Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du bør skaffe deg kontakt med synske. Nå nylig ble det reist kritikk fotdi Norwegian tillater for mye håndbagasje, så jeg vil tro det kommer en grundig inskjerping på området. Betal for å sjekke inn kofferten din, så slipper du problemer. Du kan like gjerne få problemer ombord i flyet som før du kommer så langt.

Anonymkode: 242f5...142

Det er en måned siden nå da........

Anonymkode: e7ec2...1c4

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
26 minutter siden, WCKD skrev:

Dette med vekt på bagasje er jo latterlig, for man betaler ikke for vekta til personen. 

Skal love deg at jeg har jobbet med selskap som har små fly. Det er et dyrt datasystem som regner ut vekten din og på din bagasje. Om ting veier for mye så kan ikke flyet ta av. Da står du der med skjegget i postkassen og ruller fint av rullebanen. Dette har skjedd en del ganger. 

Når det gjelder vekt på håndbagasjen så tåler ikke hattehyllene alt verden. Visst alle hadde tatt med seg 20 kilo i håndbagasje så hadde du fått hele hattehylleseksjonen (ja, ikke bare den ene hattehyllen) i hodet. Dette har forresten også skjedd før. Litt hard turbulens eller en hard landing så har du 20kgx5-8 i fanget :P

Endret av razza1973
  • Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, razza1973 skrev:

Skal love deg at jeg har jobbet med selskap som har små fly. Det er et dyrt datasystem som regner ut vekten din og på din bagasje. Om ting veier for mye så kan ikke flyet ta av. Da står du der med skjegget i postkassen og ruller fint av rullebanen. Dette har skjedd en del ganger. 

Når det gjelder vekt på håndbagasjen så tåler ikke hattehyllene alt verden. Visst alle hadde tatt med seg 20 kilo i håndbagasje så hadde du fått hele hattehylleseksjonen (ja, ikke bare den ene hattehyllen) i hodet. Dette har forresten også skjedd før. Litt hard turbulens eller en hard landing så har du 20kgx5-8 i fanget :P

Poenget mitt var heller det at jeg på 100 kg får ta med meg like mye bagasje som kona på 60 kg. Det gir jo lite mening, sånn egentlig 🙂 

Skrevet
1 minutt siden, WCKD skrev:

Poenget mitt var heller det at jeg på 100 kg får ta med meg like mye bagasje som kona på 60 kg. Det gir jo lite mening, sånn egentlig 🙂 

Alt henger sammen, men jeg skjønner poenget ditt med at ting kanskje er litt for standardisert. Det ligger alltid fryktelig mye planlegging og arbeid bak alt det passasjeren ikke ser. Det største problemet er som sagt antall. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...