Gjest Anonymous Skrevet 7. mars 2005 #21 Skrevet 7. mars 2005 * Lyst og muntert sinn, orker aldri å være trist eller sur lenge om gangen. * Klarer å se en sak fra mange sider og hater uvennskap; en perfekt fredsmegler * Er både ærlig og punktlig. * Har god selvtillit og er psykisk sterk. * Er ikke fordømmende.
Gjest gjest1 Skrevet 7. mars 2005 #22 Skrevet 7. mars 2005 1. Snill 2. Generøs 3. Nysgjerrig/vitebegjærlig 4. Selvstendig 5. Morsom
Gjest Mae Skrevet 7. mars 2005 #23 Skrevet 7. mars 2005 Jeg er evig optimist og får til det jeg vil, innen fysikkens grenser .
Gjest Gjesten Skrevet 7. mars 2005 #24 Skrevet 7. mars 2005 Eg er: Intelligent Sterk i krisesituasjonar Svært strukturert Velorganisert Engasjert Så kjedelege positive sider eg har... :-? No må eg endre livet mitt litt her trur eg...
Alsana Skrevet 7. mars 2005 #25 Skrevet 7. mars 2005 Hmm ... - Eg er allsidig, og kan mykje forskjellig. - Eg er praktisk (iallfall litt, her klamrar ein seg til dei halmstråa ein finn :D ). - Eg gir ikkje opp. - Eg kan gjere store ting på veldig kort tid, og gjere dei bra. - Eg er sjølvstendig. Dette var nesten litt koseleg, jo!
:-) anna Skrevet 7. mars 2005 #26 Skrevet 7. mars 2005 hmmm Nå ble jeg rota inn i en tankerekke her. For er "mine beste sider" de som er best for meg selv (som at jeg er økonomisk) eller de som er best for andre.... I allefall: - Jeg ønsker å være et godt menneske - Jeg tør å stå for det jeg mener er rettferdig - Positiv - Tar ikke verden så høytidelig - Empatisk
Brunhilde Skrevet 8. mars 2005 #27 Skrevet 8. mars 2005 * Jeg har temperament! * Jeg er omtenksom. * Jeg tar vare på mine nærmeste. * Jeg er en god mor. * Jeg er empatisk. * Jeg er flink til å takle stress. Men det jeg er aller flinkest til av alt er å være meg!
Gjest Anonymous Skrevet 8. mars 2005 #28 Skrevet 8. mars 2005 Godt humør lojal punktlig konsekvent økonomisk og romantisk,kjærlig
Gjest Mrs. Potter Skrevet 9. mars 2005 #30 Skrevet 9. mars 2005 -snill -økonomisk -en god lytter -omtenksom
Mezzo Skrevet 10. mars 2005 #31 Skrevet 10. mars 2005 - åpen og ærlig - loyal - god lytter - gavmild - tar vare på venner og familie
Gjest Madeline Skrevet 10. mars 2005 #32 Skrevet 10. mars 2005 Jeg er Trofast Effektiv Ærlig Snill Flink til å lytte Økonomisk Pålitelig Selvstendig En god mor
Shantee Skrevet 10. mars 2005 #33 Skrevet 10. mars 2005 - Evnen til å lytte - Får folk til å føle seg vel - Morsom og tuller mye - Ærlig - Til å stole på - Punktlig - Selvstendig - Lar ikke folk tråkke på meg - Stiller alltid opp for mine venner og min familie - Er aldri falsk- enten liker jeg noen, eller så liker jeg ikke vedkommende
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå