt på senteret.

Anonymkode: df286...3c2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har barn på over 30 år..

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Slapp av to hakk og røyk deg en bønne eller sjenk deg et glass. Gutter som henger på senteret dropper vi. Du må stille noen krav. Sikte litt høyere i alder kanskje. Han hadde sikkert fått fem hundre kroner av mammaen sin og da er det klart han ville henge litt på senteret.

Anonymkode: df286...3c2

Anonymkode: 8e920...59c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...